quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:53 schreef Lindgren. het volgende:
'Sup broeders.nog iets gemist?
Jullie in ieder geval wel
[ afbeelding ]
Heerlijk weer en net zulke heerlijke deuntjes. Paar uur lang als menig drugsgebruiker uit dit topic op Techno staan beuken.
In je anus laten beuken?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:53 schreef Lindgren. het volgende:
'Sup broeders.nog iets gemist?
Jullie in ieder geval wel
[ afbeelding ]
Heerlijk weer en net zulke heerlijke deuntjes. Paar uur lang als menig drugsgebruiker uit dit topic op Techno staan beuken.
Dat het 'maar' een spelletje is betekent nog niet dat het je gruwelijk kan irriteren. Zo kan je alles wel gaan relativeren.quote:
Dan had je nu een paar blauwe ogen gr grquote:
Dit zijn de EA servers nu op het moment:quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat het 'maar' een spelletje is betekent nog niet dat het je gruwelijk kan irriteren. Zo kan je alles wel gaan relativeren.
Kan er gewoon slecht tegen als ik win en ik weer zo'n bullshit error krijg waardoor ik uiteindelijk weer verlies.
Een dag delay om alles in goede banen te leiden en nog geen 3uur later ligt alweer alles plat.
Staat nu in de finale. Komt dat zien.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:25 schreef Rijst het volgende:
Op weg naar de finale
http://www.twitch.tv/chineesch
Lol, inderdaad.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:59 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Dit zijn de EA servers nu op het moment:
[ afbeelding ]
Geef mij eens 100k.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
FIFA 14 200k pack opening:
www.twitch.tv/mrvantrapz
Niet dat ik weet. Hoezo?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kreeg hij iets na het winnen van de halve finale?
quote:
Ok, doe normaal.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:07 schreef wickedmen het volgende:
KK EA, word steeds eruit gekankerd en kan mijn spelers op de transferlijst niet meer resellen.
KK EA!!!
quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:08 schreef Patje1987 het volgende:
Ik word er ook elke keer uitgetyft kut EA sterf met je paardenkadaver.
Kom vechten dan, kut brabo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |