abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140868321
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2014 11:23 schreef Cholula het volgende:

[..]

Waarmee maakte je het topic dood?
Drama. ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 12% gewijzigd door Cygne op 09-06-2014 15:54:05 ]
pi_140874815
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 13:40 schreef Cygne het volgende:

[..]

Drama. ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Potjandorie, weer gemist! Maar dan kun je vast deze wel gebruiken :*
pi_140893375
Dames ik spiek af en toe mee O+ Stille lurker..

Ik doe een streepjesdansje voor jullie allemaal!
Vooral omdat ik vorige week mijn zwangere teamgenoot zag roken in de kroeg met een witte wijn.. Word daar zo pissed of van, vandaar mijn dansje voor jullie.

SPOILER
Noot noot.
pi_140920254
Aantal weken niet bijgelezen vanwege vakantie, excuses!

Had gehoopt een hoop van jullie hier niet meer te zien! :(
Ik ga er voor het gemak even vanuit dat jullie snappen hoe het bedoeld is! ;) :*

Bedankt voor het onthouden en toevoegen in de OP! Hier weinig nieuws; nog steeds mooie regelmatige cyclus van 26 dagen en voor het eerst een heuse mogelijkheid dat het raak is. Ik verwacht er niet veel van aangezien het een hele drukke vakantie was, maar qua timing zou het zomaar kunnen. Dus een beetje spannend vind ik het wel! :s)
pi_140920505
Jij gaat gewoon streepjes plassen, twist! :*
pi_140920899
Wij hebben in iedergeval weer goed gebruik gemaakt van de extra vrije dagen.
En dat terwijl het appje zegt, dat de boel morgen pas springt. De ovutesten liggen hier op een rijtje steeds donkerder te worden, gisteren al superdonker (raar wel) maar vanmorgen temp nog laag.
Dussssss vanavond toch ook maar even :Y)
Vinnik nie erg. O-)

:* voor al het drama.
pi_140923705
Have fun Risu!

Ik zit nu op dag 28. Vorige maand op deze dag ongesteld geworden met 3 dagen ervoor al last van spotting. Tot op heden nog geen bloed gezien, dus dat is wel positief. Vermoedelijk had ik mijn eisprong op dag 17, dus ik moet nog even geduld hebben. Ik verwacht ook zaterdag gewoon ongesteld te worden.
pi_140923899
Risu bij mij verkleuren die testen na een paar uur, ze worden lichter en lastiger te vergelijken. Hoe doe jij dat? (Ik heb die Pro van Sensitest)
pi_140925271
Klopt, die van mij ook. Maar omdat ik ondertussen wel weet hoe ze eruit gaan zien bij positief, laat ik ze toch maar in een rijtje liggen. Zal over een paar dagen wel even een fototje maken van het rijtje.
Ik zou alleen wel willen dat ze bij mij way minder duidelijk zijn. Nu heb ik al een week twee streepjes, en vrij duidelijke ook. Maar daarom doe ik ook temperatuur erbij, zie ik het iig achteraf. Door blijven batsen tot de temp is verhoogd :D
pi_140926525
Ik ga de volgende keer (hmm :-( ) andere kopen; heb dus ook constant streepjes en dat laat zich lastig vergelijken. Ik maak er nu elke keer een foto van met mijn telefoon.
pi_140927783
Ik ga voor komende maand ook maar eens ovulatietesten halen. Heb niet het gevoel dat het gelukt is dit keer, maar wacht toch maar even m'n NOD af voor ik ze koop.
Vroeger had ik nooit PMS, afgelopen keer had ik wel een humeur om op te schieten en ben nu ook alweer dagen geïrriteerd. Ben prikkelbaar en vind aanraking niet erg fijn. Vreetkicks ook, net weer een hele reep chocola weggewerkt.. Paar dagen terug had ik ineens trek in een bepaalde soep en wilde die gewoon meteen hebben. Waren nog in de buurt van de supermarkt, maar daar bleken ze die niet te hebben. Kon er bijna wel om janken :@. En dan is m'n NOD pas de 16e :P. Dan hopelijk weer 2,5e week wat vrolijker voor het weer begint!
pi_140927882
Ebay dames :) kost geen drol en zijn duidelijk (dat is in ieder geval mijn ervaring)
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 10 juni 2014 @ 20:43:20 #138
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_140928352
Ik vind het nog steeds allemaal maar verwarrend. Maar ik ga morgen of overmorgen maar eens over een staafje plassen en gewoon veel klussen :') (ene berekening/app zegt ovuleren op de 12e, andere 14e/15e...)
pi_140928475
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 20:30 schreef Gevalletje het volgende:
Ik ga voor komende maand ook maar eens ovulatietesten halen. Heb niet het gevoel dat het gelukt is dit keer, maar wacht toch maar even m'n NOD af voor ik ze koop.
Vroeger had ik nooit PMS, afgelopen keer had ik wel een humeur om op te schieten en ben nu ook alweer dagen geïrriteerd. Ben prikkelbaar en vind aanraking niet erg fijn. Vreetkicks ook, net weer een hele reep chocola weggewerkt.. Paar dagen terug had ik ineens trek in een bepaalde soep en wilde die gewoon meteen hebben. Waren nog in de buurt van de supermarkt, maar daar bleken ze die niet te hebben. Kon er bijna wel om janken :@. En dan is m'n NOD pas de 16e :P. Dan hopelijk weer 2,5e week wat vrolijker voor het weer begint!
Maar jij gaat de 16e streepjes plassen! Als verjaardagscadeautje voor mij :P
S. 2014
J. 2016
pi_140930671
Spannend Twist! Hopelijk mooie strepen!

Risu: veel plezier ;)

Rammeltje ook spannend!

Hier geen ervaring met ovu testen. Voorlopig willen we eerst afwachten hoe mijn cyclus alles zelf oppakt. Kan er niks over zeggen. Vorige week een stekend gevoel in mijn buik, nu helemaal niets. Voordat ik aan de pil begon had ik een cyclus van 28 dagen. Dat zou betekenen dat ik maandag ongesteld moet worden.
pi_140941031
Bedankt voor de bemoedigende woorden! Maar ik bedoelde met die eerste heuse mogelijkheid puur dat het de eerste ronde is hoor; ik heb (nog?) geen aanwijzigingen dat het ook echt zo is ;)
Maar toch wel spannend :X Ik ga er eigenlijk totaal niet vanuit dat het "wel ff" in 1x raak is, maar juist daarom lijkt het me zo'n stunt als het toch zo is

Risu: nou, aan jullie inzet ligt het zo te horen niet! ;) Ik duim voor jullie! :*

rammeltje: spannend, hopelijk gaat de tijd tot zaterdag lekker snel!
pi_140965516
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 20:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Maar jij gaat de 16e streepjes plassen! Als verjaardagscadeautje voor mij :P
Ah, dat klinkt leuk :)

(En lief, werd er gewoon een beetje emitioneel van stom he :@. Echt, ben tegenwoordig al zooo snel emotioneel dat ik me af vraag hoe erg het tijdens een zwangerschap dan wel niet kan worden..)
pi_140965771
Nou daar ging de inzet. Dagje lang werken en meneer is moe net als gister. Juist vandaag of morgen vewacht ik de eisprong.
Ach ja...
pi_140966066
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 20:15 schreef Gevalletje het volgende:

[..]

Ah, dat klinkt leuk :)

(En lief, werd er gewoon een beetje emitioneel van stom he :@. Echt, ben tegenwoordig al zooo snel emotioneel dat ik me af vraag hoe erg het tijdens een zwangerschap dan wel niet kan worden..)
:*
S. 2014
J. 2016
pi_140980612
Nou, daar is ie dan. 30 jaar vandaag en geen kind, of zwangerschap. Gisteravond was dat ineens even moeilijk, maar eigenlijk.... Ik ben nog gewoon dezelfde vandaag.
Toch maar gewoon vieren dan, denk ik. Kan er toch niks aan veranderen.

Yaaay jarig! *O*
pi_140980891
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 08:10 schreef Risu het volgende:
Nou, daar is ie dan. 30 jaar vandaag en geen kind, of zwangerschap. Gisteravond was dat ineens even moeilijk, maar eigenlijk.... Ik ben nog gewoon dezelfde vandaag.

Yaaay jarig! *O*
Risu :*

(das alles wat ik er even op weet te zeggen, kreeg beetje siepoogjes van je berichtje vandaar reactie)
pi_140980928
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 08:10 schreef Risu het volgende:

Yaaay jarig! *O*
:*
Gefeliciteerd Risu!
pi_140981120
Gefeliciteerd, Risu. Ik snap dat t dubbel voelt. :*

[ Bericht 61% gewijzigd door Cygne op 12-06-2014 13:51:43 (offtopic) ]
pi_140981252
Aaw Risu, gefeli! Moeilijk moment
pi_140983562
Risu gefeliciteerd! Niet vergeten dat leeftijd maar een nummer is :* Ik herken het wel, ik wilde ook graag voor mijn 30e een kindje, maar dat gaat ook niet gebeuren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')