Bedoel je dat dat haar kans om te winnen misschien verkleint, omdat ze nog niet getest is?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:22 schreef Ambrosius het volgende:
Maria toch wel duidelijk de grootste kanshebber nu, samen met Halep.
Al heeft Maria nog totaal geen tegenstand gehad dit toernooi.
Denk meer dat het onduidelijk hoe goed ze echt is dit toernooi.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedoel je dat dat haar kans om te winnen misschien verkleint, omdat ze nog niet getest is?
We kunnen Sesamstraat toch niet missen?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:28 schreef Federer-fan het volgende:
De NOS stopt maar midden in de vijfde game van Tsonga-Janowicz.Verder nog nergens te zien, hopelijk straks op Eurosport. Wel op nos.nl te zien neem ik aan.
Nou, ik wel. Dat interesseert me werkelijk niet.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:28 schreef Jason22 het volgende:
[..]
We kunnen Sesamstraat toch niet missen?
Eigenlijk raar dat dat niet op NL3 kan.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, ik wel. Dat interesseert me werkelijk niet.
Ja, het is heel primitief georganiseerd allemaal. Echt van die jaren 50-logica.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:30 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Eigenlijk raar dat dat niet op NL3 kan.
Is natuurlijk niet de schuld van de NOS dat ze gewoon de zendtijd niet krijgen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:28 schreef Federer-fan het volgende:
De NOS stopt maar midden in de vijfde game van Tsonga-Janowicz.Verder nog nergens te zien, hopelijk straks op Eurosport. Wel te zien op http://nos.nl/dossier/645737-roland-garros-2014/tab/907/live/.
Misschien niet, maar ik vind het zo ouderwets dat ze het niet elders op tv kunnen uitzenden. Waarom is er niet een extra kanaal om in dat soort situaties een uitkomst te bieden?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:31 schreef -0- het volgende:
[..]
Is natuurlijk niet de schuld van de NOS dat ze gewoon de zendtijd niet krijgen.
Je hebt deze zenderquote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Misschien niet, maar ik vind het zo ouderwets dat ze het niet elders op tv kunnen uitzenden. Waarom is er niet een extra kanaal om in dat soort situaties een uitkomst te bieden?
Oké, en die is gewoon beschikbaar via het basispakket van digitale zenders?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:39 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Je hebt deze zender[ afbeelding ] , alleen ik heb er nooit een link van kunnen vinden
Dat is gewoon Politiek24, nu NPO Politiek, die tijdens het zomerreces op een sportprogrammering overgaat.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:39 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Je hebt deze zender[ afbeelding ] , alleen ik heb er nooit een link van kunnen vinden
Ja, graag een mooie vijfsette die Janowicz wint.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:45 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[...]
Tsonga-Janowicz kan een lekkere partij worden.
Dit.quote:
Pas 3 punten gemaakt in de tweede setquote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:45 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Ik vind het zielig voor Ormaechea![]()
Tsonga-Janowicz kan een lekkere partij worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |