Hommootje kontneuk.quote:
Dat duurt natuurlijk nog langerquote:
Dan kan ik toch nog een keer gaan? Tegen die tijd heb ik me vast wel aangekleed.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:42 schreef LethalNinja het volgende:
Als je honger hebt moet je niet naar een fastfood restaurant, je voelt je even vol en daarna is er weer ruimte. Paar uur later denk je van "eww ":(
Misschien krijg ik het dan wel gratisquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:44 schreef deadprez het volgende:
Ze moeten ook al tegen die rotkop van je aankijken, veel erger kan het dus niet worden.
Wie weet, om je zo snel mogelijk de zaak weer uit te krijgen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Misschien krijg ik het dan wel gratis
Eerst advies he, daarna pas handelen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:45 schreef Stokfiguur het volgende:
Dit topic bespaart natuurlijk ook geen tijd. Daarom verzonnen topic.
Gr gr
Ooit wil ik worden zoals jou, wat een swag heb jij!quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:44 schreef deadprez het volgende:
Ze moeten ook al tegen die rotkop van je aankijken, veel erger kan het dus niet worden.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:46 schreef Bassen het volgende:
[..]
Ooit wil ik worden zoals jou, wat een swag heb jij!
Ik niet. Ik wil worden zoals jij!quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:46 schreef Bassen het volgende:
[..]
Ooit wil ik worden zoals jou, wat een swag heb jij!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |