abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 mei 2014 @ 23:45:52 #1
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_140585823

danica.jpg ziggyziggyziggy, mag je de schuld geven van vertraging in het Noorden.
fokavatar.jpg Dr_Flash, Grootste AnsaldoBredaFanBoy van de Lage Landen.
dragonfly.jpg Scarlet_Dragonfly, random betweter die een hekel heeft aan OV-chipkaart-haters.
GNER-60.png James1988, geilt op treinenbouwer Alstom, hogesnelheidstreinen, SNCF en Duitsland. (Brabant O+).
fokplaat.jpg DriekOplopers, zet zich in om dingen voor de reiziger te verbeteren.
pilsklein.jpg Yreal, vindt de infrastructuur/logistiek interessant en wordt sowieso opgewonden van alles met meer dan 1000 pk.
Icloud, Komt zo af en toe klagen, over van alles en nog wat, voornamelijk over reizigersorganisatie`s
_MG_7097-2.jpg greavy, vindt de OV-chipkaart maar niks en ziet i.p.v. het huidige materieel liever overal SLT's rijden.
h-bahn.jpg bork, voor alle mooie plaatjes, kloppende info en kindvriendelijke verhalen.
162.gif Crientj, Ginger, Servexmeisje en inspiratieloos. Eet graag 714's.
Darkwing.jpg Darkwing_Duck, der Nahverkehrsprofi. Parijskenner en liefhebber van kleine spoorlanden.
koplopert.jpg Flodder450, Is een keer komen aanlopen en is sindsdien van de partij in deze reeks!
UI_Berlijn.png b2py, Alcoholist, onheilsprofeet en zeurpiet met een spoorhobby. Verliefd op PKP IC.
kupton.jpg Ireyon, de Baas van Roosendaal, die het wel weet. (Brabant O+).
psm753.jpg Peterselieman, PSM voor intimi, voor al uw kruidvatkaartjes over de grens.
sportnieuwsd.gif dennistd, Fantacolist
dld.jpg Zug-Chef, Arrivalover die alle badslipperexpressen hekelt
noiconn.png Mr_Klaasje, voor alle juiste antwoorden
ceilingdog.JPG JDude, voor overbodige feitjes over parttime-treinforensen in Brabant. (Brabant O+).

In dit topic vinden we vrijwel alles interessant wat met rails te maken heeft.
Goederentreinen, trams en metro's zijn hier ook allemaal welkom, evenals informatie over vervoersbedrijven en materieelsoorten. Twijfel je of iets in dit topic thuishoort? Plaats het gerust en je merkt het vanzelf wel.

Afkortingen en nummertjes om o.a. stations en treinen aan te duiden, zijn niet wenselijk.
Zo heet station Gvc hier Den Haag Centraal en is trein 3626 gewoon de Intercity van Roosendaal naar Zwolle van 07:50 uur. Treinstelnummers mogen gewoon genoemd worden, maar dan wel graag met materieelsoort erbij vermeld.

Als je hier komt zeiken op het verkeerde bedrijf, lachen we je uit.
Een sein- of wisselstoring is vrijwel nooit de schuld van de Nederlandse Spoorwegen en het uitvallen van een IC Direct is niet de schuld van AnsaldoBreda. Terechte klachten kun je natuurlijk wel altijd hier kwijt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER

SPOILER

SPOILER

SPOILER

SPOILER

SPOILER
En hier verder! Vanaf nu elk nieuw topic beginnen met frontseinen en gaarne een fraaie anaalplaat in de sluitpost.

Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_140585833
En een jarige, ook hier gefeliciteerd *O*
dag
  zaterdag 31 mei 2014 @ 23:47:14 #3
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_140585872
Dank je Peter :)
  zaterdag 31 mei 2014 @ 23:49:03 #4
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_140585931
Maar om op je vraag terug te komen bork: Het ging ook voor een (groot) deel over mijn moeder. Die is morgen jarig, maar woont in Veenendaal, dus jah, zondag, kan niet he. Gordijnen dicht, ademhalen alleen met ontheffing, dat soort werk. Dus die viert haar verjaardag vandaag :) En ja ik gisteren naar Willingen voor kadootje.

Maar goed, ik ben vandaag zelf jarig idd, je zou het bijna vergeten :P (ik doe er ook nooit wat aan verder hoor ;) Heb er ook steeds een hekel aan om op het feestje van m'n moeder door allerlei mensen die ik ook ken "gefeliciteerd met je moeder" te horen. Zijn bovendien niet zo bijster interessante mensen, maar okee. Op mijn eigen verjaardag daar een beetje toneelvulling te gaan zitten spelen werd me wat al te gek. Dus ik was weer van de pleiterik voordat de grote bups kwam.)
pi_140586062
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 11:06 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

ik kan alleen cijfers vinden van 2003 en 2010. In 2003 waren er 2895 overwegen en in 2010 was dit gedaald naar 2600.

De aantallen nu liggen al weer lager, want op diverse plaatsen zijn al tunnels aangelegd
ff gemist maar bedankt! Ik ben heel benieuwd hoeveel landelijke en boerenoverwegen daar tussen zitten.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
  Redactie Sport zaterdag 31 mei 2014 @ 23:54:55 #6
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_140586130
En nog even een filmpje als voorproefje voor de rest:
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_140586146
Geen spandoek over het nummer? Pfff wat een amateurs.
pi_140586152
Gaat er volgende week zaterdag nog iemand kijken in Zwolle.
  zaterdag 31 mei 2014 @ 23:57:50 #9
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_140586217
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar om op je vraag terug te komen bork: Het ging ook voor een (groot) deel over mijn moeder. Die is morgen jarig, maar woont in Veenendaal, dus jah, zondag, kan niet he. Gordijnen dicht, ademhalen alleen met ontheffing, dat soort werk. Dus die viert haar verjaardag vandaag :) En ja ik gisteren naar Willingen voor kadootje.

Maar goed, ik ben vandaag zelf jarig idd, je zou het bijna vergeten :P (ik doe er ook nooit wat aan verder hoor ;) Heb er ook steeds een hekel aan om op het feestje van m'n moeder door allerlei mensen die ik ook ken "gefeliciteerd met je moeder" te horen. Zijn bovendien niet zo bijster interessante mensen, maar okee. Op mijn eigen verjaardag daar een beetje toneelvulling te gaan zitten spelen werd me wat al te gek. Dus ik was weer van de pleiterik voordat de grote bups kwam.)
Duidelijk, goed gedaan lekker doen wat jij leuk vindt.

Raadplaatje dan maar :) eentje die jij wel weet (te waarderen).

Welk station?
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
  zondag 1 juni 2014 @ 00:00:58 #10
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_140586320
Pffft. Frankfurt/Main Hbf? Of Leipzig? :?
  zondag 1 juni 2014 @ 00:01:17 #11
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_140586329
Berlin Ost kan ook nog
  Redactie Sport zondag 1 juni 2014 @ 00:01:30 #12
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_140586338
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 23:55 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Gaat er volgende week zaterdag nog iemand kijken in Zwolle.
Als ik niet hoef te werken wel ja :Y
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 23:55 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Geen spandoek over het nummer? Pfff wat een amateurs.
Ik heb netjes betaald vandaag, o.a. om foto's op het terrein zelf te maken vanmorgen vroeg
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_140586464
Ik wil heel graag maar vier mijn verjaardag de dag ervoor en vrees dat de kater me niet toe gaat staan om om 10:00 uit bed te rollen. Maar er staat ook een leuke modelbaan in de NedTrain loods. Do Want. Grmbl.
  zondag 1 juni 2014 @ 00:08:58 #14
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_140586517
Oh ja hoor nou is zeker ineens iedereen jarig :( Stelletje aandachtshoeren :6
pi_140586566
Ik word 13 :$
  zondag 1 juni 2014 @ 00:12:05 #16
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_140586592
quote:
10s.gif Op zondag 1 juni 2014 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Berlin Ost kan ook nog
:Y :Y :Y *O* *O* *O* *O*
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
  zondag 1 juni 2014 @ 00:14:02 #17
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_140586636
Moker woeste trein die rechtse. Heb daar zelf nog een mooie plaat van, eem zoekm.
  zondag 1 juni 2014 @ 00:16:49 #18
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_140586705
Oh wacht, drie :P Berlin Lichtenberg, 2 januari 2009.

:s)
pi_140586739
Rijdt die nog rond af en toe? :o
dag
  zondag 1 juni 2014 @ 00:19:45 #20
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_140586790
Weet ik niet. Ik hoop het :Y
pi_140587068
Sinds 2003 is er niets meer van de VT18.16 betriebsfähig helaas :(
  zondag 1 juni 2014 @ 00:45:46 #22
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_140587446
Doodzonde wel. Er zijn bij talloze museumclubjes nog letterlijk vele tientallen Uerdinger Schienenbusse in bedrijf. Ja dat weten we nu wel. Maar een Görlitz inzetbaar? Vergeet het -O-
pi_140588135
Ja inderdaad. Zelfde als die TEE die vanuit Canada naar Nederland is verscheept toch.
  zondag 1 juni 2014 @ 01:22:19 #24
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_140588227
Nou inderdaad, ook zo'n tranendal. Net als de 766 trouwens. Niemand kan op oud papier liefdewerk 100 meter trein stallen. 20 meter wel. Dat is het hele verhaal denk ik.
  zondag 1 juni 2014 @ 08:50:56 #25
256146 b2py
Beton!
pi_140590793
quote:
7s.gif Op zondag 1 juni 2014 00:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh wacht, drie :P Berlin Lichtenberg, 2 januari 2009.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

:s)
Hij ziet er op die foto van Bork toch wel een stuk bruter uit dan op jouw foto's.. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')