Ditquote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:11 schreef alors het volgende:
OMG nu al zenuwenEn dat terwijl je weet dat het een deceptie gaat worden
Bedankt voor de mededelingquote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:20 schreef Caland het volgende:
Hier gaat om een uurtje of 2 al het eerste biertje open. Weekendje weg met het voetbalteam, gok dat ik niet al te veel van de wedstrijd ga meemaken
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:23 schreef Yi-Long het volgende:
6-1 voor Nederland, Hattrick Daley Blind, afstandsschot Vlaar van 40 meter in de bovenhoek, dribbel van Robben langs 18 man waarna hij Casillas 2x poort alvorens de bal erin te stiften achter zijn standbeen langs, en omhaal van Huntelaar vanaf rand 16 meter, nadat hij erin is gekomen voor Van Persie die zijn been op 8 plekken heeft gebroken.
Eigen doelpunt Van Gaal. Danny Blind juicht toch, want Van Gaal, want Danny Blind.
Ik denk dat ze eerder versteld gaan staan hoe hard dit oranje aan kwaliteit heeft ingeleverd door de jaren heen. Ergo: eerste 20 minuten aftasten. Daarna knallen ze er overheen. 3-0.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:28 schreef ReplaR het volgende:
Ik ben bang dat Spanje dit als een aflevering van Sterren Springen gaan zien en het een groot duikfeest gaat worden.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
ROBBEN
OP WEG NAAR
OP WEG NAAR
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH
Ja kutlul nu weten we het welquote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
ROBBEN
OP WEG NAAR
OP WEG NAAR
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH
Mwah, ik denk dat het wel mee zal vallen. Zal misschien ook wel iets van onderschatting zijn bij Spanje, en achterin staat het bij ons vrij stabiel, al kan dat vanavond natuurlijk anders zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat ze eerder versteld gaan staan hoe hard dit oranje aan kwaliteit heeft ingeleverd door de jaren heen. Ergo: eerste 20 minuten aftasten. Daarna knallen ze er overheen. 3-0.
Mad?quote:
Door de beentjes van de Cil.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:57 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Het zou een trap in de ballen zijn als Iniesta voor het eind een doel weet te maken.
Reken maar van yes. NL krijgt sowieso rood en een pingel tegen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En anders helpt de fifa ze wel een handje
Idd.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Reken maar van yes. NL krijgt sowieso rood en een pingel tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |