Dat vind ik juist zo tofquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:20 schreef esox83 het volgende:
Nog geen toppers in packs, maar die low rated spelers spelen opzich ook prima met laag chem![]()
Wel heel anders als fut en h2h toch meer arcade
wtfquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:28 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn team, erg tevreden mee.
Voor ongeveer 400K aan packs geopend (coins gekocht + gekregen)
Was het me uiteindelijk wel waard want speelt leuk en wel aardig team voor de rest van het WK.
Een David Luiz zou erg fijn zijn
sickquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:28 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn team, erg tevreden mee.
Voor ongeveer 400K aan packs geopend (coins gekocht + gekregen)
Was het me uiteindelijk wel waard want speelt leuk en wel aardig team voor de rest van het WK.
Een David Luiz zou erg fijn zijn
Ik heb nog een Martinez en Alba ervoor terug?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
sick
Je mag mijn Dante en Julio Cesar wel hebben
Ik had een packceptionquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:34 schreef Kamikazie het volgende:
Wat chill is is dat je uit die gratis pakjes ook nog wel 100K + haalt en je dus gewoon weer packs kan kopen
Nice hoorquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:35 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik had een packceptionWorld Cup Pack > FUT Pack > World Cup Pack.
[ afbeelding ]
Speel nu met deze 11 en heb nog David Luiz, Dani Alves. Julio Cesar, Mata, Vidal en nog een paar leuke spelers op de bank en zelfs gewoon in de club.
Pogba zeker baas.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nice hoor
Pogba is echt een beest weet ik uit H2H.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:45 schreef wieisboos het volgende:
Dit heeft toch niks met voetbal te maken joh, kan net zo goed flipperkast gaan spelen
maar het is wel leuk
begin alleen wel al aardig gek van corners te wordenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:44 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Komt omdat Dribblen anders is en skills werken.
En verdedigen is moeilijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |