Drama.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Cygne op 09-06-2014 15:54:05 ]
quote:Op maandag 9 juni 2014 13:40 schreef Cygne het volgende:
[..]
Drama.
Potjandorie, weer gemist! Maar dan kun je vast deze wel gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
Maar jij gaat de 16e streepjes plassen! Als verjaardagscadeautje voor mijquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:30 schreef Gevalletje het volgende:
Ik ga voor komende maand ook maar eens ovulatietesten halen. Heb niet het gevoel dat het gelukt is dit keer, maar wacht toch maar even m'n NOD af voor ik ze koop.
Vroeger had ik nooit PMS, afgelopen keer had ik wel een humeur om op te schieten en ben nu ook alweer dagen geïrriteerd. Ben prikkelbaar en vind aanraking niet erg fijn. Vreetkicks ook, net weer een hele reep chocola weggewerkt.. Paar dagen terug had ik ineens trek in een bepaalde soep en wilde die gewoon meteen hebben. Waren nog in de buurt van de supermarkt, maar daar bleken ze die niet te hebben. Kon er bijna wel om janken. En dan is m'n NOD pas de 16e
. Dan hopelijk weer 2,5e week wat vrolijker voor het weer begint!
Ah, dat klinkt leukquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Maar jij gaat de 16e streepjes plassen! Als verjaardagscadeautje voor mij
quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:15 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
Ah, dat klinkt leuk
(En lief, werd er gewoon een beetje emitioneel van stom he. Echt, ben tegenwoordig al zooo snel emotioneel dat ik me af vraag hoe erg het tijdens een zwangerschap dan wel niet kan worden..)
Risuquote:Op donderdag 12 juni 2014 08:10 schreef Risu het volgende:
Nou, daar is ie dan. 30 jaar vandaag en geen kind, of zwangerschap. Gisteravond was dat ineens even moeilijk, maar eigenlijk.... Ik ben nog gewoon dezelfde vandaag.
Toch maar gewoon vieren dan, denk ik. Kan er toch niks aan veranderen.
Yaaay jarig!
quote:Op donderdag 12 juni 2014 08:10 schreef Risu het volgende:
Nou, daar is ie dan. 30 jaar vandaag en geen kind, of zwangerschap. Gisteravond was dat ineens even moeilijk, maar eigenlijk.... Ik ben nog gewoon dezelfde vandaag.
Toch maar gewoon vieren dan, denk ik. Kan er toch niks aan veranderen.
Yaaay jarig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |