Ik kan beiden.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
's maandags en dinsdags lijkt het oke te zijn
Sowieso. Wat betekent het allemaal zonder boodschap?quote:Op zondag 1 juni 2014 00:19 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Vind je dat belangrijk? Een boodschap.
Keertje in de SC blijven anders gaan mensen weer klagen dat we teveel Haxballenquote:
heksballquote:Op zondag 1 juni 2014 00:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Keertje in de SC blijven anders gaan mensen weer klagen dat we teveel Haxballen
En dat snap ik best als we ineens verdwenen zijn
Later als de meeste slapen, ik ga nergens heen
Met een Boodschap..okquote:Op zondag 1 juni 2014 00:23 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Sowieso. Wat betekent het allemaal zonder boodschap?![]()
Kun je die gay-shit niet ergens anders posten?quote:
je hebt een voorsprong, op mij je hebt vanmiddag nog gespeeldquote:Op zondag 1 juni 2014 00:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik nog niet, ik moet nog bijkomen van vannacht
Goede muziek is goede muziek, met of zonder boodschap. Ik heb niks met klassiek maar het kan toch kwalitatief goed gemaakt zijn en daar zitten helemaal geen teksten in.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:23 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Sowieso. Wat betekent het allemaal zonder boodschap?![]()
Eventjes maarquote:Op zondag 1 juni 2014 00:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
je hebt een voorsprong, op mij je hebt vanmiddag nog gespeeld
haha maakt niet uit joh, we wachten nog wel ff.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eventjes maar![]()
Dan mag jij straks ff zonder mij en kan ik verder uitrusten en juich ik wel
Yeah, maar klassieke muziek kun je vaak wel interpreteren. Misschien niet als een boodschap, maar wel als een gevoel bijvoorbeeld.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:31 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Goede muziek is goede muziek, met of zonder boodschap. Ik heb niks met klassiek maar het kan toch kwalitatief goed gemaakt zijn en daar zitten helemaal geen teksten in.
Omgquote:Op zondag 1 juni 2014 00:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
haha maakt niet uit joh, we wachten nog wel ff.
was je ff aan het plagen![]()
![]()
quote:Op zondag 1 juni 2014 00:32 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Yeah, maar klassieke muziek kun je vaak wel interpreteren. Misschien niet als een boodschap, maar wel als een gevoel bijvoorbeeld.
Gewoon even luisteren, in het filmpje zit de uitleg er bij.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:29 schreef DeZwabber het volgende:
Dit is trouwens ook awesome, een nummer over de Fibbonacci reeks / de gulden snede.
Nummer gaat zelfs zo ver dat de zang qua aantal lettergrepen over de fibbonacci reeks heen en weer schuift
En mogelijk zijn het juist die frequenties die massaal de bijen doen sterven..quote:Op zondag 1 juni 2014 00:29 schreef DeZwabber het volgende:
Dit is trouwens ook awesome, een nummer over de Fibbonacci reeks / de gulden snede.
Nummer gaat zelfs zo ver dat de zang qua aantal lettergrepen over de fibbonacci reeks heen en weer schuift
quote:Op zondag 1 juni 2014 00:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omgik heb vanavond wel heel weinig door geloof ik
Toch maar vroeger gaan slapen denk ik![]()
ja vroeg in de ochtend gaan slapen, uurtje of half 5.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omgik heb vanavond wel heel weinig door geloof ik
Toch maar vroeger gaan slapen denk ik![]()
Dat, of, you know, de pesticides van Bayer.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En mogelijk zijn het juist die frequenties die massaal de bijen doen sterven..![]()
Het zou zomaar kunnen
Ik heb nog geen idee wat de nacht mij weer gaat brengen dus ik merk het wel wanneer ik gaquote:Op zondag 1 juni 2014 00:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[..]
ja vroeg in de ochtend gaan slapen, uurtje of half 5.![]()
![]()
![]()
na heksball![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |