nero gaat ook mee hequote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:23 schreef Rossdale het volgende:
124 km is wel èrg kort hoor. Dat is misschien net krap 2 uurtjes rijden...
Er is eens een kerel van de ene naar de andere kant van de US of A gereden op zijn Ninja 250 (oude generatie, dat wel) in onder 50 uur.quote:
Hahahaha, die kerel die het expansievat van zijn koelvloeistof tot de rand gevuld had, en toen de garage mocht schoonmaken?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:07 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ik vind 124km met een grotere groep wel prima.
Btw, waar zijn die gasten gebleven waar we vorig jaar die BBQ hebben gedaan?
Nog meer? Heb jij wat ontvangen dan?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:09 schreef Erasmo het volgende:
Hebben er nog meer mensen fanmail uit Leeuwarden ontvangen met dezelfde datum als de vorige rit?
Nope, nog niet iigquote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:09 schreef Erasmo het volgende:
Hebben er nog meer mensen fanmail uit Leeuwarden ontvangen met dezelfde datum als de vorige rit?
Ik heb geen mobiele flitser gezienquote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:37 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
Ohja dat was die mobiele flitser. Die had ik optijd gespot
Ik ook nietquote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:17 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik heb geen mobiele flitser gezien
+- ¤190?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:23 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik ook niet
87 waar je 70 mag. Kut N50
Ach als je weet dat je fout zat... waarom zou je.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:31 schreef Erasmo het volgende:
[..]
¤146 willen ze hebben, maar de wob staat al klaar
Je moest eens weten hoe vaak je zo onder een boete uit kan komen. In het slechtste geval hou je er een mooie foto van je motor aan over.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ach als je weet dat je fout zat... waarom zou je.
Gedonder man
Wij zijn dan ook niet over de N50 gekomen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:17 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nope echt afgelopen weekend, was ook verbaasd dat ie al zo snel op de mat lag.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:19 schreef Nero22 het volgende:
Volgens mij bedoelt Erasmo de rit in Apeldoorn? Boete duurt meestal 6 weken toch?
Boete is tegenwoordig echt met een paar dagen al binnen. Laatste keer voor mij was na 5 dagen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:19 schreef Nero22 het volgende:
Volgens mij bedoelt Erasmo de rit in Apeldoorn? Boete duurt meestal 6 weken toch?
Hm, dat biedt perspectief. Ik zat namelijk nog steeds te wachten op een exemplaar.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Boete is tegenwoordig echt met een paar dagen al binnen. Laatste keer voor mij was na 5 dagen.
was Een donkere auto Rechts langs De wegquote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:17 schreef BlackLining het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:33 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nope echt afgelopen weekend, was ook verbaasd dat ie al zo snel op de mat lag.
Klopt, dit gezien het feit dat het tegenwoordig bijna allemaal digitaal is.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Boete is tegenwoordig echt met een paar dagen al binnen. Laatste keer voor mij was na 5 dagen.
jij?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:54 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Hm, dat biedt perspectief. Ik zat namelijk nog steeds te wachten op een exemplaar.
115 waar je 100 mocht.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
Klopt, dit gezien het feit dat het tegenwoordig bijna allemaal digitaal is.
[..]
jij?![]()
Als je met je kin op de tank ligt merk je die bermambtenaren ook moeilijker op hequote:
Tot 120 zit ik gewoon rechtop hoor.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:42 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als je met je kin op de tank ligt merk je die bermambtenaren ook moeilijker op he
Zo grappig hea, op den duur waren Nero en ik wat aan het ouwehoeren voor in de groep... voor de fun factor..quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:42 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als je met je kin op de tank ligt merk je die bermambtenaren ook moeilijker op he
Ja, bij iemand anders achteropquote:
Ja, dat zei je toen ook al. Maar wat was er nou precies gebeurd? Nadat we van de snelweg afkwamen geloof ik?quote:Op maandag 9 juni 2014 11:25 schreef BlackLining het volgende:
Arme kawa krijgt er flink van langs zegik vind hem wel leuk hoor
en moest toch nog even stevig op het gas om dat ding bij te houden toen ik even niet op zat te letten
lelijk op verkeken en bijna door verongelukt
Nee, je pakt gewoon de kleinstequote:Op maandag 9 juni 2014 14:51 schreef mjan het volgende:
Bij Nero is het toch altijd een gevalletje 'men plaagt wie men liefheeft'?
Ligt eraan waar.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:54 schreef Erasmo het volgende:
Ik verdenk hem er nog steeds van dat ie aan mijn ontstekingsknop heeft gezeten
ik reed er achter,quote:Op maandag 9 juni 2014 13:56 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ja, dat zei je toen ook al. Maar wat was er nou precies gebeurd? Nadat we van de snelweg afkwamen geloof ik?
Daar ja. Was overigens compleet mijn eigen schuld hoorquote:Op donderdag 12 juni 2014 10:58 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ik reed er achter,
toen we idd vanad de snelweg afkwamen, reden jullie achter elkaar en wou blacklining jou in halen,
( of langs jou gaan rijden)
op zich was dat geen slecht idee, MAAR.
er kwamen 2 wielrenners jullie tegemoet, en daar ging het bjina vaudt.
(of hj bedoelde een andere bijna dood ervaring die ik niet gezien heb)
als je doorrijd kun je ons onderweg inhalenquote:Op zondag 15 juni 2014 12:35 schreef stinkie het volgende:
Een week later en ik zou waarschijnlijk wel mee kunnen
fixedquote:Op zondag 15 juni 2014 12:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als je doorrijd kun je Nero onderweg inhalen
ondertussen is Nero de enige die gas durft te geven als ie naast me rijd.quote:
Volgende keer dan een rondje door het groene hart doen? Heb je mooi even de tijd om een route te bedenkenquote:Op zondag 15 juni 2014 12:35 schreef stinkie het volgende:
Een week later en ik zou waarschijnlijk wel mee kunnen
ik heb al een keer een route gemaakt. Geen hond kwam opdagenquote:Op zondag 15 juni 2014 17:23 schreef mjan het volgende:
[..]
Volgende keer dan een rondje door het groene hart doen? Heb je mooi even de tijd om een route te bedenken
we waren er wel maar een busa als voorrijder is problematisch....quote:Op zondag 15 juni 2014 20:06 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik heb al een keer een route gemaakt. Geen hond kwam opdagen
quote:Op zondag 15 juni 2014 20:06 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik heb al een keer een route gemaakt. Geen hond kwam opdagen
quote:Op zondag 15 juni 2014 20:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
we waren er wel maar een busa als voorrijder is problematisch....
quote:Op zondag 15 juni 2014 16:43 schreef stinkie het volgende:
[..]
ondertussen is Nero de enige die gas durft te geven als ie naast me rijd.
Waarna, ik hem uitlach, dat dan weer wel
Helden idee!!!quote:Op zondag 15 juni 2014 17:23 schreef mjan het volgende:
[..]
Volgende keer dan een rondje door het groene hart doen? Heb je mooi even de tijd om een route te bedenken
komt mij wel beter uit.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:48 schreef Nero22 het volgende:
Kan ook op de 20e juli al misschien? Dan hebben we ook al 10 man.
quote:Op zondag 15 juni 2014 20:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
we waren er wel maar een busa als voorrijder is problematisch....
die 11 is het aantal mensen wat op die datum ja gezet heeft...quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:35 schreef Pinkdwarf het volgende:
Waarom staat de 11e dan op 3 augustus ipv 20 juli gepland? Ik dacht dat 20 juli eerder op de kalender stond
quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:22 schreef Tunafish het volgende:
Ik ben er beide niet bijPrecies de dagen dat ik op vakantie ga en terug kom
Dat is zeker de rit van het MF van afgelopen weekend?quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:58 schreef kawa4 het volgende:
is er al iets meer bekend??
of het 20 juli word, of 3 Augustus.
of gewoon weg allebei
als het allebei wordt heb ik van het MF nog wel een zeer leuke route ( start en eind bij de Meern langs de A12)
ben nou ook bezig met sparen voor een tom tom Rider.
yep, ik vond dat echt een leuke rit.quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:26 schreef Pinkdwarf het volgende:
Dat is zeker de rit van het MF van afgelopen week
Juistemquote:Op woensdag 18 juni 2014 09:43 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die 11 is het aantal mensen wat op die datum ja gezet heeft...
quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:45 schreef scoober het volgende:
leuk! wanneer en waar is de volgende rit? dit weekend toevallig? zo niet dan moeten we dat maar eens gaan regelen dacht ik zo he
quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:39 schreef mennes2000 het volgende:
He, aan die rit heb ik ook deelgenomen. Leuke rit idd. Tempo was prima en hoop van Nederland gezien
20 juli is de braborit en wat doen we 3 augustus dan?
Knopen doorhakken:quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Volgende was 3 augustus toch? In Braboland.
Welke rit?quote:Op donderdag 26 juni 2014 09:49 schreef muhahaha het volgende:
Niet dit weekend maar het weekend erop ga ik de rit alvast verkennen
Welke denk je.quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:47 schreef muhahaha het volgende:
Even een snelle schets:
[ afbeelding ]
Indien gewenst kan ik de route uiteraard langer maken. Start en eind sowieso een tankstation voor de dorstige rijders onder ons en ook onderweg hier en daar een mooi stopje om even op te laden.
en wat is pittig???quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:01 schreef Vrieskist het volgende:
Kreeg vandaag nog een pittige fanmail van het CJIB van de Friesland-rit binnen
30 te hard, was hier op laatste stuk waar er veel werd ingehaald.quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:06 schreef kawa4 het volgende:
[..]
en wat is pittig???
dus de rest kan er eerdaags ook 1 verwachten dan ( of was dat op de rit van en naar thuis)
dan zullen er wel meer volgen ik zal de deurmat eensch in de gaten houden,quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:11 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
30 te hard, was hier op laatste stuk waar er veel werd ingehaald.
Dus misschien heeft de rest mazzel
quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:11 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
30 te hard, was hier op laatste stuk waar er veel werd ingehaald.
Dus misschien heeft de rest mazzel
Dit inderdaad, denk dat we dan allemaal de sjaak zijn.quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:13 schreef kawa4 het volgende:
[..]
dan zullen er wel meer volgen ik zal de deurmat eensch in de gaten houden,
en wat kost dat geintje nog???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |