Ik denk dat dat toch vooral perceptie is die de gigantische marketing-machine achter de "Red Devils" aan ons wil laten zien ...quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:41 schreef misteriks het volgende:
Ik hoop dat ze het gebrek aan toernooi-ervaring kunnen compenseren met een sterk en positief groepsgevoel. Het kan maar een perceptie zijn, maar het lijkt er echt op dat het een bende vrienden, of toch tenminste een groep is waarbij iedereen elkaar respecteert. Ik vond die Belfie-Selfie daar wel een voorbeeld van.
Ik vind de hypemachine ook wel wat te nadrukkelijk aanwezig.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:32 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik denk dat dat toch vooral perceptie is die de gigantische marketing-machine achter de "Red Devils" aan ons wil laten zien ...
Daar zeg je wat. Dit is het vliegtuig waarmee ze volgende week naar Brazilië vliegen...quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:07 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Ik vind de hypemachine ook wel wat te nadrukkelijk aanwezig.
De toeters en bellen horen er bij .quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:07 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Ik vind de hypemachine ook wel wat te nadrukkelijk aanwezig.
Lijkt me toch vrij normaal want ook daar moet je vliegenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het wordt steeds gekker. De Duitsers die een compleet bungalow park bouwen met alles erop en eraan voor de spelers. De Belgen met een eigen vliegtuig..... what's next?
Verschillende? Ik zie niet anders! Krijg je die ergens gratis bij ofzo?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:30 schreef banaantjeEE het volgende:
Wat mij gisteren opviel zijn de Rode Duivel spiegelhoezen voor wagens![]()
Heb er al verschillende mee zien rondrijden.
Ja, ik denk bij de Sport Voetbalmagazine welke je nu vindt in de winkels.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:51 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
Verschillende? Ik zie niet anders! Krijg je die ergens gratis bij ofzo?
Wijnaldum die zijn oma meeneemt!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het wordt steeds gekker. De Duitsers die een compleet bungalow park bouwen met alles erop en eraan voor de spelers. De Belgen met een eigen vliegtuig..... what's next?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |