Nou ja, iedereen die met Blauw en Rood in de clinch gaat verdient wat steun..quote:Op zondag 1 juni 2014 00:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En ik geloof dat je het ook een beetje voor me op namdank je daarvoor
Jimi en Johnny?quote:Op zondag 1 juni 2014 00:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.
Sommige covers zijn niet alleen beter dan het origineel, maar eigenen zichzelf het nummer gewoon toe. All Along the Watchtower, Hurt, etc.
Kut he liefdequote:Op zondag 1 juni 2014 00:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja dat is al een paar maanden. .....
Ik weet gewoon niet hoe het tussen hem en mij is omdat .... Ik begon de zin en kon hem niet eens afmaken. Geen idee dus. Maar ik wil het er verder niet over hebben.
Ik zou het er hier ook niet over willen hebben als ik jou was.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja dat is al een paar maanden. .....
Ik weet gewoon niet hoe het tussen hem en mij is omdat .... Ik begon de zin en kon hem niet eens afmaken. Geen idee dus. Maar ik wil het er verder niet over hebben.
En ik had niet eens door dat ik in de clinch lag, ken je nagaanquote:Op zondag 1 juni 2014 00:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou ja, iedereen die met Blauw en Rood in de clinch gaat verdient wat steun.. [ link | afbeelding ]
Ik mag gratis omdat mijn knuffels ook lief zijn? En knuffels zijn gezond he? Zie een wijs man me ooit.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Naww![]()
En toch krijg je ze al een paar keer per jaar voor nop.
Heb je nog een leuke track uit hetzelfde hoekje?quote:Op zondag 1 juni 2014 00:11 schreef DeZwabber het volgende:
Er zijn er zeker nog meer maar dat waren de eerste twee die me te binnen schoten.
Je kan er niet vroeg genoeg bij zijn...quote:Op zondag 1 juni 2014 00:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En ik had niet eens door dat ik in de clinch lag, ken je nagaan![]()
Toch bedankt
Als in, covers die beter zijn dan het origineel?quote:Op zondag 1 juni 2014 00:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Heb je nog een leuke track uit hetzelfde hoekje?
Als in, relaxte nummers die enigszins een boodschap vertolken.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als in, covers die beter zijn dan het origineel?
Yes. Knuffels van Liesjequote:Op zondag 1 juni 2014 00:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik mag gratis omdat mijn knuffels ook lief zijn? En knuffels zijn gezond he? Zie een wijs man me ooit.
Ze zijn wel altijd uit de grond van mijn hart. En je bent knuffelbaar. Wordt het volgende week moi weer want dan gaan we lunchen. Heb ik nodig.quote:
Hmm, ik ga eens even spitten.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als in, relaxte nummers die enigszins een boodschap vertolken.
Vind je dat belangrijk? Een boodschap.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
's maandags en dinsdags lijkt het oke te zijnquote:Op zondag 1 juni 2014 00:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze zijn wel altijd uit de grond van mijn hart. En je bent knuffelbaar. Wordt het volgende week moi weer want dan gaan we lunchen. Heb ik nodig.
Hmm.. Natte Dromennummers mag ook?quote:Op zondag 1 juni 2014 00:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Alweer johquote:Op zondag 1 juni 2014 00:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm.. Natte Dromennummers mag ook?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |