Niet eens op reageren: verspilde moeitequote:Op zondag 1 juni 2014 21:10 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Op zulke trieste en lage reacties ga ik niet reageren.
Je kunt normaal doen of ik ga ze rapporteren.
Dan ben jij ook niet echt bepaald een standaard latina.quote:
Denk eerder een walrusquote:Op zondag 1 juni 2014 21:20 schreef T-JaY het volgende:
Haar internet pener moet wel groot zijn maar ik denk toch dat we te maken hebben met een plank
Maar wel je kop kaalgeschoren en je hebt de karakter van een debiele psychopaat. Die vriend van jou moet wel heel erg wanhopig zijn. Zou mijn hond niet eens aan je been laten rijden.quote:
Is toch kinky as fuck man.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:22 schreef GVU het volgende:
[..]
Maar wel je kop kaalgeschoren en je hebt de karakter van een debiele psychopaat. Die vriend van jou moet wel heel erg wanhopig zijn. Zou mijn hond niet eens aan je been laten rijden.
Zodra je haar foto's hebt gezien, zou je dit bericht meteen leeg willen editen. Geloof me.quote:
Je door zulke dingen laten tegenhoudenquote:Op zondag 1 juni 2014 21:24 schreef GVU het volgende:
[..]
Zodra je haar foto's hebt gezien, zou je dit bericht meteen leeg willen editen. Geloof me.
Jij kwam zeker klaar op foto's van een kale Britney Spears, of niet?quote:Op zondag 1 juni 2014 21:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je door zulke dingen laten tegenhouden.
Kwam?quote:Op zondag 1 juni 2014 21:26 schreef GVU het volgende:
[..]
Jij kwam zeker klaar op foto's van een kale Britney Spears, of niet?
Dat is natuurlijk vervelend maar baby's hechten zich natuurlijk wel snel. Ik neem aan dat je (adoptie)ouders van je houden en jij ook van hun. Ik ken maar een paar van dat soort situaties en meestal is de band net zo sterk als bij andere ouders met hun kinderen. Gewoon omdat liefde/houden van, ook iets is wat moet groeien en zich blijft ontwikkelen.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:04 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ik ben geadopteerd. En ik weet uit de documentatie hoe het is gegaan.
Mijn biomoeder heeft mij gekregen en 4 maanden geprobeerd voor mij te zorgen. In 4 maanden hecht je je al aan iemand als je die elke dag meemaakt.
Na 4 maanden naar een kindertehuis gebracht. Ik hechtte me daar aan de verzorgsters. Na nog eens 4 maanden werd ik ter adoptie gegeven aan mijn ouders. En moest ik me dus weer opnieuw hechten.
Als baby's in die tijd van hun leven (dat ze zich gaan hechten dus) belemmert worden bij dat hechten, kan dat op latere leeftijd problemen opleveren.
Ik zou niet weten wat anders de reden zou zijn dat ik geen verliefdheid kan voelen, geen seksuele opwinding en een vage vorm van houden van.
De karakter.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:22 schreef GVU het volgende:
[..]
Maar wel je kop kaalgeschoren en je hebt de karakter van een debiele psychopaat. Die vriend van jou moet wel heel erg wanhopig zijn. Zou mijn hond niet eens aan je been laten rijden.
Dit ziet men, inderdaad, bijzonder vaak bij geadopteerden.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:04 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ik ben geadopteerd. .
Als baby's in die tijd van hun leven (dat ze zich gaan hechten dus) belemmerd worden bij dat hechten, kan dat op latere leeftijd problemen opleveren.
Ik zou niet weten wat anders de reden zou zijn dat ik geen verliefdheid kan voelen, geen seksuele opwinding en een vage vorm van houden van.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |