nja, het was wel sneu hoor. ze dacht echt dat ze leuk op het mooie grote voetbalveld mocht dartelen. in plaats daarvan was het een echte competitie, geen uitleg en veel jongetjes die al wel op voetbal zaten.quote:Op woensdag 4 juni 2014 08:54 schreef TimeJumper het volgende:
[..]Dat is een snel eind aan de voetbalcarrière dan
Het regent hierquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gefeliciteerd PE
Ik heb het maar koud! Ondanks gewoon 21 graden in huis
Warmte blijft altijd lang hangen in mijn huisquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:47 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Het regent hierhoe kom jij aan 21 graden
![]()
Haha Simmu jouw omschrijving, op het voetbalveld mocht dartelen![]()
Nou is wel leuk dat de buurjongetjes aanwijzingen gingen geven
PureEvil gefeliciteerdtaarttttt
![]()
Ik ben al actief geweest, het eten staat al te pruttelen en ik heb de kruidenla opgeruimd![]()
Rayen alle potjes over de datum gegevenen dat waren er toch heel wat
Heb steeds grote kookaspiraties maar er komt alleen niets van, behalve kruidenpotjes kopen dan
![]()
Op een groot dienblad zat hij in de keuken er met zijn graafmachine in te spelen, hebben die kruiden toch nog enig nut gehad
Jongstequote:Op woensdag 4 juni 2014 12:39 schreef debuurvrouw het volgende:
Gefeliciteerd nog PE! Is dit je oudste of jongste zoon?
Kreeg hij het shirt vandaag?
Oh ja dat is wel echt afschuwelijkquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:54 schreef Gaoxing het volgende:
Hier is afschuwelijk weer voorspeld, vandaag en morgen: heftige zandstormen, regen en de temperatuur zou tot 8 graden dalen. Op dit moment is het rond de 39 graden. Maar ik zie er he-le-maal niets van. Ik ben wel erg benieuwd.
Nee, lees 's: tot 8 graden dalen. Dus in plaats van 39 zou het 8 worden. Daar schrikt je gestel serieus van, kan ik je vertellen. Maar ik denk niet dat het zover komt....quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:22 schreef TimeJumper het volgende:
Oh ja dat is wel echt afschuwelijkdie regen en 8 graden dalen als je al lekker 39 graden hebt.
Vergeet je trui niet![]()
Eindelijk!quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:35 schreef lady-wrb het volgende:
L. heeft eindelijk de presentatie over zijn oma gehouden en hij heeft een 7,5
kunnen we dat ein-de-lijk achter ons laten.
Ohw idd te snel gelezen, ja dan zou ik me ook rot schrikken.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:09 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Nee, lees 's: tot 8 graden dalen. Dus in plaats van 39 zou het 8 worden. Daar schrikt je gestel serieus van, kan ik je vertellen. Maar ik denk niet dat het zover komt....
Ik ben hier nog niet lang genoeg om zandstormen echt vreselijk te vinden, ik vind ze voornamelijk indrukwekkend. Ontzagwekkend is het beste woord, denk ik. Echt zoals in films, eigenlijk
Nee, zo had je het ook kunnen lezen, bedacht ik later.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:17 schreef TimeJumper het volgende:
Ohw idd te snel gelezen, ja dan zou ik me ook rot schrikken.
Idd. Zal dat nooit begrijpen, die hang naar extreem heet weer.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:26 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Alles boven de 37 ervaar je als heet in je luchtwegen, en boven de 40 wordt het echt pijnlijk. Dit is niet lekker hoor, dit is echt te heet.
He, ik had 'm bijna afgedaan als 'kennie' vanwege de naam en de allergie van jongste, maar het is vegan 'cream pasta', dus zonder room. Klinkt goed!quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:37 schreef -Spring het volgende:
Ik heb lekkere pasta gemaakt, jonguh. L heeft zich er ook helemaal het schompes aan gegeten.
http://ohsheglows.com/2011/05/10/easy-tomato-basil-cream-pasta/
het is een klein groepje geworden. de begeleiding van het huiswerkclubje, een paar vrienden en de lerares nederlands.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:08 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Eindelijk!
Hoe heeft hij het nou gedaan? In een klein groepje, of toch gewoon voor de klas?
En hoe is het nou met die huiswerkbegeleiding afgelopen. Ben je nog verhaal gaan halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |