misschin ook dat Becker edberg owndequote:
Ja, ook dat speelde wel een rol van betekenis. Gelukkig was het 3-1 voor Edberg in GS-ontmoetingen en 2-1 voor Edberg in Wimbledonfinales (die vierde partij was de RG-halve finale van 1989).quote:Op zondag 1 juni 2014 15:53 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
misschin ook dat Becker edberg ownde? h2h 25-10
Kwam op mij over dat hij hem liet gaan omdat hij dacht dat ie uit zou vallenquote:Op zondag 1 juni 2014 15:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Haha, ja.
[..]
Maar hij was zo hoog. Had Federer er niet bij gekund als hij naar achter was gelopen?
Ik hoop het eigenlijk wel. Maar ik vind het ook prima als Federer dan naar de 19 gaat.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:55 schreef 1239758715981 het volgende:
Vroeger vond ik het heel erg als Federer verloor. Tegenwoordig heb ik daar wat meer vrede mee. Ik hoop nu vooral dat Nadal niet aan de 17 slams komt
Dat leek mij ook ja. Op Sporza hadden ze erover dat hij er niets mee kon doen maar dat leek me niet helemaal kloppen.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Kwam op mij over dat hij hem liet gaan omdat hij dacht dat ie uit zou vallen
maar nadal ownt federer (23-10) maar je hebt geen hekel aan hemquote:Op zondag 1 juni 2014 15:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ook dat speelde wel een rol van betekenis. Gelukkig was het 3-1 voor Edberg in GS-ontmoetingen en 2-1 voor Edberg in Wimbledonfinales (die vierde partij was de RG-halve finale van 1989).
Ik hoop altijd op wat underdogs. Wat mij betreft mag Gulbis deze GS winnen hoorquote:Op zondag 1 juni 2014 15:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik hoop het eigenlijk wel. Maar ik vind het ook prima als Federer dan naar de 19 gaat.
ratatatataquote:
Nee, klopt, maar Becker mocht ik niet en Nadal wel. Al mag hij dat gepluk van hem wel een keer afleren.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:58 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
maar nadal ownt federer (23-10) maar je hebt geen hekel aan hem
Ik zou het liefst willen dat Coria won. Maar dat kan niet.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik hoop altijd op wat underdogs. Wat mij betreft mag Gulbis deze GS winnen hoorVan de topfavorieten ben ik toch wel voor Nole.
Als hij moet verliezen, dan liever van Gulbis dan van Berdych.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:00 schreef Anonymousz het volgende:
Federer gaat dit wel winnen in 5 maar gaat verliezen van Tweetdych
Dat is geen Frans hoor, dat is Retroromaans.quote:
je vindt het niet erg dat nadal iedere keer federer in alle hoeken van de court slaatquote:Op zondag 1 juni 2014 15:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, klopt, maar Becker mocht ik niet en Nadal wel. Al mag hij dat gepluk van hem wel een keer afleren.
[..]
Federer zie ik echt geen gs meer winnen.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik hoop het eigenlijk wel. Maar ik vind het ook prima als Federer dan naar de 19 gaat.
RetRoromaans? Waar spreken ze dat.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat is geen Frans hoor, dat is Retroromaans.
Nou, op RG vind ik het wel vreselijk om te zien. Die 2008-finale sloeg echt nergens op.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:03 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
je vindt het erg dat nadal iedere keer federer in alle hoeken van de court slaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |