Die zijn maar een beetje OPquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
begin alleen wel al aardig gek van corners te worden
Heeft hij nu skills dan?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:38 schreef Grandesco het volgende:
Scoor net de beste skill goal ooitmet Candreva
Ik verlies nu een wedstrijd met 3-2 door een bs penalty een bs vrije trap en een cornerquote:
4/4 en op CAMquote:
Nice, goede stats ook. Jammer dat Candreva de finishing van een bronze heeft.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:49 schreef Grandesco het volgende:
[..]
4/4 en op CAM
En net De Rossi gepulled samen met Pirlo![]()
En ik pull net Mister Toefjes himself.. Altidore ook.
En Robinho is LW
Maar die Long Shotsquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice, goede stats ook. Jammer dat Candreva de finishing van een bronze heeft.
Egytpe uit, ALTIJD lastig.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:59 schreef Tim86 het volgende:
Chili binnen een kwartier 0-2 achter tegen Egypte
Ik heb overal een beetje. Kom wel tot een aardige 100 chem met Europa:quote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:00 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb eigenlijk best veel goede spelers alHeb meer squads nodig.
Ik heb echt veel alquote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb overal een beetje. Kom wel tot een aardige 100 chem met Europa:
Varela - Huntelaar - Menez
Witsel - Isco - Koke
Baines - Mangala - Boateng - Walker
De Gea
Oh en natuurlijk DE BONDSCOACHquote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:06 schreef Grandesco het volgende:
Heb nu een Hybrid gemaakt:
Drogba - Sturridge
Gervinho - Toure - De Rossi - Wallcott
Alba - Albiol - Barzagli - Abate
Neuer
Ik kan op dit moment niet, ik ben je moeder namelijk in dr bek aan het schijten.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:11 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Zal ik jou eens stevig in je bek schijten, toef?
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kan op dit moment niet, ik ben je moeder namelijk in dr bek aan het schijten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |