Klopt, maar is helaas wel gebeurd.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Geloven in 1 persoon alleen, lijkt me sowieso een slecht iets.
jah wie weetquote:Op zondag 1 juni 2014 02:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Onze generaties niet meer misschien maar over 100 jaar? Wie weet
Maar als een hond een gun had zou ie ook wel poppen om een bot, ipv dat blaffen grommen rennenquote:Op zondag 1 juni 2014 02:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jawel, want schoenen waren al aanwezig.
Ik vind dat je gelijk hebt want inderdaad ontwikkeling van mens is een stip op het hele tijdspanne van ontwikkeling van heelal en aarde. Echter we willen ontdekken, willen vragen beantwoordt zien. Waarom wachten? Nu het voorwerk doen..voor latere generaties.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ow, ik moet het ook op jou betrekken. Ok. Ik zie er dan uit als een jonge god, jij komt aan en sterft op het moment dat je aankomt.. want zwaartekracht, kan je hart niet meer aan, einde oefening. Dan ben je 30 jaar wezen kijken naar een ruitje en gek gewordenSoort utopia van nu, maar dan 60 keer erger
Ik snap je punt. Maar ik begrijp uit je antwoorden dat je je niet buiten de bekende kaders begeeft.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik gaf je een fictieve situatie om mijn punt uit te leggen.
Invriezen is al weer van de baan ?quote:Op zondag 1 juni 2014 02:18 schreef Joezi het volgende:
Zouden we kunnen doorleven op een harde schijf in een virtuele wereld?
quote:Op zondag 1 juni 2014 02:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Geloven in 1 persoon alleen, lijkt me sowieso een slecht iets.
Contact (1997) - IMDbquote:
oh nee???quote:Op zondag 1 juni 2014 02:18 schreef Punkman het volgende:
[..]
Klopt, maar is helaas wel gebeurd.
Ik heb nog nooit zoiets bij dieren gezien.
Dus ben het met je eens.
Jij maakt het persoonlijk. Dat is niet de bedoeling. Reageer maar op iemand anders.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dus jij 30 jaar in de ruimte bent bij voorbaat al nuttiger?
nou als dat zo is moet ik maken dat ik wegkom.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar als een hond een gun had zou ie ook wel poppen om een bot, ipv dat blaffen grommen rennen
De reis naar Mars zal met de huidige techniek zo'n 9 maanden duren als je het goed plant. In de toekomst kan het (veel) sneller.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ow, ik moet het ook op jou betrekken. Ok. Ik zie er dan uit als een jonge god, jij komt aan en sterft op het moment dat je aankomt.. want zwaartekracht, kan je hart niet meer aan, einde oefening. Dan ben je 30 jaar wezen kijken naar een ruitje en gek gewordenSoort utopia van nu, maar dan 60 keer erger
jep onmogelijkquote:
IK vraag uitleg aubquote:Op zondag 1 juni 2014 02:18 schreef Joezi het volgende:
Die heb ik wel gezienquote:Op zondag 1 juni 2014 02:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Contact (1997) - IMDb
Goede film? Mwah, gaat wel, wel interessant op zich. Het verhaal is niet heel goed, maar er kwamen wat leuke dingen voor bij.
Klopt. Maar niet zonder reden dus. Als ik vind dat een leuke buurjongen er leuk uit ziet, moet ik hem dan verkrachten, vermoorden, opeten? Gewoon, om eigenlijk geen punt te maken maar het wel te doen en daardoor een punt te maken?quote:Op zondag 1 juni 2014 02:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar als een hond een gun had zou ie ook wel poppen om een bot, ipv dat blaffen grommen rennen
Tron.quote:
Bukkenquote:Op zondag 1 juni 2014 02:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
nou als dat zo is moet ik maken dat ik wegkom.
een hond zou dat kunnen doenquote:Op zondag 1 juni 2014 02:21 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Klopt. Maar niet zonder reden dus. Als ik vind dat een leuke buurjongen er leuk uit ziet, moet ik hem dan verkrachten, vermoorden, opeten? Gewoon, om eigenlijk geen punt te maken maar het wel te doen en daardoor een punt te maken?
quote:Op zondag 1 juni 2014 02:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het gaat erom dat we verder komen. Maar jij maakt je liever druk over dit soort sociale onzin.
Euhm, ok. Begin dan niet ermee?quote:Op zondag 1 juni 2014 02:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jij maakt het persoonlijk. Dat is niet de bedoeling. Reageer maar op iemand anders.
Wat dacht je van een psy netwerk? Hersenen met elkaar kunnen verbinden, een netwerk waarin we data kunnen uitwisselen..emoties in kunnen gieten.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:18 schreef Joezi het volgende:
Maar die gapt de eitjes, neem aan dat het dan weer om voeding gaat.quote:
En waarom doet de hond dat niet?quote:
Ik ben er ook niet mee begonnen, voila.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop