fut 1994?quote:
Hmmmm binnenkort als ik geld heb eens effe kijken.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zo'n 24 inch scherm kost 2e hands maar 150 euro ofzo.
Repost, maar wel super jaquote:
Tv kopen? 150 euro full hd samsung 32 inchquote:
Eerst werk zoeken.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Tv kopen? 150 euro full hd samsung 32 inch
Nee das normaal. Een goede silver is duurder dan een slechte (qua rating) gold.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:22 schreef wickedmen het volgende:
Maar is toch raar of niet? Draxler voor 1000 coins gekocht en een Willems moet ik voor 2400 coins kopen.![]()
Ahhh vandaar dat Depay zo duur is.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee das normaal. Een goede silver is duurder dan een slechte (qua rating) gold.
Alles is gedaald in prijs sinds gisteren.. en ik had de hoop dat bronze consumables beter gingen verkopen maar dat is niet zo.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:20 schreef Confetti het volgende:
Consumables zijn wel gigantisch gezakt. Hunter van 8k naar 2,8k..ik denk dat daar nog wel wat geld te halen is want deze pack-frenzy blijft niet duren.
dat is toch normaal? Hier komt ie standaard rond een uur of 7, ook al geven ze een tijdvak van 9-16quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:31 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Sterf kut postnltweede keer al deze week.
Dan kunnen ze net zo goed geen tijdvak aangeven.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is toch normaal? Hier komt ie standaard rond een uur of 7, ook al geven ze een tijdvak van 9-16
Als je die komma's die je normaal teveel gebruik nu eens gebruikt in plaats van het woord "of" zou dat een stuk makkelijker lezenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:43 schreef Maver24 het volgende:
Lahm in het wc fut pakje. Ik moet alleen nog een reus hebben of ribery of ronaldo en een ramos ofzo en ik heb mijn team klaar
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |