Als je dat er voorzet weet je nog niet of het USA, UK of NL is.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:32 schreef JDx het volgende:
Is dit USA of UK of NL?
Anders ff ervoor zetten: [LANDCODE]
huh? En nee. Dit is totaal geen case of the week serie. En verwar je het qua plot niet met Graceland nu?quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:52 schreef JDx het volgende:
Vanaf aflevering 4 beginnen ze met case of the week (russen en vrouwenhandel), is dat vanaf nu elke week?
Nee ik vond het nogal gejat van Graceland, nja hoeft niet gejat te zijn, maar leek wel veel op elkaar.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
huh? En nee. Dit is totaal geen case of the week serie. En verwar je het qua plot niet met Graceland nu?
In Cali was ie echt zo'n typisch slechte acteur, maar dat is ie ook gewoon echtquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:43 schreef Tim86 het volgende:
RZA is een baas maar echt een baggeracteur. Zo ongeloofwaardig komt hij over steeds..vooral in deze rol
Ben sowiezo benieuwd hoe ze dan een nieuw seizoen gaan doen aangezien iedereen dood gaat/opgepakt wordt. En die Hiv chick is er dan nogquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 02:15 schreef Tim86 het volgende:
Wel jammer dat hiermee de lekkerste chick van de serie weg is
Al was het een dramatische actrice
Meh, vond haar wel heel veel een clone van Rachel van Suitsquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 02:15 schreef Tim86 het volgende:
Wel jammer dat hiermee de lekkerste chick van de serie weg is
Al was het een dramatische actrice
quote:FOX have opened discussions over Gang RelatedSeason 2.
The crime drama wrapped its first season on August 14, with its future uncertain as the network has yet to officially cancel or renew for Season 2.
Gang Related Seasons 2 & 3: ‘Very Strong Plan’ Revealed
However, showrunner/EP Scott Rosenbaum assures THR that talks are underway over the possibility of extending Gang Related into Season 2, with a decision expected within the next two weeks:
“
We’re in discussions right now. We don’t have confirmation if it’s going to happen or not, but we’re actively talking to them about it, and I’m hoping sometime in the next couple weeks we’ll get an answer, either good or bad. It definitely has a shot, which is nice.
While Rosenbaum accepts that the show’s ratings haven’t been great, the feedback he’s received from FOX and the studio make him optimistic for Season 2, per Zap2It
“
The studio and the network really like the show a lot, regardless of the numbers, which have not been great. They feel very strongly that creatively it’s a really good show, so we’re trying to find a way to bring it back.
Rosenbaum promises a richer, more character-driven second season if the show is renewed, and teased the overarching narrative for the next chapter in the story:
“
What the finale really sets up is, is Ryan having to make a choice. Is his loyalty truly to the gang family, or is his loyalty to being a police officer? And he makes that decision at the end of season one, and that decision is what will be the driving narrative for him in season two, and the repercussions of him making that choice is what season two’s about.
Elaborating further, he offered:
“
“Part of the show is Ryan’s journey as he moves up through the ranks in the world and can he escape his past? How high can he actually soar with the right people pushing the right buttons behind him?. In a perfect world, if we could do multiple seasons, that would be what we would track — how does a guy who starts out as a member of a gang task force, how high can he rise? And if he does rise to the ultimate heights, it’s a house of cards and you pull one card out and it collapses, so how is he going to protect himself? How is he going to stay one step ahead of those who want to expose him?”
hoop het ook, maar toch raar dat een redelijk goede serie als deze matige cijfers heeftquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:46 schreef Kw4Kje het volgende:
Toffe laatste episode, hopelijk komt er een seizoen 2
Idd.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:08 schreef Vinture het volgende:
Is toch niet zoo raar. In Nederland kijken de meeste mensen ook liever naar rommel op tv dan goede series
Nederland is ook geen serie land. USA wel.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:08 schreef Vinture het volgende:
Is toch niet zoo raar. In Nederland kijken de meeste mensen ook liever naar rommel op tv dan goede series
Als die er komt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:02 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Serie kijkt lekker weg, benieuwd wat ze met seizoen 2 gaan doen.
Waarom in spoilers?quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:00 schreef Fylax het volgende:
Wat is er met dat zusje van die Aziatische agent? In spoilertag aub.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Die staat vast.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:49 schreef Tim86 het volgende:
Als er geen seizoen 2 komt stuur ik een doos pinda's naar FOX hoor
Om te kijken of hij niks via zijn reet de gevangenis in smokkelt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:45 schreef Fylax het volgende:
Vraagje. Waarom moest Javier Acosta buigen en twee keer hoesten?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:45 schreef Fylax het volgende:
Vraagje. Waarom moest Javier Acosta buigen en twee keer hoesten?
Dit ja. Standaard dingetje bij gevangenissen volgens mij. Het zit tenminste in iedere serie of film waarin iemand de bak in moetquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:51 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Om te kijken of hij niks via zijn reet de gevangenis in smokkelt.
ah zoquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:51 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Om te kijken of hij niks via zijn reet de gevangenis in smokkelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:08 schreef Fylax het volgende:
Net aflevering 12 gezien
Verdomme waarom altijdIk vind die politie chick lekkerder hoor. Die scene in die rode jurk met die Rus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja daar was ze echt super ge.. lekker.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:10 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik vind die politie chick lekkerder hoor. Die scene in die rode jurk met die Rus.![]()
Zeker. Elke keer Gang Related op pauze gezet als ik die in beeld zag.quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zeker. Elke keer Gang Related op pauze gezet als ik die in beeld zag.![]()
Heb jij nog goeien pics van die politieagente ?
quote:
Alleen dat plaatje in die rode jurk werkt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:26 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze heet Inbar Lavi.
Mijne gaat via imdb, zoek de actrice maar op.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Alleen dat plaatje in die rode jurk werkt.
Hotlinken + IMDB is geen goede combinatiequote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:29 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Mijne gaat via imdb, zoek de actrice maar op.![]()
Hoezo niet?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hotlinken + IMDB is geen goede combinatie
Dat kan niet. JIj ziet het plaatje zelf wel omdat hij in je cache zit, maar niemand anders ziet hem.quote:
Ah op die manier. Naam staat er in ieder geval onder.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat kan niet. JIj ziet het plaatje zelf wel omdat hij in je cache zit, maar niemand anders ziet hem.
damn echt zondequote:Op woensdag 3 september 2014 10:41 schreef JDx het volgende:
Cancelled![]()
![]()
http://deadline.com/2014/(...)led-1-season-827979/
Idd, wat een ongeregeld kut zooitje daar.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:27 schreef Tim86 het volgende:
Denk dat Gang Related perfect was geweest voor 2 seizoenen. Dan had je alle verhaallijnen mooi af kunnen ronden zonder het overbodig uit te rekken. Echt teleurstellend dat ze die kans niet hebben gekregen. Kwalitatief is het sowieso echt een prima show..snap ook niet dat er zo weinig mensen naar keken..
Op een of andere manier ben ik het ook pas gaan kijken toen jullie ook al bij aflevering 8 waren. Zag af en toe wel voorbij komen in het Nieuwe Series topic: "kijkt lekker weg", maar super enthousiast was niemand in het begin.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:27 schreef Tim86 het volgende:
Denk dat Gang Related perfect was geweest voor 2 seizoenen. Dan had je alle verhaallijnen mooi af kunnen ronden zonder het overbodig uit te rekken. Echt teleurstellend dat ze die kans niet hebben gekregen. Kwalitatief is het sowieso echt een prima show..snap ook niet dat er zo weinig mensen naar keken..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |