Zwaarmoedig? We zitten op het puntje van onze stoelenquote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 02:04 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik denk dat wij mensen, van alle levende wezens op aarde, de meest wrede en haatdragende is.
En dit heet dynamisch bereik. En dat is daadwerkelijk wat nou zo speciaal is.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee..er is ook een geweldige capaciteit voor liefde en compassie
Dus wat jou betreft is het Planet of The Dolphins, duidelijk.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gezien we een product zijn van onze omgeving, yep.
Of zoals WWII ons heeft geleerd, een fabriek te bouwen om zo veel mogelijk mensen te vermoorden omdat iemand zegt dat we die niet mogen.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste totaal nutteloze moord door een verwilderde hond? Gewoon, voor niks eigenlijk.. Niet gegeten ervan, geen territoriumdrift, wel vrouwtjes willen krijgen?
En? Welke is het geworden?quote:Op zondag 1 juni 2014 01:42 schreef DeZwabber het volgende:
Bij deze rol ik even m'n bierkast in om te kijken of er wat interessants tussen zit dat niet eerst een goede tijd in de koelkast hoeft af te koelen.
Geen idee maar is een goed standpuntquote:Op zondag 1 juni 2014 02:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
That would be an awful waste of space.
Wie raadt uit welke film dat komt zonder te googlen, e-cookie for you.
Juistquote:Op zondag 1 juni 2014 02:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
En dit heet dynamisch bereik. En dat is daadwerkelijk wat nou zo speciaal is.
Partyquote:Op zondag 1 juni 2014 02:13 schreef Inodder het volgende:
[..]
mijn app was nog even niet verder dan datmaar jullie zijn ook niet bepaald opgeschoten aangezien ik nog steeds in het zelfde topic kan posten.... Maar ik ben weer zuipen en verder feesten
jah idd, weer een machinist met een trauma.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar helaas hebben de mensen die niet zelfbewust genoeg zijn dat ze beseffen dat hun motivatie voor het ontzeggen van euthanasie louter egoistisch is ook een stem. Kunnen we niets aan doen. Nou ja, kan wel, maar daar wordt de voorkant van een trein ook smerig van.
Juistquote:Op zondag 1 juni 2014 02:13 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het is ook onwaarschijnlijk dat in het hele heelal er alleen leven op de Aarde is.
Ow, ik moet het ook op jou betrekken. Ok. Ik zie er dan uit als een jonge god, jij komt aan en sterft op het moment dat je aankomt.. want zwaartekracht, kan je hart niet meer aan, einde oefening. Dan ben je 30 jaar wezen kijken naar een ruitje en gek gewordenquote:Op zondag 1 juni 2014 02:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee jij had het erover dat jij er als een jonge god uit zou zien, like I give a fuck?
Moeilijk te zeggen. Ik gok op ja, omdat er toch echt wel leven zal zijn. Iets met statistiek. Gaan we het snel vinden? Moeilijk te zeggen, de getallen zijn zo groot dat de gok bizar is. Zelfs al is 1 op de <insert groot getal> aantal bewoonbare planeten voorzien van leven, als je blind uit de hoed trekt kan het zomaar zijn dat de eerste poging raak is. Of dat je een kneiterlange tijd bezig bent met zoeken.quote:
Dan is die moord om schoenen toch ook niet totaal nutteloos?quote:Op zondag 1 juni 2014 02:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste totaal nutteloze moord door een verwilderde hond? Gewoon, voor niks eigenlijk.. Niet gegeten ervan, geen territoriumdrift, wel vrouwtjes willen krijgen?
Het gaat erom dat we verder komen. Maar jij maakt je liever druk over dit soort sociale onzin.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ow, ik moet het ook op jou betrekken. Ok. Ik zie er dan uit als een jonge god, jij komt aan en sterft op het moment dat je aankomt.. want zwaartekracht, kan je hart niet meer aan, einde oefening. Dan ben je 30 jaar wezen kijken naar een ruitje en gek gewordenSoort utopia van nu, maar dan 60 keer erger
Geloven in 1 persoon alleen, lijkt me sowieso een slecht iets.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:14 schreef Punkman het volgende:
[..]
Of zoals WWII ons heeft geleerd, een fabriek te bouwen om zo veel mogelijk mensen te vermoorden omdat iemand zegt dat we die niet mogen.
Ik gaf je een fictieve situatie om mijn punt uit te leggen.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dus wat jou betreft is het Planet of The Dolphins, duidelijk.
Ookquote:
Jawel, want schoenen waren al aanwezig.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dan is die moord om schoenen toch ook niet totaal nutteloos?
Dus jij 30 jaar in de ruimte bent bij voorbaat al nuttiger?quote:Op zondag 1 juni 2014 02:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het gaat erom dat we verder komen. Maar jij maakt je liever druk over dit soort sociale onzin.
Ik ook niet, best wel grappigquote:Op zondag 1 juni 2014 02:16 schreef Voxs het volgende:
godver waarom zon discussie zo laat... ik kan niet goed meer nadenken
Dean R. Koontzquote:Op zondag 1 juni 2014 02:18 schreef Joezi het volgende:
Zouden we kunnen doorleven op een harde schijf in een virtuele wereld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |