Dat valt wel mee hoor. Alles wat wij verschrikkelijk vinden; kindermoord, incest, verkrachting e.d. komt in de natuur veel meer voor.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:04 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik denk dat wij mensen, van alle levende wezens op aarde, de meest wrede en haatdragende is.
Wie weet ben ik dan weer een jonge god die daarheen geteleporteerd wordt... Dan zul je balen als je aankomt als lijkquote:
Maar in de natuur heeft het een reden. Zelfde als dat homo's een reden hebben...quote:Op zondag 1 juni 2014 02:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor. Alles wat wij verschrikkelijk vinden; kindermoord, incest, verkrachting e.d. komt in de natuur veel meer voor.
goeie, maar voor degene die het wel willen is het moeilijk omdat de wet anders bepaald.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Omdat anders Jezus die avond huilend in slaap valt.
Of omdat mensen moeite hebben met het begrip euthanasie omdat ze bang zijn voor hun eigen sterfelijkheid.
Wat jij wil joh, ik hecht daar niet zoveel waarde aan.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wie weet ben ik dan weer een jonge god die daarheen geteleporteerd wordt... Dan zul je balen als je aankomt als lijkt
Wij? dat is een kleine uitzonderingquote:Op zondag 1 juni 2014 02:06 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Gewelddadig voor wat? eten? Overleven? "wij" vermoorden anderen omdat ze mooie schoenen hebben?
dat vraag ik me af..het sluit ook gelijk al het mogelijke uit. Er worden toch aanwijzingen gevonden van mogelijk water en ooit levende organismen op andere planeten. Was er laatst niet een planeet ontdekt met eigen ster en zeer gunstige omstandiigheden?quote:Op zondag 1 juni 2014 02:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee het is juist onlogisch dat leven is ontstaan, wij zijn de enige onmogelijkheid in het universum.
Dus onze mutatie is gedijdt het best in de gegeven omgeving. Neato. Vanzelfsprekend geeft dat een grote lijst met wezens die het minder goed doen. Als de aarde onderwater loopt en we collectief verzuipen en de dolfijnen de wereld overnemen over een paar miljoen jaar, vragen die zich dan ook af waarom ze zo speciaal zijn?quote:Op zondag 1 juni 2014 02:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat we heel iets anders zijn. We hebben veel gemeen. Maar je kan niet ontkennen dat we op veel vlakken wel verschillen zijn. Of denk je dat er nog tijden op Aarde komen waar apen of dolfijnen bovenaan de voedselketen staan?
Dat vind ik een rare opmerking. Liever een zelfmoordmissie, dan lang en gelukkig leven?quote:Op zondag 1 juni 2014 02:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat jij wil joh, ik hecht daar niet zoveel waarde aan.
Dus alles draait om omgeving? Dat is alles wat er toe doet?quote:Op zondag 1 juni 2014 02:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dus onze mutatie is gedijdt het best in de gegeven omgeving. Neato. Vanzelfsprekend geeft dat een grote lijst met wezens die het minder goed doen. Als de aarde onderwater loopt en we collectief verzuipen en de dolfijnen de wereld overnemen over een paar miljoen jaar, vragen die zich dan ook af waarom ze zo speciaal zijn?
Nee..er is ook een geweldige capaciteit voor liefde en compassiequote:Op zondag 1 juni 2014 02:04 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik denk dat wij mensen, van alle levende wezens op aarde, de meest wrede en haatdragende is.
Tuurlijk, maar helaas hebben de mensen die niet zelfbewust genoeg zijn dat ze beseffen dat hun motivatie voor het ontzeggen van euthanasie louter egoistisch is ook een stem. Kunnen we niets aan doen. Nou ja, kan wel, maar daar wordt de voorkant van een trein ook smerig van.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
goeie, maar voor degene die het wel willen is het moeilijk omdat de wet anders bepaald.
dan krijg je dingen als mensen die van een flat afspringen, voor een trein of wat dan ook.
komen we daar ooit achter denk jequote:Op zondag 1 juni 2014 02:11 schreef ChocoFan het volgende:
Het enige wat ik over dit onderwerp denk is
We zullen toch niet de enige zijn in dit heelal en anderen
Lijkt me stug
Nee jij had het erover dat jij er als een jonge god uit zou zien, like I give a fuck?quote:Op zondag 1 juni 2014 02:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat vind ik een rare opmerking. Liever een zelfmoordmissie, dan lang en gelukkig leven?
Wanneer was de laatste totaal nutteloze moord door een verwilderde hond? Gewoon, voor niks eigenlijk.. Niet gegeten ervan, geen territoriumdrift, wel vrouwtjes willen krijgen?quote:
That would be an awful waste of space.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:11 schreef ChocoFan het volgende:
Lijkt me stug
Het is ook onwaarschijnlijk dat in het hele heelal er alleen leven op de Aarde is.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:11 schreef ChocoFan het volgende:
Lijkt me stug
Gezien we een product zijn van onze omgeving, yep.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dus alles draait om omgeving? Dat is alles wat er toe doet?
mijn app was nog even niet verder dan datquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |