Misschien forum seks meer een optie voor je vanavond ?quote:
Dat is niet zo moeilijk hoor.quote:
Daar ken ik niemandquote:Op zondag 1 juni 2014 02:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Misschien forum seks meer een optie voor je vanavond ?
Ach, katten moorden ook wel eens voor de lol.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
goed de conclusie is dus eigenlijk dat de mens een wreed schepsel is.
dieren moorden om te eten en mensen moorden er gewoon maar op los.
wat mij wel op valt is dat veel oorlogen ontstaan zijn door geloof.
Misschien leven we al in een virtuele wereld. Zijn we onderdeel van een computerspel ontworpen door beschaving die een miljard jaar verder is.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat dacht je van een psy netwerk? Hersenen met elkaar kunnen verbinden, een netwerk waarin we data kunnen uitwisselen..emoties in kunnen gieten.
Hoezo alleen vanavond ..quote:Op zondag 1 juni 2014 02:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Misschien forum seks meer een optie voor je vanavond ?
quote:Op zondag 1 juni 2014 02:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk hoor.Er zijn genoeg plaatsen waar je je adres kunt posten en dan heb je zo een harem.
O Daar ben ik te oud voorquote:Op zondag 1 juni 2014 02:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat dacht je van een psy netwerk? Hersenen met elkaar kunnen verbinden, een netwerk waarin we data kunnen uitwisselen..emoties in kunnen gieten.
Screens zijn idd beter tegen terug zoeken dan quotes, dat is waar..quote:Op zondag 1 juni 2014 02:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet mee begonnen, voila.
[ afbeelding ]
Dieren vermoorden elkaar toch ook?quote:Op zondag 1 juni 2014 02:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Yummquote:Op zondag 1 juni 2014 02:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een Emelisse White Label Imperial Russian Stout die op Ardbeg whiskyvaten heeft gelegen.
doet me denken aan de boeken van Tad williams? Anderland? of heb ik nu de verkeerde schrijver?quote:Op zondag 1 juni 2014 02:25 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Misschien leven we al in een virtuele wereld. Zijn we onderdeel van een computerspel ontworpen door beschaving die een miljard jaar verder is.
Je had liever een quote. Pech gehad.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Screens zijn idd beter tegen terug zoeken dan quotes, dat is waar..![]()
En hoezo neem je dit zo serieus ineens? Denk je dat ik je dood wens? of een verrot leven? Nee hoor... Grow some balls.
Dat is appels met peren vergelijken en al zijn we een wreed organisme; So What. Je kan de evolutie niet veranderen.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Vergeet de bananen niet. Dat zijn ook krengen onder elkaar ..quote:Op zondag 1 juni 2014 02:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat is appels met peren vergelijken en al zijn we een wreed organisme; So What. Je kan de evolutie niet veranderen.
huh hebben die ook oorlogen en een geloofquote:Op zondag 1 juni 2014 02:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Ach, katten moorden ook wel eens voor de lol.
We zijn wel als soort gefascineerd door die vraag. Ik vraag me af of we op het punt komen waarop we dat kunnen doen. Waarschijnlijk wel. Of het een goed idee is, is een tweede. Films als The Matrix, Vanilla Sky, Welt am Draht, en in mindere mate Tron zijn er vrij pessimistisch over. Leuk om te zien wel.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:18 schreef Joezi het volgende:
Zouden we kunnen doorleven op een harde schijf in een virtuele wereld?
Jij maakt iets persoonlijk, dat niet persoonlijk bedoeld was. wie is er nu rancuneus?quote:Op zondag 1 juni 2014 02:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je had liever een quote. Pech gehad.
Ik neem het niet serieus. Zeg alleen dat je beter op iemand anders kan reageren.
En dan ook nog die afsluiter, hoe rancuneus is dat.
haha dat zou een goeie zijnquote:Op zondag 1 juni 2014 02:25 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Misschien leven we al in een virtuele wereld. Zijn we onderdeel van een computerspel ontworpen door beschaving die een miljard jaar verder is.
quote:Op zondag 1 juni 2014 02:29 schreef Punkman het volgende:
[..]
Vergeet de bananen niet. Dat zijn ook krengen onder elkaar ..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |