Niet te volgen danquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
Benieuwd hoeveel posts per minuut er over een uur zijn hier. #tvp
yepquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En anders helpt de fifa ze wel een handje
Maakt allemaal toch niets uit?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:24 schreef Guanabana het volgende:
Pff, we spelen onderhand vaker in het niet-oranje dan in het oranje
Dus Spanje wint met 2-1.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:25 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
yep
spanje krijgt een onterechte pingel
buitenspelsgoal wordt goed gekeurd
10+ blessuretijd omdat spanje achter staat
0 gele kaarten voor spanje en nederland krjgt er stuk of 5 + plus 2 rode kaarten
helaas welquote:
Veel. Heel veelquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
Benieuwd hoeveel posts per minuut er over een uur zijn hier. #tvp
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:10 schreef Belladonna80 het volgende:
Ik hoop dat het spannend wordt, maar vrees er voor. Spanje is voetballend lichtjaren verder. Hopelijk kan Nederland kansen creeëren en gelijk de eerste kans benutten. Dan kan het Spanje moeilijk gemaakt worden, maar als Spanje als eerste scoort wordt het héél moeilijk voor Nederland.
Hopelijk dat er het beste van gemaakt kan worden door Nederland.
Jammer.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:28 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
helaas wel
de fifa gaat er alles om doen dat spanje niet gaat verliezen
*WK finalistenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:32 schreef BB-King het volgende:
Ik verwacht 3-0 voor Nederland.
Net zoals we de huidige wereldkampioenen in 2008 afdroogden.
Ga gewoon weg als je een hekel hebt aan voetbalquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:34 schreef Stickertje het volgende:
oh.. een live topic.. misschien wordt voetbal er ietsjes leuker door
Leukquote:
Blind zie ik positioneel wel overeind blijvenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Backs van Nederland zullen helemaal weggetikt worden ben ik bang.
Die vliegt over de rechtsbuiten van Spanje heen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Blind zie ik positioneel wel overeind blijven
Zo vroeg al trollen ?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Na vanavond nog 2 wedstrijdjes die onzin aan moeten zien en dan is het weer voorbij.
Ennnn de volgendequote:
ik ben een van die voetbal'liefhebbers' die alleen met wk kijktquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ga gewoon weg als je een hekel hebt aan voetbal
Blind snapt het spel wel, dat zag je tegen Barca. Hij is alleen te sloom, dus dan kan je er niks mee.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Blind zie ik positioneel wel overeind blijven
Bereid je maar vast voor op de 3-0 nederlaag, we maken geen schijn van kans, this is no hockey.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik ben een van die voetbal'liefhebbers' die alleen met wk kijkt
En dan de rest van het jaar 'voetbalquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik ben een van die voetbal'liefhebbers' die alleen met wk kijkt
Wij hebben Bruno dus ik heb er wel vertrouwen in.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:36 schreef Mani89 het volgende:
3 uur lang voorbeschouwen met Bert van Oranje om daarna met 0-6 het schip in te gaan.
ja dat had ik al in de gatenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Bereid je maar vast voor op de 3-0 nederlaag, we maken geen schijn van kans, this is no hockey.
Als Nederland vandaag niet verliest neem ik een jaar lang een Tijl Beckand avatar.quote:
log uitquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:37 schreef JenHermes het volgende:
Diego Costa is ook een matige spits hoor. Leuk voor hem dat hij in het laatste gedeelte van de competitie redelijk in vorm was maar wat heeft die gozer buiten dat nog meer gepresteerd? In de wedstrijd om het kampioenschap tegen Barca was hij onzichtbaar en verliet zelfs na 20 minuten het veld, in de CL finale tegen Real verliet meneer ook al na 20 minuten het veld. Het is echt een momentenspeler. In de halve finales tegen Chelsea was hij zo goed als onzichtbaar, vooral de eerste wedstrijd in Madrid!
nederland wint dusquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:36 schreef Mani89 het volgende:
3 uur lang voorbeschouwen met Bert van Oranje om daarna met 0-6 het schip in te gaan.
Dankzij BMI wordt het geen 0-10.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:37 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Wij hebben Bruno dus ik heb er wel vertrouwen in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |