Hoewel ik uitkijk naar het weekend had ik liever dat het woensdag was. De tijd gaat al zo snel...quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:28 schreef Dirk. het volgende:
Ik dacht dat het woensdag was maar het is donderdag, wooooo!
Hoi!.
Waar gaat al je tijd aan op?quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:30 schreef wonderer het volgende:
Hoewel ik uitkijk naar het weekend had ik liever dat het woensdag was. De tijd gaat al zo snel...
Hoe DURFT ie zomaar op je tv scherm binnen te wandelen?!quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:04 schreef Dirk. het volgende:
Ohhhhh, wat denk je trouwens!
Zit ik gisteravond nietsvermoedend Arrow te kijken... Komt in een keer die gast uit Teen Wolf een tasje stelen.
HALLEEEEEEUW!!! Kan ik dan nooit meer ongestoord gewoon even TV kijken?.
En ook dat is erg menselijkquote:Op woensdag 4 juni 2014 17:59 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Volgens mij bewijst dit vooral dat jij graag in hokjes denkt.
Al sla je me dood.quote:
Oh en een koortslip. Wat ook als SOA kwalificeert denk ik? Dus ik ben ook hip. Met m'n lip. Hiplip.quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:29 schreef Dirk. het volgende:
Technisch gezien kun je het seksueel overdragen ja. Welkom bij de club.
Onderhoudquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:39 schreef Twoflower het volgende:
Zeg Dirk., heb je nu alweer de stekker d'r uit getrokken? Ik krijg allemaal Server errors als ik probeer in te loggen op de planeet...
Dat was eerder. Dan krijg je ook keurig een melding dat de site er uit ligt wegens onderhoud.quote:
OOps, you did it again?quote:
Ook na 1x hoorquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:11 schreef Dirk. het volgende:
Wat een irritante kutkop als je het vaak achter elkaar ziet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |