Inderdaadquote:Op zondag 1 juni 2014 14:29 schreef NieuweNier het volgende:
Net zoiets trouwens als de milieuzone in Utrecht. Na succes in Duitse steden voeren we het hier ook in. Er zijn alleen een paar verschillen:
-camera's om je automatisch een boete te geven
- de boete is 220 euro hier tegenover 40 euro in Duitsland
- je hebt geen coulance van politieagenten. Ik ben redelijk vaak in Duitsland geweest en niemand cared als je als tourist niet met zo'n stikker rondrijdt.
Dat is nog het ergste. Ik heb alleen boetes gekregen terwijl ik per ongeluk te hard reed.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:30 schreef TARDIS. het volgende:
Hou je gewoon aan de regels, niets aan de hand.
Grotjes
Mja, lastig te controleren of je per ongeluk of expres over de snelweg zit te sjeezen, maar ik zou ook wel verbolgen over zulke bedragen zijn ja.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:36 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Dat is nog het ergste. Ik heb alleen boetes gekregen terwijl ik per ongeluk te hard reed.
Als ik bewust besluit te hard te rijden, doe ik het goed. Ik rij dan flink te hard. Ik heb dan zoiets van die boete heb je toch, waarom niet waar krijgen voor je geld. Die instelling zorgt er ook voor dat ik goed oplet of er controles zijn.
Ik heb daardoor nog nooit een boete gekregen terwijl ik bewust te hard reed, bewust appte / mijn telefoon gebruikte tijdens het autorijden of bewust door rood reed.
Van die geldklopperij boetes heb ik wel vaak gehad. Er staan er nu weer 2 open
quote:Op zondag 1 juni 2014 14:36 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Dat is nog het ergste. Ik heb alleen boetes gekregen terwijl ik per ongeluk te hard reed.
Als ik bewust besluit te hard te rijden, doe ik het goed. Ik rij dan flink te hard. Ik heb dan zoiets van die boete heb je toch, waarom niet waar krijgen voor je geld. Die instelling zorgt er ook voor dat ik goed oplet of er controles zijn.
Ik heb daardoor nog nooit een boete gekregen terwijl ik bewust te hard reed, bewust appte / mijn telefoon gebruikte tijdens het autorijden of bewust door rood reed.
Van die geldklopperij boetes heb ik wel vaak gehad. Er staan er nu weer 2 open
Morgen vertrek ik. Ik moet nu nog werkenquote:Op zondag 1 juni 2014 14:39 schreef Tinos85 het volgende:
Was jij niet op vakantie TS? Of ben je tijdens je survival weekend nog steeds dit forum aan het vervuilen?
Ze moeten gewoon niet controleren op plekken waar de veiligheid niet in gevaar gebracht wordt door te hard te rijden. Flitsen voor veiligheid is prima. Flitsen voor het milieu of een begrotingstekort is gewoon schandelijk.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mja, lastig te controleren of je per ongeluk of expres over de snelweg zit te sjeezen, maar ik zou ook wel verbolgen over zulke bedragen zijn ja.
Ach ik heb niet eens mijn rijbewijs dus het zal allemaal wel.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:41 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon niet controleren op plekken waar de veiligheid niet in gevaar gebracht wordt door te hard te rijden. Flitsen voor veiligheid is prima. Flitsen voor het milieu of een begrotingstekort is gewoon schandelijk.
Waarom niet alleen controleren op bumperkleven op de snelwegen? Dat is gevaarlijker dan 4km/u te hard te rijden. En gevaarlijker dan 20km/u te rijden.
Wil je dood ofzoquote:Op zondag 1 juni 2014 14:36 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Enige verschil is dat je in Duitsland voor 15km/h te hard 30 euro boete krijgt en in Nederland 120quote:Op zondag 1 juni 2014 14:44 schreef Confetti het volgende:
Die moffen zijn net zo erg.
Laatst stonden ze echt 200 meter na de grensovergang te flitsen op een kaarsrechte weg waar je de eerste 200 meter 50 km/h mag rijden, dan 70 km/h en dan 100 km/h. Hoogstwaarschijnlijk geflitst op het 70 gedeelte.
Ohquote:Op zondag 1 juni 2014 14:36 schreef NieuweNier het volgende:
Ga werken dan ipv fokkenquote:Op zondag 1 juni 2014 14:40 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Morgen vertrek ik. Ik moet nu nog werken
quote:Op zondag 1 juni 2014 14:35 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Flitsen heeft niks met de verkeersveiligheid te maken.
Wie dat geloofdt is óf naïef of ambtenaar (of beide).
Oja iets met stam + tquote:Op zondag 1 juni 2014 16:04 schreef NoBody122 het volgende:
Nederlandse bekeuringen zijn inderdaad wel heel snel heel prijzig geworden, in de afgelopen paar jaar...
En inderdaad, dit:
[..]
Als ik een boete krijg omdat ik de wet overtreedt, prima. Maar het moet wel in verhouding staan.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:37 schreef .sfinx het volgende:
zo'n boete geven ze niet voor niets, je zal je wel niet aan de regels hebben gehouden dan.
altijd zo lekker makkelijk om af te geven op het systeem terwijl je zelf fout zit
een lichtje kost 5 euro, je kiest er zelf voor om zonder licht te gaan rijden. accepteer dan ook de consequenties crimineelquote:Op zondag 1 juni 2014 18:18 schreef beerten het volgende:
[..]
Als ik een boete krijg omdat ik de wet overtreedt, prima. Maar het moet wel in verhouding staan.
Ik vind 60 euro voor een lullig fietslampje een belachelijke som geld.
20 jaar geleden kostte een lampje 25 cent bij de fietsenmaker. Ik werkte destijds voor een fietsenmaker. Je hebt dus nog veel meer gelijkquote:Op zondag 1 juni 2014 18:36 schreef .sfinx het volgende:
[..]
een lichtje kost 5 euro, je kiest er zelf voor om zonder licht te gaan rijden. accepteer dan ook de consequenties crimineel
Regels zijn regels, befehl ist befehl.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:36 schreef .sfinx het volgende:
[..]
een lichtje kost 5 euro, je kiest er zelf voor om zonder licht te gaan rijden. accepteer dan ook de consequenties crimineel
Waarschijnlijk omdat Duitsers ook drie keer zo braaf zijn en zich uit zichzelf al aan de verkeersregels houden, in plaats van ze bewust te overtreden en dan over geldklopperij te klagen.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:04 schreef Elan het volgende:
Terechte klacht de boetebedragen hier in Nederland zijn absurd vergeleken met de rest van de EU.
Driedubbele van Duitsland bijvoorbeeld, tieft lekker op met je geldklopperij
quote:Op maandag 2 juni 2014 11:00 schreef djakkaa3033 het volgende:
Chocovloek jij bent een vrouw dus jij zit bij voorbaat al fout
In Saudi Arabia mocht je niet eens auto rijden zelfs niet met burka.
Zal wel een rede voor zijn toch??
Verder heeft dit niks te maken met klap josti's
In Duitsland mag je 1 harder, 2 zijn de boetes goedkoper.
Dat Nederland nou zo ebola duur is.. en jij dat goed keurt zegt meer iets over jouw als oplichter als over ons fokkers.
Niet alleen de boetes zijn enorm hoog, de snelheidslimieten vaak onrealistisch laag maar ook de benzine en BPM zijn hier veel hoger als elders in Europa.
de auto is hier een melkoe, en nu terug naar het kleine hoekje waar jij verstand van heb.. namelijk comdooms van de piemel aftrekken als een boykie klaar is met de daad
groetjes
Inderdaad, hier rijdt men als sjonnies en mongolen. En als je geen zin hebt in een boete, houd je dan gewoon aan de snelheid, zo lastig is dat niet.quote:Op maandag 2 juni 2014 09:26 schreef Igen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat Duitsers ook drie keer zo braaf zijn en zich uit zichzelf al aan de verkeersregels houden, in plaats van ze bewust te overtreden en dan over geldklopperij te klagen.
Weer zo´n straattaal-tokkie. Ga energy drink kopen en Adidas dragen.quote:Op maandag 2 juni 2014 10:00 schreef Chocovloek het volgende:
Wat een kanker topic dit.
19 jarige klapjosti's die denken dat ze kunnen autorijden en zich dus daarom niet aan de regeltjes hoeven te houden.
Dat jij niet verder komt dan MBO, heeft ook een reden.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:00 schreef djakkaa3033 het volgende:
Chocovloek jij bent een vrouw dus jij zit bij voorbaat al fout
In Saudi Arabia mocht je niet eens auto rijden zelfs niet met burka.
Zal wel een rede voor zijn toch??
Verder heeft dit niks te maken met klap josti's
In Duitsland mag je 1 harder, 2 zijn de boetes goedkoper.
Dat Nederland nou zo ebola duur is.. en jij dat goed keurt zegt meer iets over jouw als oplichter als over ons fokkers.
Niet alleen de boetes zijn enorm hoog, de snelheidslimieten vaak onrealistisch laag maar ook de benzine en BPM zijn hier veel hoger als elders in Europa.
de auto is hier een melkoe, en nu terug naar het kleine hoekje waar jij verstand van heb.. namelijk comdooms van de piemel aftrekken als een boykie klaar is met de daad
groetjes
Wat een onzin zeg.quote:Op maandag 2 juni 2014 09:26 schreef Igen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat Duitsers ook drie keer zo braaf zijn en zich uit zichzelf al aan de verkeersregels houden, in plaats van ze bewust te overtreden en dan over geldklopperij te klagen.
When in Rome, do as de Romans do, hè!quote:Op maandag 2 juni 2014 14:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg.
Echt hoe verzin je het, ga in de zomer eens een rondje in Zeeland doen 9/10 als je asociaal ingehaald wordt door een dikke BMW met 2 of 4 pijpjes zit er een Duits kenteken op.
Als we ons gaan beroepen op vooroordelen mag de accijns en wegenbelasting trouwens ook wel om laag.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |