Naar Lloret en dan Alberto bellen dat er te veel gedronken wordt terwijl ik voor cultuur en recreatie komquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:59 schreef Lindgren. het volgende:
Wat gaan jullie eigenlijk deze zomer doen?
Boedapest, weekje festivalquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:59 schreef Lindgren. het volgende:
Wat gaan jullie eigenlijk deze zomer doen?
PRaagquote:Op zondag 1 juni 2014 00:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Echt?Ik ook. En Praag. En Berlijn. En. En. En.
Daar blijven we alleen niet zo lang. Het langst blijven we waarschijnlijk in Budapest en daarna nog even door naar Síofok (ja echtquote:Op zondag 1 juni 2014 00:03 schreef Patje1987 het volgende:
Praag is nissa. Daar kun je echt veel maken
jaquote:Op zondag 1 juni 2014 00:03 schreef ThadCastle het volgende:
Offline potjes quitten geeft je elke keer een speler?
Geen idee, bij een online quit of disconnect schijnt van wel.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:03 schreef ThadCastle het volgende:
Offline potjes quitten geeft je elke keer een speler?
Siofok ben ik ook eens geweest, ja waar niet in het oostblokquote:Op zondag 1 juni 2014 00:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Daar blijven we alleen niet zo lang. Het langst blijven we waarschijnlijk in Budapest en daarna nog even door naar Síofok (ja echt) Vanaf daar is het voor een week nog bestemming onbekend.
baasquote:Op zondag 1 juni 2014 00:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Siofok ben ik ook eens geweest, ja waar niet in het oostblok![]()
En?quote:Op zondag 1 juni 2014 00:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Siofok ben ik ook eens geweest, ja waar niet in het oostblok![]()
FUT op de pcquote:Op zondag 1 juni 2014 00:14 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
WK packs kun je toch niet openen op je PC?
Fut op de PC...quote:Op zondag 1 juni 2014 00:14 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Is voor PC spelers. Daarom staat er ook console ipv PS3.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:14 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat dat is voor de mensen diequote:Op zondag 1 juni 2014 00:14 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
balenquote:Op zondag 1 juni 2014 00:14 schreef Zhano het volgende:
Voe
Dn Zhano blijft wss thuis want z'n skere matties kunnen geen vakansie betalen
Waarom wordt dit spel überhaupt nog gespeeld?quote:Op zondag 1 juni 2014 00:12 schreef ThadCastle het volgende:
Zo even een goal uploaden.
Laat precies zien hoe kut dit spel is
Gister al genoeg op. Water nuquote:Op zondag 1 juni 2014 00:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
balen
[..]
Waarom wordt dit spel überhaupt nog gespeeld?En sowieso op zaterdagavond?
Dat zou verboden moeten worden. Hup. Drink bier.
Ja. Twijfel om ergens alleen heen te gaan voor een paar dagen, kan ook tof zijn.. Tevens zit ik nu aan het bier, dus proost!quote:Op zondag 1 juni 2014 00:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
balen
[..]
Er moet ook gewerkt worden. Maar als ik niet moest werken had ik het wel geweten. Iets met bier inderdaad. Op zaterdagavond boze berichtjes over moeders tikken, dat is nog net een gradatie ergerquote:Op zondag 1 juni 2014 00:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
balen
[..]
Neequote:
Ik denk dat de kans groter is dat die van mij omhoog gaat bij het zien van de mam van maver.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:30 schreef Dylan98 het volgende:
Wat denken jullie? Gaat de markt nog weer omhoog qua prijzen?
Die staat bij mij te beesten in de pits naast Martinezquote:
Ik heb alleen maar heel weinig spelers, dus voor nu staat hij op 6 chemistry met Guarin achter zich.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die staat bij mij te beesten in de pits naast Martinez
Ik heb die 2 voorin dan en op links Riberyquote:Op zondag 1 juni 2014 00:34 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar heel weinig spelers, dus voor nu staat hij op 6 chemistry met Guarin achter zich.
Guarin met 4* skills
Met consumables gaat het in elk geval niet meer goed komen. Ik kan qua contracten straks vooruit tot Fifa40.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:30 schreef Dylan98 het volgende:
Wat denken jullie? Gaat de markt nog weer omhoog qua prijzen?
Goede trap heeft iequote:Op zondag 1 juni 2014 01:01 schreef Kiid het volgende:
Veloso heeft wel een bazen plaatje als kaart zeg. Misschien hem gebruiken ipv Pogba 😃
Vertel.quote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 00:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op zaterdagavond boze berichtjes over moeders tikken, dat is nog net een gradatie erger
Alleen heen gaan lijkt me niets.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja. Twijfel om ergens alleen heen te gaan voor een paar dagen, kan ook tof zijn.. Tevens zit ik nu aan het bier, dus proost!
Braaf.quote:
Pogba kan echt flink uithalen van afstand. Met normale UT scoorde ik eigenlijk zelden van afstand, maar nu is het een stuk makkelijker. Lijkt net alsof hij door het net schiet😆quote:Op zondag 1 juni 2014 01:04 schreef Reemi het volgende:
[..]
Goede trap heeft ieMaar ik zou Pogba toch wel graag willen als vervanger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit post Kamikazie net op twitter.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
quote:Op zondag 1 juni 2014 01:11 schreef Ozz-03 het volgende:
Onwaar want geen worstenbroodjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit post Kamikazie net op twitter.hallo dus dit noemen ze nou twitter
LWquote:Op zondag 1 juni 2014 01:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
DS2!!!!!!!!!!!! Ik heb deze baas in een pek!
Ik had net een slok cola in mn mond ! Cola overal! Helemaal kapot ga ik!quote:Op zondag 1 juni 2014 01:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Onputting (1-5-3-2): CILLESSONS; JANMATE, VLAAR, THE FREE, MARTINS INDI, CANT SEE; THE YOUNG, THE GUZMAN, CUTTER; SEALS, FROM PERSIA.
Oh, dan hoop ik dat Bart Smit de bestelling annuleertquote:Op zondag 1 juni 2014 01:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wat een hoerenaids op de next-gen zeg.![]()
alleen maar kick-off glitch en hoge ballen
quote:Op zondag 1 juni 2014 01:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Onputting (1-5-3-2): CILLESSONS; JANMATE, VLAAR, THE FREE, MARTINS INDI, CANT SEE; THE YOUNG, THE GUZMAN, CUTTER; SEALS, FROM PERSIA.
Al een paar keer in een situatie beland waar ik de controller bijna door mijn tv gooide.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, dan hoop ik dat Bart Smit de bestelling annuleert
?quote:Op zondag 1 juni 2014 01:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
In FUT WC? Erger dan op de ps3?quote:Op zondag 1 juni 2014 01:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Al een paar keer in een situatie beland waar ik de controller bijna door mijn tv gooide.
quote:Op zondag 1 juni 2014 01:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Al een paar keer in een situatie beland waar ik de controller bijna door mijn tv gooide.
Rustig maar, schatjequote:Op zondag 1 juni 2014 01:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
10000000000x zo ergquote:
Ik moest serieus nadenken bij Blindquote:Op zondag 1 juni 2014 01:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Is niet waarquote:
Eerste 10 potjes kom ik alleen maar gasten tegen die beginnen met die kickoff glitch.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Is niet waarLijkt alleen nu zo omdat je het anders gewend bent. Maar ik vond het juist op ps4 23442342243x beter dan op de ps3. Won in 1x ook veel vaker dan op de ps3/
Kick off glitch in WC ook vaak gezien, alleen een stuk minder effectief. Vaak liep de aanvaller al tegen een speler op en vielquote:Op zondag 1 juni 2014 01:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Eerste 10 potjes kom ik alleen maar gasten tegen die beginnen met die kickoff glitch.
De rest van de wedstrijd bestaat alleen maar uit hoge steekballen.
Lijkt of hij op de PS4 in normale FUT heel effectief is.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kick off glitch in WC ook vaak gezien, alleen een stuk minder effectief. Vaak liep de aanvaller al tegen een speler op en viel
Ik merk dat op het moment dat mijn keeper automatisch uitkomt hij gewoon op de grond gaat liggenquote:Op zondag 1 juni 2014 01:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kick off glitch in WC ook vaak gezien, alleen een stuk minder effectief. Vaak liep de aanvaller al tegen een speler op en viel
Is die niet hoorquote:Op zondag 1 juni 2014 01:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Lijkt of hij op de PS4 in normale FUT heel effectief is.
Ik probeerde het toen ik achter kwam en gelijk een goalen de tweede keer schoot ik op de paal.
Misschien dat ik even moet aanpassen want de tactieken die op de PS3 goed werken kan ik hier de prullenbak in gooien.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Is die niet hoorGewoom goed te verdedingen
Áls hij automatisch uitkomt bij de kickoff glitch duikt hij standaard onder de bal door jaquote:Op zondag 1 juni 2014 01:45 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik merk dat op het moment dat mijn keeper automatisch uitkomt hij gewoon op de grond gaat liggen
Denk het ja. Maar kick off glitch krijg ik vrij wel nooit tegen. Al proberen ze het wel allemaal ja.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Misschien dat ik even moet aanpassen want de tactieken die op de PS3 goed werken kan ik hier de prullenbak in gooien.
Hij duikt niet, hij gaat liggen.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:48 schreef Reemi het volgende:
[..]
Áls hij automatisch uitkomt bij de kickoff glitch duikt hij standaard onder de bal door ja
Zou pas raar zijn als je niet tegen een team moestquote:
Die heb ik ook. Is wel leuk ja.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zit even mee te kijken met iemand die Tombraider speelt.![]()
wat een bazen spel.
gayyyquote:Op zondag 1 juni 2014 03:24 schreef Dudeweiser het volgende:
OKC vs San Antoniodit feest wordt u live aangeboden door Sport1
Nou, waarde Tim86, als je het door hebt.. Mogen wij het dan ook weten hoe het te spelen?quote:Op zondag 1 juni 2014 04:33 schreef Tim86 het volgende:
Volgens mij heb ik FUT WC eindelijk door.
Vies 41212 Zuid-Amerikaans team en sindsdien nog maar 1 tegengoal ofzo en alles dik gewonnen. Finale 6-0, halve finale ragequit na 10 minuten bij 3-0
Alexis Sanchez is mijn favo speler tot nu toe. Heerlijk koppel met Aguero
Aguero - Alexis
Hernanes
Gonzalez - Cuadrado
Vidal
Luis - Dante - Garay - Alves
Julio Cesar
Garay bevalt ook heel goed. Had ik niet verwacht mijn zijn pace
Geen Ronaldo in mijn packs helaas
En het is nog steeds een kutspel. Echt rare arcade mode
V&A / [TK] Tomb Raider definitive edition PS4quote:Op zondag 1 juni 2014 02:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zit even mee te kijken met iemand die Tombraider speelt.![]()
wat een bazen spel.
Ik vraag het me afquote:Op zondag 1 juni 2014 10:47 schreef rolls-reus het volgende:
Ik heb zo'n 100k aan de WC mode uitgegeven, daar gaat niks meer bijkomen. Ben bang dat dit een hype is die niet heel lang gaat duren omdat je weinig variatie in je team kan aanbrengen. Daarbij is de gameplay ook niet geweldig.
Dit dusquote:Op zondag 1 juni 2014 11:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vraag het me af
Ik heb alleen mijn verdiensten in WC Fut zelf uitgegeven, maar ik vind het kei tof
Achja tis juist tof dat je niet alles meteen krijgtquote:Op zondag 1 juni 2014 11:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dit dusis toch mooi dat je na iedere wedstrijd een spelert krijgt. na je poulefase even openen hopen dat je een goede toevoeging hebt.
aan de andere kant ook wel vervelend, moet bijvoorbeeld nog steeds een goede RW uit europa en LW uit africa
ik heb juist het gevoel dat ik in D1 on steroids zitquote:Op zondag 1 juni 2014 08:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Heel vreemd...maar ik heb serieus bij die WC-mode weer het gevoel dat ik FIFA aan het spelen ben zoals een paar jaar terug. Aanvallen opzetten gaat beter, lb+Y komt minder vaak voor, en lijkt ook amper te werken... Een voetbalspelletje zoals het hoort
bij mijn loopt mijn europa LW 14 uit 13 CR7 is de naamquote:Op zondag 1 juni 2014 11:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Achja tis juist tof dat je niet alles meteen krijgtIk wacht al heel lang op een goede LW uit Europa bijv. Nou doe ik het al die tijd al met Chadli, die het verbazingwekkend goed doet
Het neigt bijna naar de conclusie dat Xbox en PS toch echt anders spelen...quote:Op zondag 1 juni 2014 11:12 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
ik heb juist het gevoel dat ik in D1 on steroids zit
Echt alleen maar hoge steekballen vanaf elke positie op het veld, 60 kick off glitches per wedstrijd, etc.
Maar wil die world cup toch even winnen
ja falende reemi denkquote:
merk wel dat heel veel mensen t nog spelen als de normale FUT middenveld overslaan enzo, terwijl daar juist aanvallend de kracht zitquote:Op zondag 1 juni 2014 11:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het neigt bijna naar de conclusie dat Xbox en PS toch echt anders spelen...
he die spaanse CB heb ik ookquote:Op zondag 1 juni 2014 11:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dit is mijn WC Fut team
[ afbeelding ]
Robben loopt 1 op 1, KJH 1.5 op 1 en Chadli en Gundogan bijna 1 op 1
Ja gaat primaquote:Op zondag 1 juni 2014 11:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
he die spaanse CB heb ik ookbeetje goed miss wisseltje voor ogbonna
Huntelaar is goed hequote:Op zondag 1 juni 2014 11:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dit is mijn WC Fut team
[ afbeelding ]
Robben loopt 1 op 1, KJH 1.5 op 1 en Chadli en Gundogan bijna 1 op 1
Het ligt er een beetje aan hoe je het ziet. Want hybrids zijn misschien wat lastiger, maar aan de andere kant kan je nu de beste spelers van een continent in een team zetten. Dat is onmogelijk in normale UT.quote:Op zondag 1 juni 2014 10:47 schreef rolls-reus het volgende:
Ik heb zo'n 100k aan de WC mode uitgegeven, daar gaat niks meer bijkomen. Ben bang dat dit een hype is die niet heel lang gaat duren omdat je weinig variatie in je team kan aanbrengen. Daarbij is de gameplay ook niet geweldig.
Als jij me de stats van Moses doorgeeft... Ik heb ze niet.quote:Op zondag 1 juni 2014 11:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja falende reemi denk![]()
dit is trouwens het eerste team![]()
[ afbeelding ]
[..]
merk wel dat heel veel mensen t nog spelen als de normale FUT middenveld overslaan enzo, terwijl daar juist aanvallend de kracht zitmarchisio is geen ideale CAM maar scoort toch al best veel
![]()
82 pacquote:Op zondag 1 juni 2014 11:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
Als jij me de stats van Moses doorgeeft... Ik heb ze niet.
Staan erin, thanksquote:Op zondag 1 juni 2014 11:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
82 pac
68 sho
67 pas
82 drib
48 def
69 hea
Heb trouwens best een aantal goede Afrikanen. Als ik Yaya krijg dan ga ik daar mee spelen, denk ij
Ik heb Gervinho, Bony, Kalou, Eto'o, Moses, Boateng, m'bia, Kolo Toure, Matip, Assou Ekotto en nog een aantal redelijk goede. Alleen de keeper is slecht en ik mis ook nog een goede cm, maar dat zou Yaya dan zijn.quote:Op zondag 1 juni 2014 11:58 schreef Reemi het volgende:
[..]
Staan erin, thanks
Ik heb juist Yaya en verder geen goede Afrikanen
hoe maak je een 2e team?quote:Op zondag 1 juni 2014 11:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb dit al als tweede team![]()
[ afbeelding ]
Niet. Helaas. Dus gewoon al je spelers wisselen als je met een "tweede" team wilt spelen.quote:
Niet super geweldig maar gaat ermee door jaquote:Op zondag 1 juni 2014 11:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Huntelaar is goed heterwijl die bij fut echt kut is.
Naja 10x zo goed als zijn if in normale futquote:Op zondag 1 juni 2014 12:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet super geweldig maar gaat ermee door jaBeter dan Rakitic op CF omdat ik geen spits had
Kun je een tweede team makenquote:Op zondag 1 juni 2014 11:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
bij mijn loopt mijn europa LW 14 uit 13 CR7 is de naam![]()
heb dit al als tweede team![]()
vraag me alleen af waarom er 1 fransman met een CAF kaartje is![]()
![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad, ondanks dat ik me constant zit te irriterenquote:Op zondag 1 juni 2014 12:17 schreef Toefjes het volgende:
Voor het eerst dit jaar slaat de Fifa verslaving echt toe
Ik vermoed dat dit de opzet van FUT 15 gaat worden. Is EA gelijk af van autobuyers, coin verkoop en aanslagen op de servers.quote:Op zondag 1 juni 2014 12:36 schreef Reemi het volgende:
[..]
Inderdaad, ondanks dat ik me constant zit te irriterenDie hoop op goede spelers maakt dit toch leuker dan FUT met een transfermarkt.
En de mega-inkomsten uit pakjes verkoopquote:Op zondag 1 juni 2014 12:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dit de opzet van FUT 15 gaat worden. Is EA gelijk af van autobuyers, coin verkoop en aanslagen op de servers.
Zou het niet eens erg vinden. Mits de packs goedkoper zijn dan 7.5kquote:Op zondag 1 juni 2014 12:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dit de opzet van FUT 15 gaat worden. Is EA gelijk af van autobuyers, coin verkoop en aanslagen op de servers.
Ik heb 800 van de 1078 spelers in FUT WC, maar moet nog steeds spelers zoals Falcao, Iniesta, Xavi, Fabregas, Ronaldo, Messi e.d krijgen.quote:Op zondag 1 juni 2014 12:44 schreef Confetti het volgende:
[..]
En de mega-inkomsten uit pakjes verkoop![]()
Dit is leuk voor een paar weken maar daarna heb je het wel gezien lijkt me. Op een gegeven moment heb je zoveel spelers dat het geen zin meer heeft om pakjes te openen.
Deze database is veel kleiner. Als je meerdere teams kunt maken, kun je erg veel varieren. En voor een buitenstaander is FUT ook een concept dat je na een paar weken wel weer gezien heeft. Deze constructie heeft potentie.quote:Op zondag 1 juni 2014 12:44 schreef Confetti het volgende:
[..]
En de mega-inkomsten uit pakjes verkoop![]()
Dit is leuk voor een paar weken maar daarna heb je het wel gezien lijkt me. Op een gegeven moment heb je zoveel spelers dat het geen zin meer heeft om pakjes te openen.
quote:
Stiekem hoop ik daarom ook dat het keihard faaltquote:Op zondag 1 juni 2014 12:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Deze database is veel kleiner. Als je meerdere teams kunt maken, kun je erg veel varieren. En voor een buitenstaander is FUT ook een concept dat je na een paar weken wel weer gezien heeft. Deze constructie heeft potentie.
Nadeel is wel dat de handige Harry's onder ons andere spelletjes moeten zoeken om cheats uit te kunnen halen
Dit.quote:Op zondag 1 juni 2014 12:50 schreef Confetti het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik daarom ook dat het keihard faalt.
Kom op zeg, wat is er nou belangrijkquote:Op zondag 1 juni 2014 13:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik haat het dat dit nou net uitkomt voor mijn laatste 2 tentamens
Tentamens zijn belangrijker, maar motivatie om te leren daalt wel wat als je iets anders leuks kan doen. Afleiding heet datquote:Op zondag 1 juni 2014 13:12 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kom op zeg, wat is er nou belangrijkKKfut waar je over een week weer schijt aan hebt of JE LEVEN!!!
loltwitter:richaskam twitterde op zondag 01-06-2014 om 10:32:10Hear Swansea have agreed a fee of 8 million Euros with FC Twente for Luc Castaignos. Personal terms not yet done reageer retweet
Las ik ook ja, snap echt niet wat die clubs in hem zien.quote:Op zondag 1 juni 2014 13:13 schreef wieisboos het volgende:
loltwitter:richaskam twitterde op zondag 01-06-2014 om 10:32:10Hear Swansea have agreed a fee of 8 million Euros with FC Twente for Luc Castaignos. Personal terms not yet done reageer retweet
quote:Op zondag 1 juni 2014 13:13 schreef wieisboos het volgende:
Castaignos kan er helemaal geen ene klote vanquote:Op zondag 1 juni 2014 13:13 schreef wieisboos het volgende:
Gewoon die spelers uit je eerste pack gebruiken, die hebben toch 45 contract?quote:Op zondag 1 juni 2014 13:26 schreef ThadCastle het volgende:
Ben nu aan het quitten![]()
4 spelers, Isco beste.
Ja doe ik ook. Enige nadeel is dat hun 'record' verneukt wordt en mijn eigen record ook.quote:Op zondag 1 juni 2014 13:27 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Gewoon die spelers uit je eerste pack gebruiken, die hebben toch 45 contract?
Waarom zou je dat doenquote:Op zondag 1 juni 2014 13:26 schreef ThadCastle het volgende:
Ben nu aan het quitten![]()
4 spelers, Isco beste.
Omdat het kan.quote:Op zondag 1 juni 2014 13:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doenBeetje gay
En jehebt coins zat om packs te openen
Omdat ik denk dat ik volgende week wel klaar ben met dit gebeurenquote:Op zondag 1 juni 2014 13:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doenBeetje gay
En jehebt coins zat om packs te openen
Als hij dat wilt doen, wie zijn wij om daar iets van te vinden. Wie benadeelt hij hiermee?quote:Op zondag 1 juni 2014 13:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
Als je op deze manier aan je spelers komt zal je er snel mee klaar zijn idd, maakt de beleving er niet echt leuker op. Tis toch toffer om die spelers zelf te verdienen ipv op deze manier imo
Rik van EAquote:Op zondag 1 juni 2014 13:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als hij dat wilt doen, wie zijn wij om daar iets van te vinden. Wie benadeelt hij hiermee?
Nou ik vind het verdomde irritant al die tegenstanders die meteen quitten. En dus benadeelt hij iedereen tegen wij hij komt die weer contracten kwijt is op zijn spelers enzoquote:Op zondag 1 juni 2014 13:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als hij dat wilt doen, wie zijn wij om daar iets van te vinden. Wie benadeelt hij hiermee?
Denken dat ik online ga quittenquote:Op zondag 1 juni 2014 13:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou ik vind het verdomde irritant al die tegenstanders die meteen quitten. En dus benadeelt hij iedereen tegen wij hij komt die weer contracten kwijt is op zijn spelers enzo
Dan is het primaquote:
Gaat allemaal offline, dat werkt ookquote:Op zondag 1 juni 2014 13:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou ik vind het verdomde irritant al die tegenstanders die meteen quitten. En dus benadeelt hij iedereen tegen wij hij komt die weer contracten kwijt is op zijn spelers enzo
Ja ik ook.quote:Op zondag 1 juni 2014 13:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan is het prima![]()
Maar ik ben er al zeker 6 tegen gekomen die dat niet deden
Ik vind het nog steeds gay, maar het benadeelt iig niemand. En ach ik kom ze zat tegen online dus was geen gekke gedachte.quote:Op zondag 1 juni 2014 13:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gaat allemaal offline, dat werkt ook![]()
Te snel een oordeel vellen
Ik ben ze nog niet online tegengekomen. Positief is: je krijgt ook snel een gratis speler als het gebeurt. Hoef je niks voor te doen.quote:Op zondag 1 juni 2014 13:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds gay, maar het benadeelt iig niemand. En ach ik kom ze zat tegen online dus was geen gekke gedachte.
Moet je afwisselen voor fitness?quote:Op zondag 1 juni 2014 13:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Schijt irritant dat je maar 1 squad kan maken
Ja maar ik wil ook gewoon een hybrid, eu en zuid amerikaanse squad hebben :pquote:
Veel erger juist manquote:Op zondag 1 juni 2014 13:51 schreef Zhano het volgende:
Snap echt niet dat mensen zeggen dat hoge steekballen zoveel minder zijn in deze mode
Lukaku 2 goals nu voor mij. Die is wel goedquote:
Waarom speel je nog? Hou er gewoon mee op johquote:Op zondag 1 juni 2014 14:13 schreef ThadCastle het volgende:
Yes tegen Ronaldo Aguero en Lucas.
Rennen
Edit: steekbal door de lucht, keeper komt mara trapt hem niet automatisch weg maar neemt hem dramatisch aangoal tegen
Wil eerste die cup winnenquote:Op zondag 1 juni 2014 14:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom speel je nog? Hou er gewoon mee op joh
Ik 3-2 gewonnen van Ronaldogast, 64% pass accuracy en alleen maar LB Y gedaan. 4 op target voor hem 10 voor mij, Iker had er zin in.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:24 schreef Reemi het volgende:
Ronaldogast kon er niet veel van.Lukaku meteen een hattrick in z'n eerste wedstrijd
[ afbeelding ]
Nicequote:Op zondag 1 juni 2014 14:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik 3-2 gewonnen van Ronaldogast, 64% pass accuracy en alleen maar LB Y gedaan. 4 op target voor hem 10 voor mij, Iker had er zin in.
Hazard, die is pas aidsquote:Op zondag 1 juni 2014 14:13 schreef ThadCastle het volgende:
Yes tegen Ronaldo Aguero en Lucas.
Rennen
Edit: steekbal door de lucht, keeper komt mara trapt hem niet automatisch weg maar neemt hem dramatisch aangoal tegen
Ik hoop dat dat nog komt, ik werd gisteren helemaal gek om heel die opstelling om te moeten gooien...quote:Op zondag 1 juni 2014 14:48 schreef byah het volgende:
Heeft ea al iets losgelaten over extra squads? Of wordt dat betaalde dlc?
#JBGSquote:Op zondag 1 juni 2014 14:50 schreef Exorbitantes het volgende:
Gvd zeg. Ze moeten echt wat doen aan dat wegklikken van cutscenes. Waarom de button "x". Net alweer een solide 1 - 0 voorsprong weggegeven door dit geouwehoer. Doe dan de R1 knop ofzo.
Is vrij irritant inderdaad.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:50 schreef Exorbitantes het volgende:
Gvd zeg. Ze moeten echt wat doen aan dat wegklikken van cutscenes. Waarom de button "x". Net alweer een solide 1 - 0 voorsprong weggegeven door dit geouwehoer. Doe dan de R1 knop ofzo.
Dan ben je gewoon slechtquote:Op zondag 1 juni 2014 14:50 schreef Exorbitantes het volgende:
Ik heb op het EA forum gelezen 6K + 3 packs.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:21 schreef Zhano het volgende:
Hoeveel krijg je eigenlijk voor de offline cup?
Oh, dan is het me de moeite niet waard.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb op het EA forum gelezen 6K + 3 packs.
Ik denk wel dat ik het ga doen. Met de Zuid Amerikanen de offline cup, met de Europeanen de online cup. Verlies te vaak met Zuid Amerika. Net ook, schop er netjes 5 in, maar krijg er 7 tegen. 3 Blunders van de keeper. Zuid Amerikaanse keepersquote:
En je kunt zelf het spelniveau instellen, fucking simpelquote:Op zondag 1 juni 2014 15:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb op het EA forum gelezen 6K + 3 packs.
Oh chill, kan ik tegelijkertijd internetporno kijkenquote:Op zondag 1 juni 2014 15:06 schreef Reemi het volgende:
[..]
En je kunt zelf het spelniveau instellen, fucking simpel
Sukkel.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:09 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Toure meteen erin gooien voor Veloso natuurlijk.
Lampard wss ook. Die club is eigendom van dezelfde dude als Man City dus er zal wel geld zijn.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:24 schreef DutchSL het volgende:
Opvallende transfer: David Villa van Atletico naar New York FC (een nieuwe club in de MLS).
quote:Op zondag 1 juni 2014 15:46 schreef WezepAFCA het volgende:
Die FUT prijzen, wauw... bijna 300k verlies op Ibra en heb hem woensdag gekocht
Als ze ooit weer duurder worden..quote:Op zondag 1 juni 2014 15:48 schreef Maver24 het volgende:
Messi 500k op de xboxHeb al aardig wat spelers gekocht voordat ze weer duurder worden. 88 suarez voor 25k, Aguero voor 40k. Toure voor 25k. Kompany 3k, Thiago Silva 3k.
Ja precies maar ja, je kunt ze maar beter alvast hebben. voor die prijzen hoef je ze niet te laten liggenquote:
Nee, dat zeker niet. Heb alleen de markt dit jaar na elke crash maar matig zien recoveren dus verwacht niet dat de prijzen weer veel hoger worden.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:55 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja precies maar ja, je kunt ze maar beter alvast hebben. voor die prijzen hoef je ze niet te laten liggen
Sarcasme is niet echt je ding he..quote:Op zondag 1 juni 2014 15:55 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja precies maar ja, je kunt ze maar beter alvast hebben. voor die prijzen hoef je ze niet te laten liggen
L2 ingedrukt houden voor de omhaalquote:Op zondag 1 juni 2014 15:27 schreef over_hedge het volgende:
Waarom koppen spelers altijd als je wilt dat ze schieten en andersom
Werkt echt slecht idd.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:03 schreef DuTank het volgende:
Het spel is helemaal kapot bij mij. Ik wil de bank omruilen met de basis, maar het wisselen van een speler duurt echt een paar seconde. Nu is het helemaal bevrorenwat kan EA wel?
[img]libcom.org/files/money_hand.gif[/img]quote:Op zondag 1 juni 2014 16:03 schreef DuTank het volgende:
Het spel is helemaal kapot bij mij. Ik wil de bank omruilen met de basis, maar het wisselen van een speler duurt echt een paar seconde. Nu is het helemaal bevrorenwat kan EA wel?
Lekker aanvallendquote:Op zondag 1 juni 2014 16:20 schreef Patje1987 het volgende:
Heb nu dit, kan hier meeste rendement halen uit spelers. Falcao op bank
[ afbeelding ]
Ik heb Van Persie op de bankquote:Op zondag 1 juni 2014 16:20 schreef Patje1987 het volgende:
Heb nu dit, kan hier meeste rendement halen uit spelers. Falcao op bank
[ afbeelding ]
Dat wel, bender echte loper die zal wel overal op het veld staanquote:
fucked up..veel mensen hebben dit en kunnen niet meer spelen..quote:Op zondag 1 juni 2014 15:07 schreef wieisboos het volgende:
Godver wat is dit nou weer
[ afbeelding ]
dat heb ik ook jaquote:Op zondag 1 juni 2014 16:31 schreef Tim86 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2866060.page
die verneukte echt veel bij mijquote:
tot en met 80 kan ik je wel geven. Add Tim Immers maar. Hoef er niks voor hoor.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:45 schreef Kiid het volgende:
Iemand hier op de Xbox 360 die me de uitbreidingen kan geven voor transferlist. Ik geef er 5k voor de moeite
Ah, bedankt! Ik zal je wel ff toevoegen. Ik heb nu maar tot 40 en het duurt zo lang nog.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
tot en met 80 kan ik je wel geven. Add Tim Immers maar. Hoef er niks voor hoor.
Heb genoeg hoor, maar toch bedankt. Trek er zelf maar eentje openquote:Op zondag 1 juni 2014 16:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ah, bedankt! Ik zal je wel ff toevoegen. Ik heb nu maar tot 40 en het duurt zo lang nog.
Overigens kleine moeite hoor, kan je extra pakje van kopen
Vidic en Cole hebben een hoge rating maar er zijn genoeg betere opties. Haal wat blauwe kaartjes joh.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:49 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Waar kan ik nog wat verbeteren? wil wel graag dezelfde rating houden kwa spelers. heb nog 700k over
Waarom speel jij geen wc fut dan?quote:Op zondag 1 juni 2014 16:47 schreef Maver24 het volgende:
Heb op de normule fut een beestachtig team gemaakt voor heel weinig coins. prijzen gaan echt negens over, zitten geen TOTS of IF's bij in het team maar het speelt echt heel fijn
Ok. Ik heb je iig toegevoegdquote:Op zondag 1 juni 2014 16:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb genoeg hoor, maar toch bedankt. Trek er zelf maar eentje open
Speel ik ook maar ik wilde even een leuk teampje maken op de normale fut want nu zijn de prijzen extreem laagquote:
Sowieso Vidic vervangen voor... weet ik veel, IF Koscielny ofzoquote:Op zondag 1 juni 2014 16:49 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Waar kan ik nog wat verbeteren? wil wel graag dezelfde rating houden kwa spelers. heb nog 700k over
Ik ga denk ik TOTS Baines kopen en TOTS Cahillquote:Op zondag 1 juni 2014 17:01 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Sowieso Vidic vervangen voor... weet ik veel, IF Koscielny ofzo
Zou gewoon wat IFs of TOTS pakken
quote:
Ga weg man! Gabbiadini en Siem de Jong heb ikquote:Op zondag 1 juni 2014 16:30 schreef Ozz-03 het volgende:
Dodelijke spitsenkoppels.
Benteke - Lukaku
Emenike - Martins
Drogba - Doumbia
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 juni 2014 16:49 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
...en dat bewijst maar weer eens dat stats niet alleszeggend zijnquote:
Courtois schijnt echt heel erg slecht te zijn. Ik heb Cech en daar kan niemand aan tippen.quote:
Ik heb Siem als CF in 4-3-3(5) en daar is ie echt op z'n plekquote:Op zondag 1 juni 2014 17:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ga weg man! Gabbiadini en Siem de Jong heb ikboh
Jup.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:28 schreef The_Yakuza het volgende:
Weet iemand of je het doen van die manager taken weer nieuw pakje oplevert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |