abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141141074
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 21:13 schreef Risu het volgende:
Ik stop met die ovulatietesten. Ik zie er helemaal niks in. 3 dagen positief, en niet eentje meer dan een ander ofzo, maar echt alledrie knalstrepen en een week lang aanloop naar steeds donkerder.. Ja laat maar. Man is op dag drie al klaar ermee... Ik doe nu wel gewoon dag 10, 12, 14, 16 klaar. Of 11, 13, 15, 17 klaar. Dat werkt dan vanzelf wel een keertje. Cyclus is constant genoeg.

Overigens denk ik nu dat de eisprong op mijn verjaardag was (12e) en op 10e voor t laatst iets gedaan, dus ik zie wel of hij sterk zaad heeft (denk het niet, anders duurt t toch niet zo lang :? )

Nod hier gezet op 23e dacht ik, maar das dan meer de 25e.
Wat verwarrend!
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_141141078
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 00:51 schreef sproetjes het volgende:
Ik heb officieel ook een jank reclame :') de papa reclame van dove O+
ja.. ik zit steeds ademloos te kijken O+

Manlief hield vandaag ook zijn adem in en zuchte eens O+ toen het klaar was.
we moeten overigens steeds weer lachen als we dat kindje zien die "Daddy :? " roept als hij zijn hoofd door een mouw wil duwen... en bij dat meisje in dat rupsenpakje "Daddy }:| !"

hihi
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_141141079
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 08:50 schreef Risu het volgende:
Nou, mijn neef is gisteren vader geworden (van een meisje), dus nu zijn er nog maar twee zwangeren in mijn naaste omgeving.
Straks zijn ze allemaal ouders en zit ik nog zonder. Bahbah.
Gelukkig viert mijn vader zijn verjaardag niet. Dan hoef ik tenminste niet schijnheilig te gaan zitten lachen enzo.
Weet nog niet of ik op kraambezoek ga. Ik zie wel.
In ieder geval.... gefeliciteerd met de kleine spruit in de familie.

Jij komt heus wel aan de beurt!!! :*
pi_141141085
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 23:06 schreef J0ycie88 het volgende:
Een streepje voor Danaa! Wat super, gefeliciteerd!

En hier ben ik dus ;) Zit een beetje in mijn coconnetje, zit nu al op dat 71 van mijn cyclus. Op dag 40 de laatste test gedaan. En de vanaf dag 40 tot 60 echt veel gerommel gehad in de buik en rugpijn. En nu voel ik niets meer. Van de week een afspraak met de huisarts. Ben bang dat ik al weet dat wat ze gaat zeggen. Afwachten, maar voor mijn gevoel vind ik het fijn om de situatie even voor te leggen bij de huisarts :)

(Vriendin zei dag ik misschien nu wel een positieve test heb omdat ik al een maand niet heb getest, maar ik geloof er niet zo in..)
Wat spannend! Durfde je niet te testen?
Ik hoop dat je duidelijkheid krijgt bij de huisarts :*
pi_141141088
quote:
1s.gif Op zondag 15 juni 2014 23:58 schreef Cygne het volgende:
Lastig Joycie. Goed dat je naar de dokter gaat.

Lang offtopic verhaal in spoiler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en schoonpa vroeg of ik een wijntje wilde. Toen ik zei van niet zei hij: 'Is dat goed nieuws ja?!O+'. Ik zei dat ik niet wist en toen zei hij dat ie heus niet nieuwsgierig was. En dat het wel heel leuk zou zijn en zo fijn voor ons als t weer zou lukken. O+

Ik vind dat zo lief van hem.
Oh meis! Echt wat een draak van een zus!
Dat je haar geen hoek hebt gegeven. Pleisters zat daar in dat gebouw.... :x

Wat fijn dat je schoonvader zo lief en begripvol is en je stoom kon afblazen! O+
pi_141141093
en ja.. iedereen verdiende een eigen bericht ;)

Hier nog geen weddenschap gewonnen of verloren..... :7

Dus on track zullen we maar zeggen.

Deze maand ook geen staafjes plassen om een indicatie van een eisprong te hebben. Manlief is extra gemotiveerd door mogelijk 250 euro te verliezen aan wol en jurkjes :') O+ (zei hij vanmiddag met een brede grijns)
  maandag 16 juni 2014 @ 08:04:45 #207
140412 Danaa
🍎
pi_141141892
Cygne dat is inderdaad kwetsend al zijn het grapjes. Het kan af en toe net verkeerd overkomen!
Heb je aangegeven dat ze moest stoppen of negeren oid.

Lief zo'n schoonvader en fijn dat hij 'objectief' naar de situatie keek. Mensen gaan vaak mee in het verhaal van de ander en dat zou betekenen jouw familie neerhalen en dat is ook niet wat je wil.

@J0ycie jeetje dat is lang inderdaad! HA zal inderdaad wel zeggen dat je aan het ontpillen bent ofzo.
Houd je bezig en goed om toch even te bespreken.

You go Dottey!!

Hier vanmorgen een test met echte ochtendurine gedaan.
Het is overduidelijk. Blijf nog wel bij jullie posten totdat er wat meer weken verstreken zijn.
pi_141142129
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 03:41 schreef Dottey het volgende:

[..]

Wat spannend! Durfde je niet te testen?
Ik hoop dat je duidelijkheid krijgt bij de huisarts :*
Nou ja ik durf in principe wel te testen. Maar iets in me zegt dat ik gewoon niet zwanger ben.. Ik moet zo naar de huisarts voor wat agressieve insectenbeten, dus dan gooi ik het gelijk maar op tafel. Had eigenlijk woensdag een afspraak. Maar goed, kan maar achter de rug zijn!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_141142163
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2014 08:04 schreef Danaa het volgende:
Cygne dat is inderdaad kwetsend al zijn het grapjes. Het kan af en toe net verkeerd overkomen!
Heb je aangegeven dat ze moest stoppen of negeren oid.

Lief zo'n schoonvader en fijn dat hij 'objectief' naar de situatie keek. Mensen gaan vaak mee in het verhaal van de ander en dat zou betekenen jouw familie neerhalen en dat is ook niet wat je wil.

@J0ycie jeetje dat is lang inderdaad! HA zal inderdaad wel zeggen dat je aan het ontpillen bent ofzo.
Houd je bezig en goed om toch even te bespreken.

You go Dottey!!

Hier vanmorgen een test met echte ochtendurine gedaan.
Het is overduidelijk. Blijf nog wel bij jullie posten totdat er wat meer weken verstreken zijn.
Wat goed, hopelijk verloopt alles voorspoedig en hebben jullie over 9 maandjes een klein wondertje in jullie armen!

Ben iid bang dat de huisarts dat zegt. We gaan het zien om half 11 een afspraak. Ga vragen of ze niet iets van een test kunnen doen ivm de chlamydia die ik een paar jaar terug heb gehad. Dat gaat nu heel erg in mijn hoofd om (naja eigenlijk al vanaf dat ik die uitslag kreeg), dat dat misschien zijn sporen heeft achtergelaten.
pi_141142173
quote:
1s.gif Op zondag 15 juni 2014 23:58 schreef Cygne het volgende:
Lastig Joycie. Goed dat je naar de dokter gaat.

Lang offtopic verhaal in spoiler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en schoonpa vroeg of ik een wijntje wilde. Toen ik zei van niet zei hij: 'Is dat goed nieuws ja?!O+'. Ik zei dat ik niet wist en toen zei hij dat ie heus niet nieuwsgierig was. En dat het wel heel leuk zou zijn en zo fijn voor ons als t weer zou lukken. O+

Ik vind dat zo lief van hem.
Oh wat een verhaal.. Maar volgens mij bof je wel met je schoonouders :)
pi_141146105
SPOILER
En mijn schoonouders zijn echt heel lief ja.
O+
pi_141146385
Dottey, nog niet gewonnen of verloren dus. Ik ben benieuwd!

Cygne, fijn dat je zulke lieve schoonouders hebt. Koesteren, want ze zijn schaars. Ik heb het gelukkig ook goed getroffen (en helaas met mijn eigen ouders wat minder) dus ik ben heel blij met ze.

J0ycie, ik weet niet of ik zo lang zou kunnen wachten met opnieuw testen. Knap van je.

Hier zou ik vandaag ongesteld moeten worden als mijn cyclus 28 dagen is. Voorlopig nog niets van dat alles en geen voortekenen. Behalve super gevoelige borsten maar dat heb ik al 1,5 week.... Borsten voelen aan als blauwe plekken en tepels voelen aan alsof ze afgeschaafd zijn. Normaal heb ik 2 dagen voorafgaand aan mijn menstruatie pas een beurs gevoel in mijn borsten. We wachten af.
pi_141147568
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 11:59 schreef Malteser het volgende:
Dottey, nog niet gewonnen of verloren dus. Ik ben benieuwd!

Cygne, fijn dat je zulke lieve schoonouders hebt. Koesteren, want ze zijn schaars. Ik heb het gelukkig ook goed getroffen (en helaas met mijn eigen ouders wat minder) dus ik ben heel blij met ze.

J0ycie, ik weet niet of ik zo lang zou kunnen wachten met opnieuw testen. Knap van je.

Hier zou ik vandaag ongesteld moeten worden als mijn cyclus 28 dagen is. Voorlopig nog niets van dat alles en geen voortekenen. Behalve super gevoelige borsten maar dat heb ik al 1,5 week.... Borsten voelen aan als blauwe plekken en tepels voelen aan alsof ze afgeschaafd zijn. Normaal heb ik 2 dagen voorafgaand aan mijn menstruatie pas een beurs gevoel in mijn borsten. We wachten af.
Dat klinkt spannend!
pi_141147871
kom maar door met die strepen vandaag!
S. 2014
J. 2016
pi_141147984
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 12:37 schreef Dottey het volgende:

[..]

Dat klinkt spannend!
Ja en nee. Ik heb vooral het vermoeden dat mijn lijf mijn natuurlijke cyclus nog niet heeft opgepakt en ik daardoor allerlei rare dingen voel. Ik verwacht dat het na 15 jaar pil wel even gaat duren voor dit weer normaal is. Vriend is er hyper van, die hoopt op twee strepen.
Maar we gaan eerst nog trouwen deze maand dus het zou goed kunnen dat mijn lijf daardoor wat gek doet. Ik heb er tot nu toe 0,0 stress van maar misschien dat het intern toch meer met me doet dan ikzelf denk.
Kortom, ik kan er helemaal niks van zeggen nog. En de controlfreak in mij vindt dat wel enigszins onwennig :7
pi_141148172
De controle niet hebben over dat kleine deeltje wat zoveel impact kan hebben, vind ik zelf ook lastig.
pi_141148626
Vandaag weer precies op m'n NOD ongesteld. Ach, het is wel regelmatig dus.

Afgelopen dagen waren niet zo best, PMS wordt volgens mij elke keer erger.. Komende maand maar eens de ovulatietesten proberen, eens zien of m'n eisprong misschien ergens anders in de maand zit dan m'n app aangeeft.

Oh en Gewoonmezelf, zie dat je jarig bent, gefeliciteerd!

[ Bericht 89% gewijzigd door Gevalletje op 16-06-2014 15:11:01 ]
pi_141153590
Cygne, wat naar van je zus zeg!

Spannend Malteser!

Hoop dat alles goed is bij de huisarts Joycie! Ben wel benieuwd wat ie zegt ook. Voor we elkaar kenden hebben vriend en ik allebei een soa gehad. Ik heb zelfs 2 keer chlamidia gehad.. Ben best bang dat dat nu gevolgen heeft. Wilde het laatst bij de HA vragen toen ik er toch was, maar ze deed toen zo naar over het feit dat ik zwanger wil worden dat ik maar niet verder heb gevraagd..
pi_141153639
Risu :* toch gefeliciteerd!

J0ycie: jeetje, dat duurt wel lang inderdaad! Hopelijk krijgt je vriendin gelijk; en anders weet de HA je hopelijk meer te vertellen.

Cygne: meestal hoor je mensen juist klagen over de schoonfamilie, maar zo te lezen maakt die van jou een hoop goed! :*

Dottey zet 'm op! ;)

Danaa: fijn dat het weer zo duidelijk was, al kan ik me voorspellen dat de komende weken toch nog wel spannend zijn! Hopelijk vliegen ze snel om en kun je er van gaan genieten!

Malteser: klinkt toch wel spannend inderdaad! Lastig dat je niet weet of je lijf alles al goed opgepakt heeft. Maar ik duim toch voor je hoor!

Gevalletje: balen zeg! Maar gelukkig inderdaad wel regelmaat.

GM87: gefeliciteerd! :)

Hier een beetje vreemde paar weken. Ik heb eigenlijk helemaal niet het gevoel dat we nu 'echt' bezig zijn (is ook pas ronde 1) en door een drukke vakantie waren we er in ons hoofd ook totaal niet mee bezig. Maar in theorie en qua timing zou het zomaar kunnen... Voel me ook totaal niet anders dan anders, maar dat zegt ook weinig.

Ik hou mezelf ook steeds voor dat het "heus niet in 1x raak is" en dat denk ik ook echt niet. Maar tegelijkertijd zie ik het dan weer wel voor me dat het toch ineens zo is, haha!
Nou ja, nog een paar dagen afwachten en dan merken we het vanzelf (of niet! ;) )
pi_141154036
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2014 13:06 schreef Gevalletje het volgende:
Vandaag weer precies op m'n NOD ongesteld. Ach, het is wel regelmatig dus.

Afgelopen dagen waren niet zo best, PMS wordt volgens mij elke keer erger.. Komende maand maar eens de ovulatietesten proberen, eens zien of m'n eisprong misschien ergens anders in de maand zit dan m'n app aangeeft.

Oh en Gewoonmezelf, zie dat je jarig bent, gefeliciteerd!

Ik las je post vanmiddag toen je spoiler er nog stond. Toen had ik niet de tijd om te reageren. Voor nu alleen een :*
pi_141154180
Twist, jij zit in hetzelfde schuitje dus. Best spannend stiekem.... Succes!
pi_141163159
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:41 schreef Malteser het volgende:
Twist, jij zit in hetzelfde schuitje dus. Best spannend stiekem.... Succes!
Haha, ik wil steeds typen "Nee joh, wij zijn nog niet zo ver / bij ons is het nog niet spannend / ik 'hoor' hier eigenlijk nog niet mee te posten, etc."
Het besef dat we er nu echt voor gaan is er nog niet helemaal geloof ik :D

Vandaag kwamen er 2 collega's langs met hun kersverse baby's O+ Volgens mij smolt ik gewoon zichtbaar!
pi_141163649
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:37 schreef Malteser het volgende:

[..]

Ik las je post vanmiddag toen je spoiler er nog stond. Toen had ik niet de tijd om te reageren. Voor nu alleen een :*
Voel me op het moment dat ik ongesteld ben geworden altijd even het slechtst. Gelukkig belde even later een vriendin die iets na mij begonnen is en begreep hoe ik me voelde. En daardoor me weer beter voelde :). Vond het toen nogal een boel gezeik en dat ik wat positiever moest zijn weer. Dank je :*
pi_141163782
Je voelt wat je voelt gevalletje! daar hoef je je ook niet voor te schamen.

en bedankt voor de felicitaties dames :*
S. 2014
J. 2016
  maandag 16 juni 2014 @ 19:25:04 #225
140412 Danaa
🍎
pi_141164269
@ Gevalletje: Dat lijkt me dan inderdaad een goede keus om aan de testen te gaan. Lastig pakket ook voor jou waar je in zit!

@ Dottey: Mooi zinnetje! Jij noemt het iets kleins, maar voor mijn gevoel is het iets heel groots waar wij niets zelf aan kunnen doen. Er is geen raampje wat ons even naar binnen laat kijken of alles bij ons van binnen wel klopt..

@ Malteser: Toch ook wel ietsje spannend hoor als ik je kwaaltjes zo lees!!

@ GM: GEFELICITEERD!

@ Twist: Wanneer is je NOD precies? De eerste ronde vond ik het spannendst, met precies diezelfde gedachte(s) die jij net beschreef.

@ J0ycie: Hoe was het bij de HA?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')