waarom glaswol en geen steenwol (ff uit interesse)quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:14 schreef iamredleader het volgende:
Yup, loze leidingen, eventueel glaswol voor isolatie? Naar spul, maar werkt goed. Dan gipsplaten ertegenaan, stucen en schilderen
Geen goeie reden anders dan dat ik tussen mijn eerste en tweede verdieping (ook hout) precies zo heb gedaanquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:48 schreef loecje het volgende:
[..]
waarom glaswol en geen steenwol (ff uit interesse)
bij kennissen hebben we juist steenwol gebruikt. dat zou meer geluidsisolerend zijn en daarom beter voor het plafond.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Geen goeie reden anders dan dat ik tussen mijn eerste en tweede verdieping (ook hout) precies zo heb gedaan
quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:24 schreef iamredleader het volgende:
Damn![]()
![]()
![]()
Giga veel respect, je pakt het echt grondig aan
Ik kom heel graag een keer kijken hoorquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:54 schreef Gieliovd het volgende:
Knap werk! Ik nodig je uit in Gouda, dan praat ik je even bij om niet te ver te gaan van dit punt!!!!!
Dat zou wel kloppen met mijn verwachting. Al wil ik geen 2,5 jaar op de kleine slaapkamer boven leven, maar hopelijk eind oktober al richting woonkamer. En dat hij dan nog niet helemaal af is zal me worst wezenquote:Voor je het weet ben je 2,5 jaar verder![]()
quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:24 schreef iamredleader het volgende:
Damn![]()
![]()
![]()
Giga veel respect, je pakt het echt grondig aan
Houten frame maken, dan ze er tegenaan schroevenquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:12 schreef Vonkenboer het volgende:
Hier worden echt vorderingen gemaakt ! Maar die agnes plafondplaten ? Hoe hang je die er eigenlijk onder ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |