quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:34 schreef Zhano het volgende:
Ozz en Trapz zijn echt aan het packs openen á la Maver
ja dat krijg ik nu ook te zienquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
The FUT service is currently experiencing a high volume of server traffic. Please try again later.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:47 schreef AntiHero het volgende:
Heb mad goeie LW's en verder nietsRonaldo, Hazard en Lavezzi. Wel Siem de Jong spitta
op1 account? wtfquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:47 schreef AntiHero het volgende:
Heb mad goeie LW's en verder nietsRonaldo, Hazard en Lavezzi. Wel Siem de Jong spitta
Xbox is dood atm.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:53 schreef Maver24 het volgende:
is het alleen xbox of ook playstation, xbox is echt enorm traag nu, alles wat je nu doet in fut wordt je eruit gegooid
Het is maar een spelletjequote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:53 schreef Kiid het volgende:
Echt ongelofelijk. Ik win de halve finale met 6-1 en ik krijg weer "error connecting to server bla bla" en kon ik dus weer in de groepsfase beginnen. Sta ik 4-0 weer voor, mijn tegenstander drukt op pauze en quit en wat denk je? Wéér die *#^#& error en wéér een loss. En nu kom ik er helemaal niet meer in.
Ik heb er geen woorden voor. Ik zit me echt te verbijten nu
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |