Ja als t goed is wel. Hopelijk!quote:Op zondag 1 juni 2014 16:37 schreef Dirk. het volgende:
Klinkt tof, A3. (Adrie???. Hoe kort ik Ang3l het beste af?)
Komt het nog eens?
Zo zie je maar, we kennen elkaar helemaal niet.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik t vooraf had mogen inschatten had me dat niets voor jou geleken
Zeg dan maar Ang, Adrie klinkt zo... zo... "EUY! Adrie!! Jonguhhh! KU!"quote:Op zondag 1 juni 2014 16:37 schreef Dirk. het volgende:
Klinkt tof, A3. (Adrie???. Hoe kort ik Ang3l het beste af?)
Komt het nog eens?
Ik heb een tijdje zitten nadenken maar ook ik zou je niet kunnen vertellen wat ik het hele weekend heb gedaan.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:15 schreef Luigi het volgende:
Ik weet eigenlijk geeneens precies ik gedaan heb.
Ik ook. Een lesbienne stond te bakken. Fuck heteronormatiefquote:Op maandag 2 juni 2014 14:39 schreef Luigi het volgende:
Gisteren een BBQ dat was wel heel leuk. Naar heteronormatieve standaarden, dus.
Dit was mijn beste weekend sinds tijden met de best kiss EVER, dus die ga ik niet zo snel meer vergeten, die details denk ikquote:Op maandag 2 juni 2014 14:57 schreef Dirk. het volgende:
Mijn weekend was ook leuk zonder dat ik iets noemenswaardigs kan noemen..
.
Ik geloof deze niet. Dit was een huis tuin en klussen in de keuken pot. Die vlees bakt.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:10 schreef Luigi het volgende:
Heteronormatief gezien ga ik echt enorm goed op lesbiennes. Mits ze een beetje aan mijn erotisch beeld daarvan voldoen natuurlijk!
Wat was er dan zo goed aan?quote:Op maandag 2 juni 2014 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit was mijn beste weekend sinds tijden met de best kiss EVER, dus die ga ik niet zo snel meer vergeten, die details denk ik![]()
![]()
'Cause this is torturous electricity between both of us
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |