MEEEHEHHEHEHEHEHEHE BOOEEEHHH IEEEJAAAHHHquote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Salades zijn voor konijnen, geiten en andere boerderijdieren.
er lopen hier ook nijlpaarden rond hoor die leggings dragen met toestemmomg van dr baas omdat ze niet in ren spijkerbroek passenquote:
Ik heb dat wel een beetje. Zelfs met gezond eten en regelmatig sporten kom ik aan op de verkeerde plekken. Best jammer aangezien ik koek en snoep schransen ook best ok vind.quote:
Wat?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:28 schreef mapima het volgende:
honder jaar aan energy kinderbueno rozekoek hermanmaaltijden noodles koekjes chocola chips blabla
quote:Het is toch ongelovelijk dat dit kan in nederland.
quote:door al die nensen die fattie fattie food kopen
Als je niets koopt, hoef je ook niets af te rekenen.quote:moet ik elke keer alles heel lang afrekenen omdat ik niks koop
Hoe kun je met stukjes kip een maaltijd opwarmen?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:30 schreef mapima het volgende:
maaltijden die je moet opwarmen met stukjes kip die je buiten de koeling kan bewaren
wat?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:32 schreef mapima het volgende:
[..]
er lopen hier ook nijlpaarden rond hoor die leggings dragen met toestemmomg van dr baas omdat ze niet in ren spijkerbroek passen
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:04 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat?
[..]
[..]
[..]
Als je niets koopt, hoef je ook niets af te rekenen.
[..]
Hoe kun je met stukjes kip een maaltijd opwarmen?
[..]
wat?
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:03 schreef slangpie het volgende:
[..]
Waaraan is ga jij nou nooit overleden dan?
voorbeeldallochtoonquote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:05 schreef PriesterB het volgende:
TS is een tutje die anderen denkt te vertellen wat ze wel en niet moeten eten.
he wat waarom wie wat waar hoequote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:01 schreef IkeDubaku99 het volgende:
TS heeft last van een meervoudige persoonlijkheidsstoornis.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:01 schreef IkeDubaku99 het volgende:
TS heeft last van een meervoudige persoonlijkheidsstoornis.
quote:Het langste woord in de Van Dale is meervoudigepersoonlijkheidsstoornis. Dat bestaat uit 35 letters.
Jij werkt toch bij de action?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:59 schreef mapima het volgende:
[..]
ik werk bij de christine le duc hoor? wij verkopen ook Bounty
oh dat verzin ik maar joh ik werk daae nietquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:19 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
WGR / Ervaring werken bij de Action
Dit dus.
Hoe triest hen je om dingen te gaan verzinnen op een forum. Des te triester is het als je verzint dat je bij action werktquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:20 schreef mapima het volgende:
[..]
oh dat verzin ik maar joh ik werk daae niet
Mapima is gewoon een aandachtshoer.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hoe triest hen je om dingen te gaan verzinnen op een forum. Des te triester is het als je verzint dat je bij action werkt
Een broodje eten is zo......Hollands. Maak hem dan thuis zelf zeg ik altijd.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:28 schreef mapima het volgende:
Ik snap dat niet. Elke dag op werk kopen mijn collega's honder jaar aan energy kinderbueno rozekoek hermanmaaltijden noodles koekjes chocola chips blabla
Het is toch ongelovelijk dat dit kan in nederland. al hun geld geven ze uit aan snoepjes.![]()
vreemd genoeg zijn het niet allemaal olifanten![]()
door al die nensen die fattie fattie food kopen moet ik elke keer alles heel lang afrekenen omdat ik niks koop en dan moet ik 80 keer alles opnieuw doen omdat ik personeelskorting vergeet etc
wat is er mis met een broodje of een salade
Jij bent daar 1 van?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:32 schreef mapima het volgende:
[..]
er lopen hier ook nijlpaarden rond hoor die leggings dragen met toestemmomg van dr baas omdat ze niet in ren spijkerbroek passen
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:20 schreef mapima het volgende:
[..]
oh dat verzin ik maar joh ik werk daae niet
quote:Op zondag 1 juni 2014 10:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Mensen die Junk Food vertalen in Junkie Eten
Salades zijn ook voor mensen geschikt.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |