KLB / Ik wil naar de mac want ik heb honger, maar dilemmaquote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
In tegenstelling tot die kutvent komt er uit mij af en toe wel wat zinnigs.
Het WK-voetbal in Zuid-Afrika was 4 jaar geleden.quote:
Gonna hate.quote:
niks van aantrekken schatje, lekker doortong80'enquote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gonna hate.
Ze hebben al zo'n zwaar leven.
Verbal is geen sukkel. Dat is een FOK!legende. Verbal is een FOK!-icoon.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:02 schreef Confetti het volgende:
Minder irritant dan die ene sukkel die altijd met V. Eindigt.
V.
Die lijst zou te lang zijn. Punt..........quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:39 schreef appelepent het volgende:
Weer eens wat anders dan het bij een punt laten. Dat zouden meer mensen moeten doen.
Rot op lul.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
KLB / Ik wil naar de mac want ik heb honger, maar dilemma
Pareltje.
Kwam nog veel meer debiele posts en topics van je tegen, zal je echter meer leed besparen.
Een FOK!icoon als jij verdient meer respect.quote:
BNW / 9/11. Alweer. Maar wat is dit?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Een FOK!icoon als jij verdient meer respect.
Verder zit ik er niet mee....zou Koos zeggen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Een FOK!icoon als jij verdient meer respect.
We weten allemaal al dat VD een kutuser is, dus dat is niet nodig.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
BNW / 9/11. Alweer. Maar wat is dit?
Zal ik doorgaan ?
Dan laat ik hem bij deze zichzelf belachelijk maken.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
We weten allemaal al dat VD een kutuser is, dus dat is niet nodig.
Verstandig.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan laat ik hem bij deze zichzelf belachelijk maken.
FF pissen Guus.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |