abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 juni 2014 @ 18:43:51 #51
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_140639801
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2014 14:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
Terechte klacht, vaak wegen die 50 zijn terwijl de weg makkelijk 70 toelaat. Laatst ook 1 gehad voor 31km/u te hard
Waar ik woon is zo'n weg, je mag de hele weg 80 behalve op een klein stukje, daar mag je voor een paar meter maar 50 en het staat nog eens heel erg slecht aangegeven.
Ik en vele andere hebben daar ook een boete gekregen.
Na heel veel klachten hebben ze het nu gelukkig veranderd.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 2 juni 2014 @ 18:50:18 #52
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_140640064
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 18:41 schreef beerten het volgende:
Wat een gelul over duitsland in dit topic. Wie van jullie rijdt er regelmatig in dat land? Blijkbaar niemand. En roep niet dat het wel zo is.

Ongeveer zo'n 2x in de maand en dan via Hamburg naar Denemarken heen en terug.

Nu rij ik daar natuurlijk alleen over de snelweg dus geen ervaring met andere wegen, maar de snelweg in Duitsland vind ik een heel stuk fijner dan in Nederland.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_140642631
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 18:50 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ongeveer zo'n 2x in de maand en dan via Hamburg naar Denemarken heen en terug.

Nu rij ik daar natuurlijk alleen over de snelweg dus geen ervaring met andere wegen, maar de snelweg in Duitsland vind ik een heel stuk fijner dan in Nederland.
Dat stuk autobaan, als er niet aan de weg gewerkt wordt, is inderdaad een prettig stuk.
Al staat juist het noord-westen van duitsland, in het bijzonder het stuk autobaan, bekend om enkele zeer zeer asociale weggebruikers. Die je van de weg af drukken, uitnodigen voor een "gesprek" op een parkeerplaats etc. En vooral een geel kenteken wekt blijkbaar agressie op.
Zoals je al aangeeft: dit zijn uitzonderingen. In de regel is het een stuk prettiger tuffen op een autobaan.
pi_140661934
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 12:47 schreef marcooooow het volgende:

[..]

Weer zo´n straattaal-tokkie. Ga energy drink kopen en Adidas dragen. :')

Je oordeel had niet verder van de waarheid af kunnen zitten zeg. Als ik je UI en naam zie denk ik ook meteen aan een pauper, maar hé ik oordeel niet :)
"...en altijd als ik een schreeuwer zie, met een alternatief voor de democratie dan denk ik: jouw paradijs, hoeveel ruimte is daar, voor ben ali libi de tovenaar..."
pi_140662052
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 11:00 schreef djakkaa3033 het volgende:
Chocovloek jij bent een vrouw dus jij zit bij voorbaat al fout

In Saudi Arabia mocht je niet eens auto rijden zelfs niet met burka.
Zal wel een rede voor zijn toch??
Verder heeft dit niks te maken met klap josti's
In Duitsland mag je 1 harder, 2 zijn de boetes goedkoper.
Dat Nederland nou zo ebola duur is.. en jij dat goed keurt zegt meer iets over jouw als oplichter als over ons fokkers.

Niet alleen de boetes zijn enorm hoog, de snelheidslimieten vaak onrealistisch laag maar ook de benzine en BPM zijn hier veel hoger als elders in Europa.
de auto is hier een melkoe, en nu terug naar het kleine hoekje waar jij verstand van heb.. namelijk comdooms van de piemel aftrekken als een boykie klaar is met de daad
groetjes
Je komt met allerlei non-argumenten, alsof jij zoveel verstand hebt van 'onrealistisch lage snelheidslimieten' en te hoge boete's. Wen er maar aan jongen, want het is nou eenmaal zo. Kun je wel lopen klagen en denigrerend lopen doen ten opzichte van mij, maar daar verander je niks mee. Behalve dan dat je jezelf voor schut zet met deze attitude.
"...en altijd als ik een schreeuwer zie, met een alternatief voor de democratie dan denk ik: jouw paradijs, hoeveel ruimte is daar, voor ben ali libi de tovenaar..."
pi_140663282
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 10:50 schreef Chocovloek het volgende:

[..]

Je oordeel had niet verder van de waarheid af kunnen zitten zeg. Als ik je UI en naam zie denk ik ook meteen aan een pauper, maar hé ik oordeel niet :)
Het woord ''kanker'' gebruiken om iets duidelijk te maken is gewoon asociaal, hoe jij jezelf ook maar mag zien. :')
pi_140663751
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 10:55 schreef Chocovloek het volgende:

[..]

Je komt met allerlei non-argumenten, alsof jij zoveel verstand hebt van 'onrealistisch lage snelheidslimieten' en te hoge boete's. Wen er maar aan jongen, want het is nou eenmaal zo. Kun je wel lopen klagen en denigrerend lopen doen ten opzichte van mij, maar daar verander je niks mee. Behalve dan dat je jezelf voor schut zet met deze attitude.
Sorry maar jij mist het punt. Men klaagt niet over het feit dat er boetes staan op te hard rijden maar over de hoogte van de boetes. Die zijn zwaar disproportioneel.

Moeten we ook maar de doodstraf invoeren voor te hard rijden? Want ja, regels zijn regels en je kiest er zelf voor om die te breken.
pi_140664168
Laats nog in Duitsland, ik ging 35 km/u te hard op de Autobahn. Die boete was nog geen ¤100 _O_

Oh ja en nog een mooie flitsfoto erbij gekregen _O_
pi_140683112
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 11:43 schreef marcooooow het volgende:

[..]

Het woord ''kanker'' gebruiken om iets duidelijk te maken is vind ik gewoon asociaal, hoe jij jezelf ook maar mag zien. :')
Even een kleine distinctie gemaakt. Let er volgende keer even wat beter op.

quote:
15s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 11:59 schreef Confetti het volgende:

[..]

Sorry maar jij mist het punt. Men klaagt niet over het feit dat er boetes staan op te hard rijden maar over de hoogte van de boetes. Die zijn zwaar disproportioneel.

Moeten we ook maar de doodstraf invoeren voor te hard rijden? Want ja, regels zijn regels en je kiest er zelf voor om die te breken.
Heb je de quote die ik quote wel gelezen?
De boetes zijn hoog, Nederland is gewoon een duur land. Vertrek dan als het je niet bevalt, toch? :')
pi_140683607
Het verkeer in Nederland is een betere klacht.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_140683791
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:14 schreef Chocovloek het volgende:

Heb je de quote die ik quote wel gelezen?
De boetes zijn hoog, Nederland is gewoon een duur land. Vertrek dan als het je niet bevalt, toch? :')
Goed argument :') . Je mag dus nergens over klagen want dan moet je maar het land verlaten.

Ik zet liever de mensen op tegen de criminele overheid.
pi_140684674
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:14 schreef Chocovloek het volgende:

[..]

Even een kleine distinctie gemaakt. Let er volgende keer even wat beter op.

:')
  dinsdag 3 juni 2014 @ 23:47:55 #63
423147 NieuweNier
Bestel hem hier!
pi_140691241
Jezus hier in België is het helemaal drama. Ik kom niet vaak in België, want België :') , maar ik heb spijt.

Er zitten gewoon 4 fucking sterretjes in mijn ruit door hier 2 dagen te rijden. Dramatisch slechte kwaliteit wegen. En fucking bomen gewoon tussen het asfalt :X

In ieder geval krijgen we iets voor de boetes terug :9
  dinsdag 3 juni 2014 @ 23:50:09 #64
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_140691366
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 23:47 schreef NieuweNier het volgende:
Jezus hier in België is het helemaal drama. Ik kom niet vaak in België, want België :') , maar ik heb spijt.

Er zitten gewoon 4 fucking sterretjes in mijn ruit door hier 2 dagen te rijden. Dramatisch slechte kwaliteit wegen. En fucking bomen gewoon tussen het asfalt :X

In ieder geval krijgen we iets voor de boetes terug :9
aleee zeg roadtrip
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_140698630
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:28 schreef Confetti het volgende:

[..]

Goed argument :') . Je mag dus nergens over klagen want dan moet je maar het land verlaten.

Ik zet liever de mensen op tegen de criminele overheid.
Oh nee dat zeg ik niet, ik geef alleen te kennen dat ik dit een onzinnig en uitgekauwd onderwerp vind. Ja-haa we weten het nu wel, zielige automobilisten die uitgeknepen worden door de overheid. Rijd gewoon niet te hard, dan heb je ook geen problemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')