het kraakt behoorlijk allemaal jaquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
jaa gevecht in utopia![]()
![]()
![]()
kussengevecht lol
isa is op bed gestuurd door de zk maar loopt nog lekker te dollen![]()
![]()
zijn de mannen mee begonnen en nu nemen de vrouwen het langzaam overquote:
Jij vond die scheet die je liet ook grappig, daar zijn de meningen ook over verdeeldquote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jij vond die scheet die je liet ook grappig, daar zijn de meningen ook over verdeeld
voor haxballen? pijltjes toetsen is bewegen en x of spatie is schietenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Spelregels ergens ? Of moet ik die googlen?
Wat moet ik doen?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
zijn de mannen mee begonnen en nu nemen de vrouwen het langzaam over![]()
want vrouwen kunnen ook goed spelletjes spelen![]()
Maar over heksbal heb ik gelijk toch, dat is leukquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]klopt wel ja, heb je gelijk in oma, moet je toegeven punk
het is een heel simpel spelletje waar je zelf een balletje bent met een nummer en dan moet je de witte bal in het doel van de ander schieten. pijltjes toetsen en x of spatie om te schieten.quote:
x x x xx x x x x x xquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
voor haxballen? pijltjes toetsen is bewegen en x of spatie is schieten
jawel maar ik speel vandaag niet. heb echt last van mijn vingers want je word er bloed fanatiek vanquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:06 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar over heksbal heb ik gelijk toch, dat is leuk
Partypoepert....quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
jawel maar ik speel vandaag niet. heb echt last van mijn vingers want je word er bloed fanatiek van
Ik zit even op YT te kijken, maar ik geloof niet dat het wat voor mij is. Ik supporter welquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
het is een heel simpel spelletje waar je zelf een balletje bent met een nummer en dan moet je de witte bal in het doel van de ander schieten. pijltjes toetsen en x of spatie om te schieten.
in het begin is het rete irritant maar als je het een kans geeft kun je er echt beter in worden
Ik heb het bij xxxx gehoudenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
jawel maar ik speel vandaag niet. heb echt last van mijn vingers want je word er bloed fanatiek van
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik zit even op YT te kijken, maar ik geloof niet dat het wat voor mij is. Ik supporter wel
mag uiteraard ook, is ook een chat gedeelte en daar word niets van bewaard zover we wetenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik zit even op YT te kijken, maar ik geloof niet dat het wat voor mij is. Ik supporter wel
RSI dingen voorkomend doe ik er ook niet aan ...quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
wijs, mijn handen zijn toch al naar de klote dus voor mij maakt het niet meer uitquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:09 schreef chufi het volgende:
[..]
RSI dingen voorkomend doe ik er ook niet aan ...
Deze ouwe bloemetjesjurk zit al te cossen, en nu te sc-en. Dan moet ik nog mijn farmville bijhouden.quote:
ik herken het. neem er nog maar 1tje jaquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Deze ouwe bloemetjesjurk zit al te cossen, en nu te cs-en. Dan moet ik nog mijn farmville bijhouden.
We nemen nog maar ff een drankje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |