Ja, of je komt er zo gestoord uit, dat we nog niks aan je hebben en je denkt dat je een baconbus bent..quote:
lol ik bleek , hoewel over de max van het nietslapentoelaatbare en met wat biertjes het toch wat in het licht te willen brengenquote:Op zondag 1 juni 2014 01:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ik liet de derde optie weg, om het wat duister te maken
Eigenlijk zou iedereen het zelf mogen weten toch? Zoiets is ook nooit uit vrije wil, want een vrije wil bestaat niet.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Daar hebben we euthanasie voor en het is belachelijk dat dat niet toegankelijker is voor mensen die terminaal zijn of last hebben van ondraaglijk lijden. (Ook al is ondraaglijk lijden een vage term)
Overigens beschouw ik depressie niet als een reden om er een eind aan te maken.
Met sommige dieren hebben wij meer genen gemeen dan dieren onder elkaar.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Maar ik vind wel dat wij erg verschillen van de dieren. En ook echt als enige. Dat roept vragen op.
Denk het niet, maar je kan het niet uitsluiten.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, of je komt er zo gestoord uit, dat we nog niks aan je hebben en je denkt dat je een baconbus bent..
De grens tussen ons en apen, en dieren zoals dolfijnen, is soms twijfelachtiger dan je denkt. Overigens hechten wij waarde aan onze intelligentie, maar wie zegt dat het een waardevolle eigenschap is. We kunnen ons speciaal voelen door ons zelfbewustzijn, maar zijn we echt speciaal of is het meer mentale masturbatie.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Maar ik vind wel dat wij erg verschillen van de dieren. En ook echt als enige. Dat roept vragen op.
Klopt, maar maak ik er wel uit op. Wat heeft de mensheid er aan, om over 20 jaar mensen naar mars te sturen om dood te gaan, terwijl dat over over 60 jaar sneller kan? Euthanesiemarkten zijn schaars, maar zo schaars..quote:
Nee het is juist onlogisch dat leven is ontstaan, wij zijn de enige onmogelijkheid in het universum.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk dat wij de enige zijn als je kijkt naar het universum.
Ik zeg ook niet dat we niks gemeen hebben. Zeg alleen dat we anders zijn dan hen. Ook niet beter, maar anders.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:01 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Met sommige dieren hebben wij meer genen gemeen dan dieren onder elkaar.
quote:Op zondag 1 juni 2014 01:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oerinstincten nemen het vaker over dan mensen doorhebben
quote:Op zondag 1 juni 2014 02:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De grens tussen ons en apen, en dieren zoals dolfijnen, is soms twijfelachtiger dan je denkt. Overigens hechten wij waarde aan onze intelligentie, maar wie zegt dat het een waardevolle eigenschap is. We kunnen ons speciaal voelen door ons zelfbewustzijn, maar zijn we echt speciaal of is het meer mentale masturbatie.
Ja daar zit ik ook wel mee, er is echt geen enkel dier wat ook maar in de buurt komtquote:Op zondag 1 juni 2014 01:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik denk dat wij mensen, van alle levende wezens op aarde, de meest wrede en haatdragende is.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat we niks gemeen hebben. Zeg alleen dat we anders zijn dan hen. Ook niet beter, maar anders.
Omdat anders Jezus die avond huilend in slaap valt.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik vind euthanasie iets voor mensen die pijn hebben, terminale mensen. je doet een dier nog niet eens zoveel pijn aan, waarom moet daar met mensen moeilijk gedaan worden.
Als je kijkt naar de factoren waaruit de aarde is ontstaan... zou dit 20.000 * veel keer ontstaan moeten zijn... Maar ja. Wij doen al 30 jaar over om naar mars te gaan... Naar de Maan gaat al vaak foutquote:Op zondag 1 juni 2014 02:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee het is juist onlogisch dat leven is ontstaan, wij zijn de enige onmogelijkheid in het universum.
Ik zeg ook niet dat we heel iets anders zijn. We hebben veel gemeen. Maar je kan niet ontkennen dat we op veel vlakken wel verschillen zijn. Of denk je dat er nog tijden op Aarde komen waar apen of dolfijnen bovenaan de voedselketen staan?quote:Op zondag 1 juni 2014 02:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De grens tussen ons en apen, en dieren zoals dolfijnen, is soms twijfelachtiger dan je denkt. Overigens hechten wij waarde aan onze intelligentie, maar wie zegt dat het een waardevolle eigenschap is. We kunnen ons speciaal voelen door ons zelfbewustzijn, maar zijn we echt speciaal of is het meer mentale masturbatie.
haha echt niet.. een hond in het wild is al geweldadigerquote:Op zondag 1 juni 2014 02:04 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik denk dat wij mensen, van alle levende wezens op aarde, de meest wrede en haatdragende is.
Intelligentie maakt wreed, haatdragend, jaloers...quote:Op zondag 1 juni 2014 02:04 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik denk dat wij mensen, van alle levende wezens op aarde, de meest wrede en haatdragende is.
Ik moest ineens denken aan een sketch van Rowan Atkinson.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:59 schreef Punkman het volgende:
Ach, na onze dood zullen we weten hoe we hier kwamen en wat we hier hadden moeten doen.
Wij kunnen dat gewoon niet nu begrijpen.
Maar wij allemaal zullen wel op ons donder krijgen dat we vele uren van ons leven hebben besteed aan berichten plaatsen op FOK!
Dan ga ik nu, ga jij over 60 jaar.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Klopt, maar maak ik er wel uit op. Wat heeft de mensheid er aan, om over 20 jaar mensen naar mars te sturen om dood te gaan, terwijl dat over over 60 jaar sneller kan? Euthanesiemarkten zijn schaars, maar zo schaars..
Ik denk dat mensen meer mogelijkheden hebben gekregen, dieren hebben weer meer instinct.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja daar zit ik ook wel mee, er is echt geen enkel dier wat ook maar in de buurt komt
Gewelddadig voor wat? eten? Overleven? "wij" vermoorden anderen omdat ze mooie schoenen hebben?quote:Op zondag 1 juni 2014 02:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
haha echt niet.. een hond in het wild is al geweldadiger
absoluutquote:Op zondag 1 juni 2014 02:04 schreef Punkman het volgende:
[..]
Die was goed inderdaad.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moest ineens denken aan een sketch van Rowan Atkinson.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |