ik dnek dat oma wel vaker langs komtquote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
leuk he, oma nijn bij ons![]()
voelt of de koningin er is
![]()
Spreekt Nijn Spaans dan ?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
leuk he, oma nijn bij ons![]()
voelt of de koningin er is
![]()
cobra librequote:
Vale ,, Entonces .. me puede llamarquote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
misschien wel, je weet maar nooit toch
niet doen je bent ook echt welkomquote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:56 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik voel me trouwens wel erg welkom. Word er een beetje verlegen van![]()
Oh je bent hier ook geen vaste gast .... Zolang je je niet druk maakt kun je hier volgens mij alles kwijt.. U is hoe oud?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:56 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik voel me trouwens wel erg welkom. Word er een beetje verlegen van![]()
We moeten Oma alleen nog even leren heksbal te spelen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
niet doen je bent ook echt welkom
iedereen is welkom
en gewoon leuk om te zien dat je hier ook heen bent gekomen![]()
![]()
heksballenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:58 schreef Punkman het volgende:
[..]
We moeten Oma alleen nog even leren heksbal te spelen.
Oeps, teveel sinas. Cuba librequote:
Was dat ?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:58 schreef Punkman het volgende:
[..]
50quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh je bent hier ook geen vaste gast .... Zolang je je niet druk maakt kun je hier volgens mij alles kwijt.. U is hoe oud?
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:58 schreef Punkman het volgende:
[..]
ik was dat eerst ook niet. pas een week of 4 nu denk ik. en in de eerste 3 maanden van uto zat ik veel in de cos. dus daarom zeg ik ook iedereen is welkom, join de sc club en lul over van alles en nog wat hierquote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh je bent hier ook geen vaste gast .... Zolang je je niet druk maakt kun je hier volgens mij alles kwijt.. U is hoe oud?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |