Zat er dik in inderdaad.quote:
Bedenk wat en voer t uit. Waarom zou ze geintresseerd zijn in een kerel die niet eens weet hoe te praten met een vrouw?quote:Op zondag 1 juni 2014 15:57 schreef voda1987 het volgende:
Graag even serieus.
Hoe moet ik nu reageren op deze dame.
Waar heb je die dame ontmoet? Ik heb dat niet gelezen in je vorige topic en ik kan het zo ook even niet vinden.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:11 schreef voda1987 het volgende:
Ik ga gwn zeggen.
"Hoi
Zullen we wat gaan drinken?"
Hoe klinkt dat ? Op de 2de dag?
Je beseft toch dat jij echt hulp nodig hebt, je bent zo boos op vrouwen dat je ze gewoon gaat blijven afstoten. Dat heeft iedereen meer dan X keer tegen jou gezegd in deel 1 en deel 2.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:14 schreef voda1987 het volgende:
[..]
haha...wat moet ik dan.
Metmezelf kom ik er toch niet uit, k moet ruggenspraak hebben (helaas)
Ik las ergens iets over russische vrouwen, misschien moet hij die eens proberen.quote:
He wishquote:
Die zijn wel gewillig jaquote:Op zondag 1 juni 2014 16:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik las ergens iets over russische vrouwen, misschien moet hij die eens proberen.
Kerel, dit werkt toch niet zo. Je bent al ten einde raad bij stap 1. Moeten we straks ook nog de grapjes op de date voorkauwen en met een paar man je leuter in haar vagina frotten? Jij moet het doen, wij kennen haar niet en jij moet aanvoelen wanneer jij haar op date kunt gaan vragen. Een vrouw is geen computer die precies doet wat je aan haar vraagt, ze zijn allemaal anders.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:11 schreef voda1987 het volgende:
Ik ga gwn zeggen.
"Hoi
Zullen we wat gaan drinken?"
Hoe klinkt dat ? Op de 2de dag?
op fbquote:Op zondag 1 juni 2014 16:13 schreef Voszje het volgende:
[..]
Waar heb je die dame ontmoet? Ik heb dat niet gelezen in je vorige topic en ik kan het zo ook even niet vinden.
hoe komt het dat je dat in godsnaam nog weet? Je vond haar toen al leuk?quote:Op zondag 1 juni 2014 16:25 schreef voda1987 het volgende:
Een jaar eerder gezien, in de kroeg, we hebben een glimlach uitgewisseld
ok here goes nothingquote:Op zondag 1 juni 2014 16:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Kerel, dit werkt toch niet zo. Je bent al ten einde raad bij stap 1. Moeten we straks ook nog de grapjes op de date voorkauwen en met een paar man je leuter in haar vagina frotten? Jij moet het doen, wij kennen haar niet en jij moet aanvoelen wanneer jij haar op date kunt gaan vragen. Een vrouw is geen computer die precies doet wat je aan haar vraagt, ze zijn allemaal anders.
Ga gewoon lekker met haar kletsen, en vraag dan terloops eens of ze zin heeft in een biertje in de stad. En laat je visie over vrouwen in godsnaam achterwege.
Gewoon vragen om iets te gaan drinken. Is dat nu echt zo moeilijk? Wow!quote:Op zondag 1 juni 2014 16:25 schreef voda1987 het volgende:
[..]
op fbsinds gister.
Een jaar eerder gezien, in de kroeg, we hebben een glimlach uitgewisseld
Ja...:)quote:Op zondag 1 juni 2014 16:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
hoe komt het dat je dat in godsnaam nog weet? Je vond haar toen al leuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |