"Tja, het begon te regenen...."quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:34 schreef -Spring het volgende:
[..]
ik leg r straks in dr eigen bedje. Ze zal wel boos zijn morgenochtend.
Dat vind ik toch wel eng, hoor. Ze slaapwandelt nog wel eens. En s nachts is het best koud nog.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:38 schreef oh-oh het volgende:
Oh wat geweldig. Is laten liggen geen optie?
gewoon met doos en al in dr slaapkamer zettenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:34 schreef -Spring het volgende:
[..]
ik leg r straks in dr eigen bedje. Ze zal wel boos zijn morgenochtend.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:57 schreef -Spring het volgende:
N heeft r net met doos en al in dr eigen kamertje gezet. Slapend.
Ik vind jouw kind zó tofquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:57 schreef -Spring het volgende:
N heeft r net met doos en al in dr eigen kamertje gezet. Slapend.
Ja. Het is (als het goed is) garantiewerk. Er zit 5 jaar garantie op de naden en deze is 4 jaar oud. Ik heb wel gisteravond heel laat nog een mailtje gestuurd of ik een ander matras kon krijgen, wel van hetzelfde merk maar anders gestabiliseerd.quote:
Jup! En uitgeslapen ook.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:20 schreef danic het volgende:
En? Heeft ze heel de nacht in haar doos geslapen Spring?
o o, daar zit luca met zijn vader en de rest van het gezinquote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:01 schreef _Bar_ het volgende:
Jongens bereiden jullie jullie voor op waarschijnlijk echt rotweer.
er kwamen mensen van de camping gevlucht ivm echt noodweer. En die camping ligt hier een half uur rijden vandaan aan onze kant van de kust.
hier begint het nu ook te spetteren
zeeuws-Vlaanderen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:10 schreef Luigi het volgende:
Waar is hier, bar?
Bij ons (zuid oost Rijnmond) is het wel bewolkt maar puf benauwd nog.
hier en daar een spetter, bewolkt en af en toe wat zon. en benauwd.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:00 schreef Moppert het volgende:
Hoe is het weer bij jou ladyik had wat miezer regen.
Ik kom net terug van de waterkanthet was er wel lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |