Jezus kanker wat kutquote:Op maandag 2 juni 2014 19:55 schreef Che_ het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)dee_van_dumpert.html
de fuck is er met 2nutz...
BLIKSquote:Op maandag 2 juni 2014 19:55 schreef Che_ het volgende:
Blauwe tijger heeft me geholpen met de vertalingquote:Op maandag 2 juni 2014 19:55 schreef Che_ het volgende:
Nikonlover moet het huis uit...twitter:PubliekeOmroep twitterde op maandag 02-06-2014 om 20:20:28De autist Kees woont bij zijn ouders. Wat gebeurt er als zij niet meer voor hem kunnen zorgen? #2Doc: Het beste voor Kees, 20:25 @Nederland2 reageer retweet
Lieve ouders heeft hij.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:21 schreef Zaktabak het volgende:
Nikonlover moet het huis uit...twitter:PubliekeOmroep twitterde op maandag 02-06-2014 om 20:20:28De autist Kees woont bij zijn ouders. Wat gebeurt er als zij niet meer voor hem kunnen zorgen? #2Doc: Het beste voor Kees, 20:25 @Nederland2 reageer retweet
Nee, Ik weet dat iemand hier daar misselijk van wordt, zodoende dat plaatje.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:03 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Maar wel een beetje op dat plaatje lopen vingeren hè, hypocriete doos?
Je weet het anders aardig goed te vinden.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, Ik weet dat iemand hier daar misselijk van wordt, zodoende dat plaatje.
Je gay shit mag je voor je houden.
quote:Op maandag 2 juni 2014 21:08 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Je weet het anders aardig goed te vinden.
Omdat je zo lief tegen me bent help ik je wel even met die persoon plagenquote:Op maandag 2 juni 2014 21:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Kk dombo.
http://lmgtfy.com/?q=gay+gif
Oh my trouble, oh my damn..quote:Op maandag 2 juni 2014 21:12 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Omdat je zo lief tegen me bent help ik je wel even met die persoon plagen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 juni 2014 20:55 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij me heel speciaal vindt (sure) en dat hij verder wil met mij. Eigenlijk wil ik vooral weten wat voor vlees ik in de kuip heb.
quote:Op maandag 2 juni 2014 20:59 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Op dit moment wil ik hem beter leren kennen in de zin van dat ik wil weten wat voor vlees ik in de kuip heb.
En dit hoort in dit topic thuis, omdat...?quote:Op maandag 2 juni 2014 21:16 schreef Chai het volgende:
R&P / Het gedrag van MarokkaanseHeld tegenover FOK!'sters
[..]
[..]!
Omdat ik dit met mijn mede-SCers wil delen.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:18 schreef Yalesa het volgende:
[..]
En dit hoort in dit topic thuis, omdat...?
En die willen dit weten, omdat...?quote:Op maandag 2 juni 2014 21:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat ik dit met mijn mede-SCers wil delen.
Aww wat lief, je editte zelfs nog even voor mijquote:Op maandag 2 juni 2014 21:24 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Maar om belachelijk hilarisch te zijn heb jij mijn topic niet eens nodig.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 juni 2014 21:25 schreef Gridlok het volgende:
Hey chai, ik betuig nu mijn liefde tegenover jou, echt super srs, meen dit echt.Hihihi maar ik ben wel een van de weinigen waartegen je zoiets zegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben zo speciaal, want ik bent tenminste eerlijk zeg je.
Duh, zeg dat alleen tegen jou.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Hihihi maar ik ben wel een van de weinigen waartegen je zoiets zegt.![]()
Ben zo speciaal, want ik bent tenminste eerlijk zeg je.
Ik kon niet meteen de juiste woorden vinden om jou te beschrijven.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Aww wat lief, je editte zelfs nog even voor mij![]()
![]()
Wow, echt super goed idee, echt iets wat mensen met een IQ van 189 verzinnen.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, ja.
Brb, even een topic openen om te kijken of je dat niet tegen anderen hebt gezegd.
Geloof me, dat kun jij niet weten.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wow, echt super goed idee, echt iets wat mensen met een IQ van 189 verzinnen.
R&P / Het gedrag van Gridlok tegenover FOK!'stersquote:Op maandag 2 juni 2014 21:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wow, echt super goed idee, echt iets wat mensen met een IQ van 189 verzinnen.
Je hebt het dan wel over FOK!'sters. Je wilde toch juist dat er een topic werd aangemaakt speciaal voor jou?quote:Op maandag 2 juni 2014 21:30 schreef Chai het volgende:
[..]
R&P / Het gedrag van Gridlok tegenover FOK!'sters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |