Inderdaadquote:Op zondag 1 juni 2014 14:29 schreef NieuweNier het volgende:
Net zoiets trouwens als de milieuzone in Utrecht. Na succes in Duitse steden voeren we het hier ook in. Er zijn alleen een paar verschillen:
-camera's om je automatisch een boete te geven
- de boete is 220 euro hier tegenover 40 euro in Duitsland
- je hebt geen coulance van politieagenten. Ik ben redelijk vaak in Duitsland geweest en niemand cared als je als tourist niet met zo'n stikker rondrijdt.
Dat is nog het ergste. Ik heb alleen boetes gekregen terwijl ik per ongeluk te hard reed.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:30 schreef TARDIS. het volgende:
Hou je gewoon aan de regels, niets aan de hand.
Grotjes
Mja, lastig te controleren of je per ongeluk of expres over de snelweg zit te sjeezen, maar ik zou ook wel verbolgen over zulke bedragen zijn ja.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:36 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Dat is nog het ergste. Ik heb alleen boetes gekregen terwijl ik per ongeluk te hard reed.
Als ik bewust besluit te hard te rijden, doe ik het goed. Ik rij dan flink te hard. Ik heb dan zoiets van die boete heb je toch, waarom niet waar krijgen voor je geld. Die instelling zorgt er ook voor dat ik goed oplet of er controles zijn.
Ik heb daardoor nog nooit een boete gekregen terwijl ik bewust te hard reed, bewust appte / mijn telefoon gebruikte tijdens het autorijden of bewust door rood reed.
Van die geldklopperij boetes heb ik wel vaak gehad. Er staan er nu weer 2 open
quote:Op zondag 1 juni 2014 14:36 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Dat is nog het ergste. Ik heb alleen boetes gekregen terwijl ik per ongeluk te hard reed.
Als ik bewust besluit te hard te rijden, doe ik het goed. Ik rij dan flink te hard. Ik heb dan zoiets van die boete heb je toch, waarom niet waar krijgen voor je geld. Die instelling zorgt er ook voor dat ik goed oplet of er controles zijn.
Ik heb daardoor nog nooit een boete gekregen terwijl ik bewust te hard reed, bewust appte / mijn telefoon gebruikte tijdens het autorijden of bewust door rood reed.
Van die geldklopperij boetes heb ik wel vaak gehad. Er staan er nu weer 2 open
Morgen vertrek ik. Ik moet nu nog werkenquote:Op zondag 1 juni 2014 14:39 schreef Tinos85 het volgende:
Was jij niet op vakantie TS? Of ben je tijdens je survival weekend nog steeds dit forum aan het vervuilen?
Ze moeten gewoon niet controleren op plekken waar de veiligheid niet in gevaar gebracht wordt door te hard te rijden. Flitsen voor veiligheid is prima. Flitsen voor het milieu of een begrotingstekort is gewoon schandelijk.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mja, lastig te controleren of je per ongeluk of expres over de snelweg zit te sjeezen, maar ik zou ook wel verbolgen over zulke bedragen zijn ja.
Ach ik heb niet eens mijn rijbewijs dus het zal allemaal wel.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:41 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon niet controleren op plekken waar de veiligheid niet in gevaar gebracht wordt door te hard te rijden. Flitsen voor veiligheid is prima. Flitsen voor het milieu of een begrotingstekort is gewoon schandelijk.
Waarom niet alleen controleren op bumperkleven op de snelwegen? Dat is gevaarlijker dan 4km/u te hard te rijden. En gevaarlijker dan 20km/u te rijden.
Wil je dood ofzoquote:Op zondag 1 juni 2014 14:36 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Enige verschil is dat je in Duitsland voor 15km/h te hard 30 euro boete krijgt en in Nederland 120quote:Op zondag 1 juni 2014 14:44 schreef Confetti het volgende:
Die moffen zijn net zo erg.
Laatst stonden ze echt 200 meter na de grensovergang te flitsen op een kaarsrechte weg waar je de eerste 200 meter 50 km/h mag rijden, dan 70 km/h en dan 100 km/h. Hoogstwaarschijnlijk geflitst op het 70 gedeelte.
Ohquote:Op zondag 1 juni 2014 14:36 schreef NieuweNier het volgende:
Ga werken dan ipv fokkenquote:Op zondag 1 juni 2014 14:40 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Morgen vertrek ik. Ik moet nu nog werken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |