Naar Lloret en dan Alberto bellen dat er te veel gedronken wordt terwijl ik voor cultuur en recreatie komquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:59 schreef Lindgren. het volgende:
Wat gaan jullie eigenlijk deze zomer doen?
Boedapest, weekje festivalquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:59 schreef Lindgren. het volgende:
Wat gaan jullie eigenlijk deze zomer doen?
PRaagquote:Op zondag 1 juni 2014 00:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Echt?Ik ook. En Praag. En Berlijn. En. En. En.
Daar blijven we alleen niet zo lang. Het langst blijven we waarschijnlijk in Budapest en daarna nog even door naar Síofok (ja echtquote:Op zondag 1 juni 2014 00:03 schreef Patje1987 het volgende:
Praag is nissa. Daar kun je echt veel maken
jaquote:Op zondag 1 juni 2014 00:03 schreef ThadCastle het volgende:
Offline potjes quitten geeft je elke keer een speler?
Geen idee, bij een online quit of disconnect schijnt van wel.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:03 schreef ThadCastle het volgende:
Offline potjes quitten geeft je elke keer een speler?
Siofok ben ik ook eens geweest, ja waar niet in het oostblokquote:Op zondag 1 juni 2014 00:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Daar blijven we alleen niet zo lang. Het langst blijven we waarschijnlijk in Budapest en daarna nog even door naar Síofok (ja echt) Vanaf daar is het voor een week nog bestemming onbekend.
baasquote:Op zondag 1 juni 2014 00:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Siofok ben ik ook eens geweest, ja waar niet in het oostblok![]()
En?quote:Op zondag 1 juni 2014 00:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Siofok ben ik ook eens geweest, ja waar niet in het oostblok![]()
FUT op de pcquote:Op zondag 1 juni 2014 00:14 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
WK packs kun je toch niet openen op je PC?
Fut op de PC...quote:Op zondag 1 juni 2014 00:14 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Is voor PC spelers. Daarom staat er ook console ipv PS3.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:14 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat dat is voor de mensen diequote:Op zondag 1 juni 2014 00:14 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
balenquote:Op zondag 1 juni 2014 00:14 schreef Zhano het volgende:
Voe
Dn Zhano blijft wss thuis want z'n skere matties kunnen geen vakansie betalen
Waarom wordt dit spel überhaupt nog gespeeld?quote:Op zondag 1 juni 2014 00:12 schreef ThadCastle het volgende:
Zo even een goal uploaden.
Laat precies zien hoe kut dit spel is
Gister al genoeg op. Water nuquote:Op zondag 1 juni 2014 00:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
balen
[..]
Waarom wordt dit spel überhaupt nog gespeeld?En sowieso op zaterdagavond?
Dat zou verboden moeten worden. Hup. Drink bier.
Ja. Twijfel om ergens alleen heen te gaan voor een paar dagen, kan ook tof zijn.. Tevens zit ik nu aan het bier, dus proost!quote:Op zondag 1 juni 2014 00:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
balen
[..]
Er moet ook gewerkt worden. Maar als ik niet moest werken had ik het wel geweten. Iets met bier inderdaad. Op zaterdagavond boze berichtjes over moeders tikken, dat is nog net een gradatie ergerquote:Op zondag 1 juni 2014 00:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
balen
[..]
Neequote:
Ik denk dat de kans groter is dat die van mij omhoog gaat bij het zien van de mam van maver.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:30 schreef Dylan98 het volgende:
Wat denken jullie? Gaat de markt nog weer omhoog qua prijzen?
Die staat bij mij te beesten in de pits naast Martinezquote:
Ik heb alleen maar heel weinig spelers, dus voor nu staat hij op 6 chemistry met Guarin achter zich.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die staat bij mij te beesten in de pits naast Martinez
Ik heb die 2 voorin dan en op links Riberyquote:Op zondag 1 juni 2014 00:34 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar heel weinig spelers, dus voor nu staat hij op 6 chemistry met Guarin achter zich.
Guarin met 4* skills
Met consumables gaat het in elk geval niet meer goed komen. Ik kan qua contracten straks vooruit tot Fifa40.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:30 schreef Dylan98 het volgende:
Wat denken jullie? Gaat de markt nog weer omhoog qua prijzen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |