Tot nu toe cycli van 24-26-26, dus als ik van die 26 uitga, is m'n NOD as. donderdagquote:Op maandag 16 juni 2014 19:25 schreef Danaa het volgende:
@ Twist: Wanneer is je NOD precies? De eerste ronde vond ik het spannendst, met precies diezelfde gedachte(s) die jij net beschreef.
SPOILER: Nog bijna vergeten!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door twist02 op 16-06-2014 20:28:26 ]
gebruikt ze medicatie voor die schildklier?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:25 schreef Gevalletje het volgende:
Nog even een vraagje. Net vriendin gezien die sinds kort bezig was. Nou zit zij met een probleem, dus ik dacht, misschien dat hier iemand een idee heeft!
Ze is half maart met de pil gestopt. Haar arts zei dat het gerust een jaar of 4 kan duren vanwege haar te trage schildklier (is dat echt waar, zo lang?). Haar eerste cyclus was vrij kort, de tweede was een normale lengte en ze zit nu in haar derde cyclus. Haar NOD was alleen al bijna 2 weken geleden.. Ze voelt zich niet anders. Ze vinden het niet per se het beste moment om nu al zwanger te zijn maar zijn al gestopt met de pil op aanraden van de arts omdat die verwacht dat het lang zal duren. Waar ik de seconde dat het kan al een test pak is het bij haar omgekeerd: ze is bang voor het resultaat en heeft het daarom nog niet aangedurfd om te testen. Ze schat de kans dat het gelukt is qua timing heel laag in. Hierdoor is ze bang dat haar cyclus erg lang is en er iets mis is.
Kortom, is deze lange cyclus abnormaal of kan dit aan ontpillen liggen?
Ik kan me de angst voor de uitslag wel goed voorstellen hoor.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:57 schreef Skoap het volgende:
Ik snap dat nooit zo goed. Test gewoon dan heb je duidelijkheid...
(Vals negatief / positief even uitgesloten)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |