Niet eens op reageren: verspilde moeitequote:Op zondag 1 juni 2014 21:10 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Op zulke trieste en lage reacties ga ik niet reageren.
Je kunt normaal doen of ik ga ze rapporteren.
Dan ben jij ook niet echt bepaald een standaard latina.quote:
Denk eerder een walrusquote:Op zondag 1 juni 2014 21:20 schreef T-JaY het volgende:
Haar internet pener moet wel groot zijn maar ik denk toch dat we te maken hebben met een plank
Maar wel je kop kaalgeschoren en je hebt de karakter van een debiele psychopaat. Die vriend van jou moet wel heel erg wanhopig zijn. Zou mijn hond niet eens aan je been laten rijden.quote:
Is toch kinky as fuck man.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:22 schreef GVU het volgende:
[..]
Maar wel je kop kaalgeschoren en je hebt de karakter van een debiele psychopaat. Die vriend van jou moet wel heel erg wanhopig zijn. Zou mijn hond niet eens aan je been laten rijden.
Zodra je haar foto's hebt gezien, zou je dit bericht meteen leeg willen editen. Geloof me.quote:
Je door zulke dingen laten tegenhoudenquote:Op zondag 1 juni 2014 21:24 schreef GVU het volgende:
[..]
Zodra je haar foto's hebt gezien, zou je dit bericht meteen leeg willen editen. Geloof me.
Jij kwam zeker klaar op foto's van een kale Britney Spears, of niet?quote:Op zondag 1 juni 2014 21:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je door zulke dingen laten tegenhouden.
Kwam?quote:Op zondag 1 juni 2014 21:26 schreef GVU het volgende:
[..]
Jij kwam zeker klaar op foto's van een kale Britney Spears, of niet?
Dat is natuurlijk vervelend maar baby's hechten zich natuurlijk wel snel. Ik neem aan dat je (adoptie)ouders van je houden en jij ook van hun. Ik ken maar een paar van dat soort situaties en meestal is de band net zo sterk als bij andere ouders met hun kinderen. Gewoon omdat liefde/houden van, ook iets is wat moet groeien en zich blijft ontwikkelen.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:04 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ik ben geadopteerd. En ik weet uit de documentatie hoe het is gegaan.
Mijn biomoeder heeft mij gekregen en 4 maanden geprobeerd voor mij te zorgen. In 4 maanden hecht je je al aan iemand als je die elke dag meemaakt.
Na 4 maanden naar een kindertehuis gebracht. Ik hechtte me daar aan de verzorgsters. Na nog eens 4 maanden werd ik ter adoptie gegeven aan mijn ouders. En moest ik me dus weer opnieuw hechten.
Als baby's in die tijd van hun leven (dat ze zich gaan hechten dus) belemmert worden bij dat hechten, kan dat op latere leeftijd problemen opleveren.
Ik zou niet weten wat anders de reden zou zijn dat ik geen verliefdheid kan voelen, geen seksuele opwinding en een vage vorm van houden van.
De karakter.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:22 schreef GVU het volgende:
[..]
Maar wel je kop kaalgeschoren en je hebt de karakter van een debiele psychopaat. Die vriend van jou moet wel heel erg wanhopig zijn. Zou mijn hond niet eens aan je been laten rijden.
Dit ziet men, inderdaad, bijzonder vaak bij geadopteerden.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:04 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ik ben geadopteerd. .
Als baby's in die tijd van hun leven (dat ze zich gaan hechten dus) belemmerd worden bij dat hechten, kan dat op latere leeftijd problemen opleveren.
Ik zou niet weten wat anders de reden zou zijn dat ik geen verliefdheid kan voelen, geen seksuele opwinding en een vage vorm van houden van.
Er is het geen-bodem-syndroom (wat ik overigens niet heb), wat veel voorkomt bij geadopteerde kinderen. Bij velen zal het gewoon goed gaan, maar er zijn niet voor niets veel verhalen waarbij geadopteerden problemen krijgen. Al dan niet op latere leeftijd.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:28 schreef blek het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk vervelend maar baby's hechten zich natuurlijk wel snel. Ik neem aan dat je (adoptie)ouders van je houden en jij ook van hun. Ik ken maar een paar van dat soort situaties en meestal is de band net zo sterk als bij andere ouders met hun kinderen. Gewoon omdat liefde/houden van, ook iets is wat moet groeien en zich blijft ontwikkelen.
Ik kan zeker WEL liefde geven!quote:Op maandag 2 juni 2014 00:27 schreef Sweetylicious het volgende:
Als ik dit zo lees, ben ik van mening dat je vriend wel een betere vriendin verdient dan jij.
Je houdt hem aan het lijntje, omdat dat beter voor jou uitkomt, terwijl je niet eens verliefd op hem bent en hem geen liefde kan geven.
Ik vind zulke mensen als jij best ondankbaar en triest..
Ondankbaar kreng..
Zo dat is eruit
Dank je wel voor deze uitgebreide post.quote:Op maandag 2 juni 2014 00:30 schreef blek het volgende:
Gelukkig heb je dat syndroom niet. Persoonlijk ben ik geen grote voorstander van labeltjes plakken en te snel psychologiseren van personen. Je ziet regelmatig dat mensen zich dan neerleggen bij zo'n "oordeel' en erin blijven hangen. Dat is jammer want als je iets echt wilt en er moeite voor doet zijn veel dingen wel te veranderen.
Adoptie is natuurlijk niet niks. Je kan je niet voorstellen wat er in het hoofd van je natuurlijke moeder omging in haar situatie. Een moederinstinct is enorm sterk. Zelfs in de dierenwereld zie je dat moeders hun leven zonder aarzelen opofferen om hun kind te redden. Als een moeder besluit om haar kind ter adoptie af te staan zal dat haar heel veel pijn doen. Dat vergeet ze nooit. Het enige wat haar kan troosten is het idee dat haar kind een beter leven heeft dan dat zij kon bieden. Haar situatie was blijkbaar uitzichtloos. Maar ze was wel zo dapper om jou een beter leven te gunnen.
Gelukkig heb je een goede band met je ouders en broertje. Dat lijkt misschien normaal voor je maar dat is wel kostbaar. Dat heeft helaas niet iedereen en is iets wat wel belangrijk is voor mensen.
Ik ken je natuurlijk niet goed genoeg om iets te kunnen zeggen of je het zelfde voelt als ander mensen qua houden van maar twijfelen is een teken dat je ermee bezig bent. Dat je erover nadenkt en je gevoelens aan het afwegen bent. Dan ben je echt wel instaat om liefde te voelen en van iemand te houden. Misschien wel sterker dan mensen die denken dat alles vanzelf gaat.
Normaal reageer ik niet zo serieus en lang in klaagbaak maar een oude vriend van mij is ook geadopteerd en die wilde helaas maar niet zien hoeveel moeite de mensen om hem heen voor hem deden. Ik denk en hoop dat dat het wel goed komt met hem maar dat is de reden dat ik je wil duidelijk maken dat houden van ook moeite kost en die moeite waard is.
maar als je geen seksuele opwinding voelt hoe kom je dan tot de conclusie niet monogaam te zijn? Dat zou toch betekenen dat je behoefte wan seks met verschillende mannen hebt?quote:Op zondag 1 juni 2014 20:20 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Maar ik ben ietsje anders dan de meesten van jullie qua relatie. Dit heeft er voor een groot deel mee te maken.
Zo kan ik niet verliefd worden (dat heet a-romantisch zijn). En voel ik geen seksuele opwinding.
En om eerlijk te zijn betwijfel ik of ik houden van kan voelen. Echt houden van dus...
Ik ben door alles wat er voor mijn 1e jaar is gebeurd zo beschadigd geraakt, dat ik die gevoelens heb geblokkeerd ofzo...
Zoenen is ook vreemdgaan he.quote:Op maandag 2 juni 2014 07:27 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
maar als je geen seksuele opwinding voelt hoe kom je dan tot de conclusie niet monogaam te zijn? Dat zou toch betekenen dat je behoefte wan seks met verschillende mannen hebt?
En ik kan me een topic herinneren van jou geloof ik dat je sjans had bij de supermarkt en dat je toen een fantasie had om vreemd te gaan het die kerel.dat is toch ook een vorm van opwinding?
oo dus je hebt behoefte aan zoenen met een andere man?quote:Op maandag 2 juni 2014 07:45 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Zoenen is ook vreemdgaan he.En bij monogaam moeten zijn hoort ook niet zoenen met een ander.
Het klinkt heel raar, maar ik vind seks op zich wel leuk, ondanks dat ik dus geen opwinding voel.
Alleen in een lange(re) relatie hoeft het voor mij op den duur niet meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |