quote:
Op zaterdag 31 mei 2014 13:28 schreef mapima het volgende:Ik snap dat niet. Elke dag op werk kopen mijn collega's honder jaar aan energy kinderbueno rozekoek hermanmaaltijden noodles koekjes chocola chips blabla
Het is toch ongelovelijk dat dit kan in nederland. al hun geld geven ze uit aan snoepjes.
vreemd genoeg zijn het niet allemaal olifanten
door al die nensen die fattie fattie food kopen moet ik elke keer alles heel lang afrekenen omdat ik niks koop en dan moet ik 80 keer alles opnieuw doen omdat ik personeelskorting vergeet etc
wat is er mis met een broodje of
een salade 
Een broodje eten is zo......Hollands. Maak hem dan thuis zelf zeg ik altijd.
Maar de meesten willen hip zijn omdat het in Amerikaanse films ook zo gedaan wordt: Altijd rondlopen met een koffiebeker en eventueel een broodje of sla bakje om iets te eten. Image...image image.
En als je vraagt aan zo een lellebel: "zeg waarom eet je niet iets fatsoenlijk zoals een bordje soep met brood i.p.v. dat bakje yogurt/muslireep of bakje sla" dan zeggen die lellebellen altijd dat ze
niet zoveel trek hebben.
Drogreden natuurlijk want
de enige reden dat ze alleen maar water drinken bij hun eten en dit soort onzin eten is omdat ze zich maar willen blijven spiegelen aan fotomodellen en het ideale figuurtje of te wel image..image..image vorming.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2014 09:40:40 ]