Ja geen idee. Zit in een bar. Caracol is de Colombiaanse SBS6.quote:
Tour ter voorbereiding. Vrijdag weer in Argentina. Meeste spelers spelen sowieso in Europa. Behalve de doelpuntenmaker, die speelt thuis.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom speelt Colombia in Argentinië?
Colombia moet weer geholpen worden hoor. Wij kregen ook een rode kaart toen we tegen ze speelden. Sowieso rode kaarten in een oefenwedstrijdquote:
Wat een onzin weet je toch weer uit te kramen.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Colombia moet weer geholpen worden hoor. Wij kregen ook een rode kaart toen we tegen ze speelden. Sowieso rode kaarten in een oefenwedstrijd![]()
Introduceer dan een ''gedwongen wissel'' voor de desbetreffende speler.
Caracol heeft toch ook die serie over Pablo Escobar uitgezonden in 2012?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja geen idee. Zit in een bar. Caracol is de Colombiaanse SBS6.
Ah de vervanger van Falcao is gevonden, Bacca speelt bij Sevilla geloof ik samen met Rakitic iig.quote:
Waarom hebben jullie geen fatsoenlijke keeper onder de 35 jaar?quote:Op zondag 1 juni 2014 00:10 schreef El_Matador het volgende:
2-1... de 43-jarige keeper hield een simpel balletje niet...
Kniebanden gescheurd en hopelijk gaatie mee, al was het maar voor het psychologisch effect.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zit Falcao in de selectie van Colombia?
Ja, is de grootste zender, zeg maar RTL.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Caracol heeft toch ook die serie over Pablo Escobar uitgezonden in 2012?![]()
Bacca speelt bij Sevilla idd. Redelijk seizoen geloof ik.quote:Ah de vervanger van Falcao is gevonden, Bacca speelt bij Sevilla geloof ik samen met Rakitic iig.
Geen idee.quote:Waarom hebben jullie geen fatsoenlijke keeper onder de 35 jaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |