abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140559469
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

Aanpassingen van je NOD (de dag waarop je niet ongesteld wil worden) gaarne dikgedrukt in je post plaatsen.

NOD:
J0ycie88 11 mei
Rammeltje 14 juni
Gevalletje 16 juni
Risu 23 juni

Users: (bezig sinds XX/20XX)

Dottey (04-2013)
Risu (04-2013)
-ik86- (05-2013)
LuDann (09-2013)
Cholula (10-2013)
MevrouwCactus (11-2013)
Bloesem. (01-2014)
Gevalletje (01-2014)
J0ycie88 (03-2014)
Danaa (03-2014)
Rammeltje (04-2014)
Malteser (05-2014)
Twist02 (06-2014)
Sproetjes (06-2014)
Sara82 (04-2014)
(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

[ Bericht 1% gewijzigd door debuurvrouw op 19-06-2014 09:12:52 ]
S. 2014
J. 2016
pi_140560424
Cholula.. ja dat mag hoor. Maar ik heb deze maand echt nul hoop. Ik wil snel door naar de volgende ronde. De laatste voor we andere stappen gaan zetten.

Ik snap je ongeduld.. want dat is het. Weer een kans willen kunnen aanpakken om je grootste wens in vervulling te laten gaan.... en dat je er totaal geen controle over hebt.

Geduld en afwachten zijn moeilijk in dit topic! hihi
Het komt echt weer, meis!
Dikke kus
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_140561895
In 1x raak hier, ja toch. BOEM!
pi_140561927
Gm mag ik hier niet posten dan :? Dat het nog niet gepland was betekent toch niet automatisch dat het niet welkom is? In september gaan we er sowieso voor. Als dit ongelukje raak is zijn we alleen maar gezegend vooral omdat ik ergens nog steeds de angst heb niet zwanger te kunnen blijven. Ik zou me alleen rot naar de anderen hier voelen..

Dottey dubbel gevoel. Snap dat je inmiddels niet meer durft te hopen. Hopelijk heb je snel duidelijkheid Door een positieve test of een periode die doorbreekt.

Knuffel voor cholula. Ik hoop dat je snel wat regelmaat hebt en dan ook een plakkertje krijgt!
pi_140561991
Ik denk dat ik me hier toch echt eens kom afmelden.. Vind het nog een beetje eng en onwerkelijk allemaal maar het word tijd om een topic door te schuiven!
pi_140562286
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 07:30 schreef Cassandra87 het volgende:
Gm mag ik hier niet posten dan :? Dat het nog niet gepland was betekent toch niet automatisch dat het niet welkom is? In september gaan we er sowieso voor. Als dit ongelukje raak is zijn we alleen maar gezegend vooral omdat ik ergens nog steeds de angst heb niet zwanger te kunnen blijven. Ik zou me alleen rot naar de anderen hier voelen..

Dottey dubbel gevoel. Snap dat je inmiddels niet meer durft te hopen. Hopelijk heb je snel duidelijkheid Door een positieve test of een periode die doorbreekt.

Knuffel voor cholula. Ik hoop dat je snel wat regelmaat hebt en dan ook een plakkertje krijgt!
Natuurlijk wel, dat bedoelde ik ook helemaal niet, was alleen even verrast door je reactie op mijn " ik hoop dat het raak is" dat is alles :)

Ggirl wil je hier uit de lijst?
S. 2014
J. 2016
pi_140562634
Nieuwe nod is voor mij 23 juni.
Ik denk dat april nods er wel uit kunnen... Gok ik zo. :P
En wie er hier meepost maakt mij niet veel uit hoor. Als het maar een beetje ontopic blijft.
Anders hebben we niks aan dit topic.

Bij mij kunnen de maandverbandjes weer de kast in. Laatste beetje kan inlegkruisje ook en dan kunnen we vanaf morgen ofzo weer aan de slag. Vrijdag gesprek nr2 gehad, en het voelt wel goed. Ik denk dat ik er wel wat mee kan. Hij is eerlijk en windt er geen doekjes om. Ook zonder baby moet ik gelukkig kunnen zijn. Dat idee een beetje.

In mij korte afwezigheid zijn er mensen bij gekomen, welkom, dat het maar snel raak mag zijn.
Ook mensen door. Ggirl gefeliciteerd. (Eindelijk, je geeft me hoop) Rawedni ook gefeliciteerd, raar gegaan zeg :D
pi_140562740
Zo gefixt! Bii andere wijzigingen graag een dmmetje of een qoute want anders mis ik t vrees ik..
S. 2014
J. 2016
pi_140563380
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 09:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Zo gefixt! Bii andere wijzigingen graag een dmmetje of een qoute want anders mis ik t vrees ik..
twist02 wil in het onderste lijstje met 06-2014

mijn NOD is 14-06 :)
  zaterdag 31 mei 2014 @ 10:35:53 #10
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_140563489
quote:
Ik wil ook wel in het lijstje met 06-2014 :) NOD hoeft niet.

Ga trouwens denk ik ook maar die testen van ebay bestellen, scheelt ook weer mensen tegen komen aan de kassa haha

Vandaag begonnen met die multivitamine van de etos, ik slikte al andere foliumzuur maar overgestapt omdat ik er zoveel goeds over las :)
pi_140563848
Dan is t goed ;)

Fijn dat die gesprekken en goed gevoel geven risu!
pi_140568469
quote:
Doe mij maar deleten hier 😎
pi_140568543
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 09:26 schreef Risu het volgende:

In mij korte afwezigheid zijn er mensen bij gekomen, welkom, dat het maar snel raak mag zijn.
Ook mensen door. Ggirl gefeliciteerd. (Eindelijk, je geeft me hoop) Rawedni ook gefeliciteerd, raar gegaan zeg :D
Dankje! Jij succes, en onthou: het kan zo maar raak zijn 😉
pi_140586650
Cassandra, zie ook geen reden waarom je hier niet zou mogen posten hoor ;).

Risu, hoop dat het bij jou ook snel mag lukken!

Wil ook best in het lijstje :P. Bezig vanaf 1-2014, NOD is 16 juni.
(Wat is DM eigenlijk? Zelfde als Personal Message? Zou ook niet precies weten hoe dat werkt op mobiel.)
pi_140586824
Direct message, maar ik lurk toch teveel dus heb t gefixt!

16 juni is een mooie dag voor een bewijs van nieuw leven O+ ;)
S. 2014
J. 2016
pi_140590376
Geen tweede streepje, een dag voor nod (had Nog acht testen houdbaar Tot maart 2014 dus waarom niet). Dat ik morgen maar ongesteld wordt, en dan over drie maanden doorschijnen naar dit topic. Een aantal van jullie wil ik dan niet meer zien hoor! ;)
  zondag 1 juni 2014 @ 07:55:52 #17
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_140590497
maar waarom begin je dan in september en wacht je niet tot na de trip?
Dan kan je dan alsnog annuleren misschien.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_140590517
Omdat we de kans klein achten dat het voor die tijd raak is. En stel dat het raak is ben ik max drie maanden zwanger dat kan prima. Heeft met de miskramen in het verleden te maken, zit puur tussen mijn oren dat ik sneller wil starten
pi_140590646
Even cru: maat stel nou dat je een miskraam krijgt tijdens je vakantie? Dat lijkt me helemaal naar... Jullie gingen naar de VS toch?
Home is where the O+ is...
pi_140590804
Ja klopt. Dat zien we dan wel weer.. in ieder geval genoeg afleiding daar. Denk Ik dan maar.
Ik ga er van uit dat we in ieder geval zes tot acht maanden nodig hebben, lekker gemiddeld.En het niet lukt.. kunnen we hopelijk ook eerder aan de bel trekken
pi_140592924
Zou jij dan sowieso niet in het eerste trimester op vakantie gaan Cwen? Dat is niet iets wat ik zou laten! Misschien dan wel naar een bestemming waar medische zorg oke is en met een verzekering die dat zou dekken, maar verder...ideaal lijkt het me natuurlijk niet mocht het misgaan, maar dat is het sowieso al niet...

Oh en ik hoor hier niet! Daag!
pi_140593791
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 11:44 schreef Olf het volgende:
Zou jij dan sowieso niet in het eerste trimester op vakantie gaan Cwen? Dat is niet iets wat ik zou laten! Misschien dan wel naar een bestemming waar medische zorg oke is en met een verzekering die dat zou dekken, maar verder...ideaal lijkt het me natuurlijk niet mocht het misgaan, maar dat is het sowieso al niet...

Oh en ik hoor hier niet! Daag!
Als ik een verleden met miskramen had, zoals Cassandra, inderdaad niet, nee. En mss wel helemaal niet. Ik was heel misselijk en enorm moe het eerste trimester, dus ik zou een groot deel van m'n reis gemist hebben. Dat zou ik te zonde vinden, dus ik persoonlijk zou gewacht hebben tot na m'n reis :D.

Maar goed, niet iedereen is beroerd of moe, dus het is ook echt een persoonlijk ding.

En ik hoor hier al helemaal niet, ik lurk alleen graag!
Home is where the O+ is...
pi_140602923
Ik ga mijn huidige werkgever verlaten en ga per 1 juli voor mijn nieuwe werkgever werken, eerst 2 maanden proeftijd en dan een vast contract. Tot die tijd zetten wij onze kinderwens dus even op een laag pitje (lastig er niet mee bezig te zijn, maarja). M'n vriend is overigens ook nog steeds werkloos, dus daar moet ook maar eens verandering in komen...

Ik zal hier nog wel afentoe lezen, maar verder weinig te zien zijn.
Ik blijf wel actief in m'n klustopic. Want ja, er moet uiteindelijk wel een babykamer beschikbaar zijn. ;)

Succes allemaal!! :*

[ Bericht 5% gewijzigd door JantinaGr op 01-06-2014 18:21:05 ]
pi_140603400
Ik ben al lang blij dat ik een relatie heb waarin mijn partner heel graag kinderen wilt, en dat we over korte tijd ervoor gaan. In het kader van positief denken. De miskramen waren 6 jaar geleden met mijn ex. Aan alle kanten hoor ik dat ik het niet zo somber moet inzien, misschien werkte de combinatie niet, ik was stukken jonger, leef nu gezonder. En in dat zelfde licht ga ik ervanuit dat áls ik zwanger raak het ook wel goed blijft gaan. Maar de kans dat ik van september tot en met december zwanger ben acht ik zo klein.
We hebben onze bestemming al bewust gewijzigd van Bali naar Florida :D

Succes met je nieuwe baan Jantina! Hopelijk vindt je vriend ook snel iets
pi_140603848
Tja, ik wilde niet met een dikke buik in mijn trouwjurk dus zijn we pas in april begonnen (in mei getrouwd) nu is het ruim een jaar later, en nog niks. Dus je kan vantevoren wel overal rekening mee gaan lopen houden, maar het is toch niet te plannen.
Desalnietemin word ik deze ronde gewoon zwanger. Huppakee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')