Ik dacht aan sportkleding en in het bijzonder jassen. De mensen staan in de rij als het volledig hydrofoob is en goed ademt en dit voor een goede prijs. Nu heeft de huidige vondst ook wel wat leuke toepassingen, daar niet van.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
En wat nou als je een superhydrofoob zeil wilt hebben?
Het eerste waar ik op klikte natuurlijk. Hoe kan een ruimteschip er niet gaaf uitzien?quote:Op zondag 1 juni 2014 18:41 schreef Rezania het volgende:
Dat ruimteschip ziet er trouwens ook erg gaaf uit.http://www.space.com/2606(...)paceship-photos.html
Weer eens wat anders dan de 'ouwe rommel' zoals de Spaceshuttle.
Simpel.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:05 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Rez, wat in het dna van vrouwen zorgt ervoor dat het zulke wispelturige wezens zijn?
Iets van een maandelijks feestje zorgt daar voor 9/10x voor.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:05 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Rez, wat in het dna van vrouwen zorgt ervoor dat het zulke wispelturige wezens zijn?
Och och. Ik voel je.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:52 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Iets van een maandelijks feestje zorgt daar voor 9/10x voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 juni 2014 00:08 schreef MrStalin het volgende:
Wanneer gaan we een meeting houden trouwens?
Dan kom ik zelf niet...Niet. Iedereen heeft autisme en durft niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Minder feesten dan!quote:Op zondag 1 juni 2014 23:52 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Feli! Hoe oud ben je geworden?quote:Op maandag 2 juni 2014 00:27 schreef Dale. het volgende:
Yay meeting! Ik vind wel dat de meeting dan op een van de 3 TU's moet zijn!
Oh en yay! My birthday!
Oh en twee keer yay! Morgen eerste dag bij ASML
25quote:Op maandag 2 juni 2014 00:29 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Feli! Hoe oud ben je geworden?
Sowieso op de TU Eindhoven dan.
Afgerond 30, nice!quote:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 2 juni 2014 00:27 schreef Dale. het volgende:
Oh en yay! My birthday!
Ik ben er al overheen, het valt te overleven!quote:
Gefeli!quote:Op maandag 2 juni 2014 00:27 schreef Dale. het volgende:
Oh en yay! My birthday!
De Dommel in.quote:Op maandag 2 juni 2014 00:34 schreef Bravebart het volgende:
Oja, ik ben dinsdag en woensdag in Eindje, waar moet ik ècht heen?
Spijker = 18, Thomas = 22, Lemke = studentes.quote:Op maandag 2 juni 2014 00:34 schreef Bravebart het volgende:
Oja, ik ben dinsdag en woensdag in Eindje, waar moet ik ècht heen?
Allemaal nog nooit geweest. 't Lempke, is dat wat?quote:Op maandag 2 juni 2014 00:40 schreef Dale. het volgende:
[..]
Spijker = 18, Thomas = 22, Lemke = studentes.
Aaight, dan wordt het Lemke dus. Omdat ik voor die anderen te oud ben natuurlijkquote:Op maandag 2 juni 2014 00:40 schreef Dale. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 juni 2014 00:08 schreef MrStalin het volgende:
Wanneer gaan we een meeting houden trouwens?
Dan kom ik zelf niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij sommige lijkt het wel een dagelijks feestjequote:Op zondag 1 juni 2014 23:52 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Veel te druk naar mijn smaak. Het is daar niet gezellig druk maar te weinig ruimte om nog met zijn allen te staan druk.quote:Op maandag 2 juni 2014 00:40 schreef Dale. het volgende:
[..]
Over de 50?quote:Op maandag 2 juni 2014 00:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben er al overheen, het valt te overleven!
Komt doordat iedereen een week ervoor en een week erna nog chagrijnig isquote:Op maandag 2 juni 2014 00:48 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Bij sommige lijkt het wel een dagelijks feestje
Wel nee.quote:Op maandag 2 juni 2014 00:57 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik begrijp dat blowen sowieso niet maar is dat niet meer iets voor de vrijdagavond?
Ja.quote:
Je bent mis met XTC.quote:Op maandag 2 juni 2014 00:57 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik begrijp dat blowen sowieso niet maar is dat niet meer iets voor de vrijdagavond?
Ik heb begrepen dat je van blowen wat lam kan worden, dat lijkt me niet zo handig de dag voordat je weer aan de bak moet. Ik kan me verder voorstellen dat het blowen een stresscopingmechanisme is en dat lijkt me nou juist ideaal voor aan het einde van je week.quote:
Lemke is echt een leuke cafe. Ook het enigste cafe waar je ook op vrijdag en zaterdag studenten zult vinden.quote:Op maandag 2 juni 2014 00:43 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Allemaal nog nooit geweest. 't Lempke, is dat wat?
huh, hebben we iets?quote:Op maandag 2 juni 2014 00:55 schreef OllieWilliams het volgende:
Om het weekend af te sluiten maar even een jointje rollenMorgen vroeg op, moet om kwart voor 2 op de TU zijn
Heel enig cafeetje inddquote:Op maandag 2 juni 2014 01:02 schreef Dale. het volgende:
[..]
Lemke is echt een leuke cafe. Ook het enigste cafe waar je ook op vrijdag en zaterdag studenten zult vinden.
Nouja, als je om kwart voor 2 moet beginnen kan je nu best een beetje blowen hoorquote:Op maandag 2 juni 2014 01:00 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat je van blowen wat lam kan worden, dat lijkt me niet zo handig de dag voordat je weer aan de bak moet. Ik kan me verder voorstellen dat het blowen een stresscopingmechanisme is en dat lijkt me nou juist ideaal voor aan het einde van je week.
Klopt mijn vermoeden dat blowen een stresscopingmechanisme is?quote:Op maandag 2 juni 2014 01:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nouja, als je om kwart voor 2 moet beginnen kan je nu best een beetje blowen hoorMerk je weinig tot niks van de volgende dag
Nouja, denk dat je het zo wel kan zien jaquote:Op maandag 2 juni 2014 01:05 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Klopt mijn vermoeden dat blowen een stresscopingmechanisme is?
Afgaande op wat jij hebt gelezen natuurlijk.
Verschilt ook of je hasj of wiet gebruikt natuurlijk.quote:Op maandag 2 juni 2014 01:07 schreef OllieWilliams het volgende:
Die lamheid verschilt van persoon tot persoon. Merk 's ochtends geen verschil als ik een avond wel of niet geblowd heb.
Mwah. Soms wel, meestal niet.quote:Op maandag 2 juni 2014 01:05 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Klopt mijn vermoeden dat blowen een stresscopingmechanisme is?
Afgaande op wat jij hebt gelezen natuurlijk.
De laatste keer dat ik geblowd heb is vrijdagavond, maar ik vind het meer iets voor zaterdagavond.quote:Op maandag 2 juni 2014 00:57 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Jep, maar hasj ben ik geen fan van. Rook ook vrijwel uitsluitend (bijna) pure Sativa's, indica's word je veel luier van. Ik ben meer van de psychedelische highquote:Op maandag 2 juni 2014 01:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Verschilt ook of je hasj of wiet gebruikt natuurlijk.
Luister stoned eens Skylab van Electronic Butterflies.quote:Op maandag 2 juni 2014 01:11 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Jep, maar hasj ben ik geen fan van. Rook ook vrijwel uitsluitend (bijna) pure Sativa's, indica's word je veel luier van. Ik ben meer van de psychedelische high
Ik was laatst op dat feest, dus ik met de rokers mee. Zo'n meisje van mn studie wist niet dat ik rookte. Dus nu denkt ze dat ik een roker ben terwijl ik af en toe blow en verder niks.quote:Op maandag 2 juni 2014 01:13 schreef Anoonumos het volgende:
Die spreker bij zo'n honours college over medicinale wiet:
" Nou wie van jullie heeft er wel eens een jointje gerookt? Spacecake gegeten? "
Iedereen behalve ik blijkbaar.
Ik las laatst dat 1 joint qua gezondheidseffect - puur op longen gericht - gelijk staat aan ongeveer 7 sigaretten.quote:Op maandag 2 juni 2014 01:17 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik was laatst op dat feest, dus ik met de rokers mee. Zo'n meisje van mn studie wist niet dat ik rookte. Dus nu denkt ze dat ik een roker ben terwijl ik af en toe blow en verder niks.
Bron?quote:Op maandag 2 juni 2014 01:19 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik las laatst dat 1 joint qua gezondheidseffect - puur op longen gericht - gelijk staat aan ongeveer 7 sigaretten.
Vaporizerquote:Op maandag 2 juni 2014 01:24 schreef MrStalin het volgende:
Daarom moet je ook spacecake bakken, dan heb je daar geen last van.
Een nieuwsberichtje, enkele maanden tot een paar jaar geleden. Bottomline: ook van blowen kan je longkanker en andere leuke aandoeningen krijgen als je het lang genoeg doet. Voor rokers bij deze de uitstekende tip van mij om in ieder geval voor je 40ste te stoppen, dat maakt de kans veel groter dat je niet ernstig wordt gestraft voor het roken. Denk niet eens aan longkanker wat erg genoeg is maar aan emfyseem (slechte gasuitwisseling met het bloed, gruwelijke aandoening) waar je maandenlang onder lijdt alvorens je eindelijk overlijdt.quote:
Jij drinkt zeker ook nooit alcohol?quote:Op maandag 2 juni 2014 01:32 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Een nieuwsberichtje, enkele maanden tot een paar jaar geleden. Bottomline: ook van blowen kan je longkanker en andere leuke aandoeningen krijgen als je het lang genoeg doet. Voor rokers bij deze de uitstekende tip van mij om in ieder geval voor je 40ste te stoppen, dat maakt de kans veel groter dat je niet ernstig wordt gestraft voor het roken. Denk niet eens aan longkanker wat erg genoeg is maar aan emfyseem (slechte gasuitwisseling met het bloed, gruwelijke aandoening) waar je maandenlang onder lijdt alvorens je eindelijk overlijdt.
Met mate.quote:
Klopt wel ja, veel vrouwen stoppen ook (definitief) wanneer ze zwanger worden en dat geeft ze maar een paar procent meer kans op longkanker dan mensen die nooit gerookt hebbenquote:Op maandag 2 juni 2014 01:32 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Een nieuwsberichtje, enkele maanden tot een paar jaar geleden. Bottomline: ook van blowen kan je longkanker en andere leuke aandoeningen krijgen als je het lang genoeg doet. Voor rokers bij deze de uitstekende tip van mij om in ieder geval voor je 40ste te stoppen, dat maakt de kans veel groter dat je niet ernstig wordt gestraft voor het roken. Denk niet eens aan longkanker wat erg genoeg is maar aan emfyseem (slechte gasuitwisseling met het bloed, gruwelijke aandoening) waar je maandenlang onder lijdt alvorens je eindelijk overlijdt.
Dus eigenlijk is roken helemaal niet zo schadelijk.quote:Op maandag 2 juni 2014 01:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt wel ja, veel vrouwen stoppen ook (definitief) wanneer ze zwanger worden en dat geeft ze maar een paar procent meer kans op longkanker dan mensen die nooit gerookt hebben
Heeeuuuuiiiii!quote:Op maandag 2 juni 2014 02:12 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is roken helemaal niet zo schadelijk.
Nee, ik geloof dat niet hoor.quote:
Nee? Ook niet als je een avond echt goed stevig doorgeblowd hebt?quote:Op maandag 2 juni 2014 01:07 schreef OllieWilliams het volgende:
Die lamheid verschilt van persoon tot persoon. Merk 's ochtends geen verschil als ik een avond wel of niet geblowd heb.
Dubbel gefeliciteerd! Wat ga je doen bij ASML?quote:Op maandag 2 juni 2014 00:27 schreef Dale. het volgende:
Oh en yay! My birthday!
Nope, alleen als ik er ook bij ga zuipen..quote:Op maandag 2 juni 2014 03:25 schreef defineaz het volgende:
[..]
Nee? Ook niet als je een avond echt goed stevig doorgeblowd hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |