quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben morgen vrij en heb de hele dag alleen, dus de kans is aanwezig ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
quote:
Die intro is geweldigquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb gisteren even gespeeld als warrior, maar ik ga denk ik opnieuw beginnen als jood![]()
![]()
Buttersquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die intro is geweldig
Ik ben een mage en als side kick heb ik meestal Butters
Butters is handig omdat hij kan healenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Butters![]()
SPECIALTIES
———–
Born Victim: Enemies are twice as likely to attack Butters during combat.
Mede sad nerd aan het worden?quote:
Mijn pc is niet sterk genoeg voor de nieuwe wolfensteinquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:55 schreef Q. het volgende:
Stick of truth.Moet hem ook weer eens doorspelen. Net klaar met Wolfenstein: The New Order, ook erg tof.
Ik ben bij level 12, begin net aan de ruimtemissie. Tot nu toe erg tof. Alleen de controls hadden ze wat anders moeten doen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:55 schreef Q. het volgende:
Stick of truth.Moet hem ook weer eens doorspelen. Net klaar met Wolfenstein: The New Order, ook erg tof.
Nee hoor, hele toffe game. Sterker nog: er zit een stukje in waarin je de oude Wolfsenstein kan spelen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:09 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben bang dat de nieuwe Wolfenstein mijn jeugdsentiment kapot gaat maken
Was ik ook bang voor, heb Return to Castle Wolfenstein erg veel gespeeld, maar het is me nog geen seconde tegengevallen.Zie het eerder als een goed vervolg.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:09 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben bang dat de nieuwe Wolfenstein mijn jeugdsentiment kapot gaat maken
Controls zijn prima, op de pc tenminste. Kan ze remappen. Standaard controls waren idd wel wat matig.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben bij level 12, begin net aan de ruimtemissie. Tot nu toe erg tof. Alleen de controls hadden ze wat anders moeten doen.
Zo zwaar is ie toch niet? Min of meer zelfde als RAGE. Die ik ook ooit nog uit moet spelen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mijn pc is niet sterk genoeg voor de nieuwe wolfenstein
Op de PS3 zijn ze kut. Richten en schieten met L2 en R2 terwijl dat bij alle andere FPS spellen L1 en R1 is. En wapens selecteren is irritant.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Controls zijn prima, op de pc tenminste. Kan ze remappen. Standaard controls waren idd wel wat matig.
Blij dat ik hem op de pc heb gespeeld dus. Nog afgezien van de betere graphics. Daar werkt ie prima.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Op de PS3 zijn ze kut. Richten en schieten met L2 en R2 terwijl dat bij alle andere FPS spellen L1 en R1 is. En wapens selecteren is irritant.
Mijn video kaart is niet goed genoeg, iets met shader versie en vectors geloof ikquote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo zwaar is ie toch niet? Min of meer zelfde als RAGE. Die ik ook ooit nog uit moet spelen.
Ik vrees dat mijn sociale leven weer wat meer in gaat kakken dusquote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee hoor, hele toffe game. Sterker nog: er zit een stukje in waarin je de oude Wolfsenstein kan spelen.
Hmm....misschien ook toch niet....quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Op de PS3 zijn ze kut. Richten en schieten met L2 en R2 terwijl dat bij alle andere FPS spellen L1 en R1 is. En wapens selecteren is irritant.
Laten bezorgen. En had jij niet één of andere poetsgigolo?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:19 schreef Cue_ het volgende:
Nog steeds niet gestofzuigd
en moet ook nog boodschappen doen
Boodschappen? Neh, veels te prijzig allemaalquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:21 schreef Barbusse het volgende:
Laten bezorgen. En had jij niet één of andere poetsgigolo?
Vandaar dat je zeker vergeten bent dat het verhuisD isquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Boodschappen? Neh, veels te prijzig allemaal
Sinds ik verhuist ben niet meer
jaquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:30 schreef Barbusse het volgende:
Vandaar dat je zeker vergeten bent dat het verhuisD is
Teh horrorquote:
Genietquote:
Tijd voor een biertje!quote:
Dit heb ik dus bij wolfenstein:quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Blij dat ik hem op de pc heb gespeeld dus. Nog afgezien van de betere graphics. Daar werkt ie prima.
Ook dat!quote:
Er is ALTIJD tijd om te etenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:47 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb een beetje een conflict in mijn planning en ik heb geen tijd om te eten geloof ik
Wat dom weer
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:47 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb een beetje een conflict in mijn planning en ik heb geen tijd om te eten geloof ik
Wat dom weer
Inderdaadquote:
quote:
En daarna aan de rol.quote:
Ze wachten maar op jequote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:53 schreef rhubarbje het volgende:
Het is of tijd vrij maken om te eten of tijd vrij maken om een goeie outfit uit te zoeken en mijn make up te doen...
Van niet eten staat de outfit waarschijnlijk toch beter
Het spel wacht welquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En daarna aan de rol.Ik denk dat Southpark maar tot morgen moet wachten.
quote:
Indeed!quote:
Hoiquote:
Voetbal op tv, boksen op tv, goede avondquote:
Dat zeg ik.. dooie boelquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Voetbal op tv, boksen op tv, goede avond
Het is weekend, dan is het hier toch altijd deaud?quote:
Ja stomquote:Op zondag 1 juni 2014 00:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het is weekend, dan is het hier toch altijd deaud?
Moet je niet op mannenjacht ofzo?quote:
Waarom denk je dat ze hier rondspookt? Deze sc is tegenwoordig zo goed als alleen maar met mannen gevuld.quote:
Als je hier moet vissen...quote:Op zondag 1 juni 2014 00:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze hier rondspookt? Deze sc is tegenwoordig zo goed als alleen maar met mannen gevuld.
Iedereen kiest weleens een slechte rivier of plas uitquote:
Waarom denk je dat ik geen fokkers meer meetquote:Op zondag 1 juni 2014 00:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Iedereen kiest weleens een slechte rivier of plas uit
omdat ze godsgruwelijk lelijk zijn?quote:Op zondag 1 juni 2014 00:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik geen fokkers meer meet
Welnee, er zitten wel wat pareltjes tussen, al moet je dan wel jaren zoekenquote:
Wiehooo! Dat ben ik!quote:
Ik wil je even voor zijnquote:Op maandag 2 juni 2014 09:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doe je voortaan alle conversaties alleen?
Hallo één van de beste onder-werktijd-vriendjequote:Op maandag 2 juni 2014 09:16 schreef HeatWave het volgende:
Ja, hallo doordeweekse-online-vriendjes.
Oh, ik ken je primaquote:Op maandag 2 juni 2014 09:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Blijkt toch maar weer dat je me niet kent
Dan weet je hoe ik erg ik het haat, als een vrouw vervolgens 'niets' zegtquote:Op maandag 2 juni 2014 09:22 schreef stbabylon het volgende:
Oh, ik ken je prima
Maar goed, wat is er te-en
Ja, en daarom is het juist leuk om te zeggen dat je dat wel doetquote:Op maandag 2 juni 2014 09:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan weet je hoe ik erg ik het haat, als een vrouw vervolgens 'niets' zegt![]()
Niet dat het interessant voor jullie is ofzo.
Maar gewoon kuthumeur en dat stomme mens zit weer te ouwehoeren
Ik heb een kleurtje gekregen, tijdens het werken buitenquote:Op maandag 2 juni 2014 09:42 schreef KomtTijd... het volgende:
Volgens mij ben ik een beetje verbrand dit weekend
Ben blij dat je je lolletje gehad hebtquote:Op maandag 2 juni 2014 09:41 schreef stbabylon het volgende:
Ja, en daarom is het juist leuk om te zeggen dat je dat wel doet
En flikker ze daarna op de BBQquote:Op maandag 2 juni 2014 09:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Beestjes? Ieeeee, haal ze weg! Maak ze dood!
Ik ben ook niet echt rood ofzo maar heb gewoon zo'n brak aftersun gevoel.quote:Op maandag 2 juni 2014 09:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb een kleurtje gekregen, tijdens het werken buiten
Oh, dat vind ik juist een fijn gevoelquote:Op maandag 2 juni 2014 09:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ben ook niet echt rood ofzo maar heb gewoon zo'n brak aftersun gevoel.
lieve beestjes hequote:Op maandag 2 juni 2014 09:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Beestjes? Ieeeee, haal ze weg! Maak ze dood!
Zeggen dat ie weg moetquote:Op maandag 2 juni 2014 09:55 schreef Q. het volgende:
Fijn, ben even half uurtje van mn plek, alle spullen lagen er nog, kom ik terug zit er iemand anders. Fijn.
"He, paardepijper, dat is mijn flexplek, bokkûh!"quote:Op maandag 2 juni 2014 09:55 schreef Q. het volgende:
Fijn, ben even half uurtje van mn plek, alle spullen lagen er nog, kom ik terug zit er iemand anders. Fijn.
Werkplekken kosten al gauw ruim 100 houten euro's. Ik snap best dat het kut is om er daar veel van leeg te zien, als het wel op je project-/afdelingsbudget drukt.quote:Op maandag 2 juni 2014 10:06 schreef HeatWave het volgende:
Flexplekken.
Echt zo'n managetoriaal paradepaardje waar niemand op zit te wachten. Leuk idee hoor, maar in de praktijk werkt het gewoon niet.
Wij hadden pas zo'n werktevredenheids-onderzoek hier (3 jaar geleden ook dezelfde) bleek dat op alle vlakken het min of meer gelijk is gebleven of iets beter, op " werkplekvoorzieningen" na, daar zijn ze van 80% naar 30% tevredenheid gegaan. Maar gewoon stug volhouden, je bent tenslotte manager en die hebben AL-TIJD gelijk.
Droeftoeters.
Ja, tuurlijk, als dat het geval is en het daarna qua bezetting ook heel wisselend blijft. Hier was nooit echt sprake van leegstand, integendeel, elk kamertje is al omgebouwd tot werkplek of vergaderruimte, de kantine is buiten etenstijd altijd ramvol met overleggers etc.quote:Op maandag 2 juni 2014 10:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Werkplekken kosten al gauw ruim 100 houten euro's. Ik snap best dat het kut is om er daar veel van leeg te zien, als het wel op je project-/afdelingsbudget drukt.
Sja, de keiharde struggels van de echte levenquote:Op maandag 2 juni 2014 10:28 schreef rhubarbje het volgende:
Jullie mopperen ondertussen net zo vaak over de flexplekken als over kinderen
Wat zeik je dan?quote:Op maandag 2 juni 2014 10:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, de keiharde struggels van de echte leven.
Al heb ik er persoonlijk gelukkig geen last van, mijn plek kan niet flex.
Ik heb wel collega's die ik elke dag spreek die er wel last van hebben, en die klagen veelquote:
Dat komt omdat we verder zijn.quote:Op maandag 2 juni 2014 10:28 schreef rhubarbje het volgende:
Jullie mopperen ondertussen net zo vaak over de flexplekken als over kinderen
de leven? Kom jij uit Marokko of zo?quote:Op maandag 2 juni 2014 10:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, de keiharde struggels van de echte leven.
Al heb ik er persoonlijk gelukkig geen last van, mijn plek kan niet flex.
ja, maar met flexplekken kan je meer kutstreken uithalen voor het illegaal isquote:Op maandag 2 juni 2014 10:34 schreef Q. het volgende:
En flexplekken zijn bijna net zo kut als kinderen. Bijna.
Tfoe, dat was grap ja! icm de struggels.... a zemmel.quote:Op maandag 2 juni 2014 10:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
de leven? Kom jij uit Marokko of zo?
Ah ik snap, jij baas. Goeie shitquote:Op maandag 2 juni 2014 10:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tfoe, dat was grap ja! icm de struggels.... a zemmel.
Jwz!quote:
Wat is er zo druk aan dan?quote:Op maandag 2 juni 2014 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jwz!
Anyway, is het al weekend, ik ben er wel klaar mee en de megadrukke maand mag van mij wel echt beginnen!
Concerten en festivals voornamelijk, en wat andere losse dingen.quote:Op maandag 2 juni 2014 10:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat is er zo druk aan dan?
Voor mij de laatste maand voor de vakantie, en ik zit dit jaar ernstig vroeg in de 'kan wel rustig aan doen, bijna vakantie'-modus.
Ach zo jaquote:Op maandag 2 juni 2014 10:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Concerten en festivals voornamelijk, en wat andere losse dingen.
Juli is voorlopig nog redelijk clean, maar dat zal ook wel weer veranderen. maar juni spant echt de kroon dit jaar.quote:Op maandag 2 juni 2014 10:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach zo jaDat heb ik zelf voornamelijk volgende maand.
Stampvol is ook weer overdreven natuurlijk, genoeg dagen waarop ik geen plannen hebquote:Op maandag 2 juni 2014 11:03 schreef rhubarbje het volgende:
Juni zit bij mij ook stampvol
Maar met werk en studie helaas
Yay voor concerten en festivalsquote:Op maandag 2 juni 2014 10:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Concerten en festivals voornamelijk, en wat andere losse dingen.
ASML?quote:Op maandag 2 juni 2014 10:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tfoe, dat was grap ja! icm de struggels.... a zemmel.
bij mij zit elke dag vol tot aan de laatste week ongeveerquote:Op maandag 2 juni 2014 11:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Stampvol is ook weer overdreven natuurlijk, genoeg dagen waarop ik geen plannen heb.
Maar pinkpop en de Stones zijn meerdere dagen, dan nog Pearl Jam en een verhuizing erbij en ik heb elk weekend genoeg te doen.
Nee, zo "erg" is het nou ook weer niet, maar het valt wel allemaal in een relatief korte periode zoquote:Op maandag 2 juni 2014 11:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
bij mij zit elke dag vol tot aan de laatste week ongeveer
quote:Op maandag 2 juni 2014 11:35 schreef Ang3l het volgende:
Dat had ik ook, tot vandaag Singapore geboekt werd.
In de buurt daarvan zit een hotel/welnesscentre dat heel mooi en luxe is. En aangezien we toch in de buurt willen blijven ivm de ziekte van mijn schoonpa, leek dit ons wel een goedequote:
Klinkt aannemelijk zo, toch zondequote:Op maandag 2 juni 2014 11:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In de buurt daarvan zit een hotel/welnesscentre dat heel mooi en luxe is. En aangezien we toch in de buurt willen blijven ivm de ziekte van mijn schoonpa, leek dit ons wel een goede
Het ligt ook een redelijk eind buiten de 'stad'.quote:
Ja, al is dat best buitenland voor jou natuurlijkquote:Op maandag 2 juni 2014 11:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het ligt ook een redelijk eind buiten de 'stad'.
Sowieso is op huwelijksreis gaan naar west-friesland wel dubieus, maar fuck it
Ik ben 2x over de plas geweestquote:Op maandag 2 juni 2014 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, al is dat best buitenland voor jou natuurlijk.
Je gaat pas volgend jaar, je hebt nog zat tijd, kan makkelijk in 3 maandquote:Op maandag 2 juni 2014 12:21 schreef rhubarbje het volgende:
Eind juni begin ik eindelijk met dingen plannen voor mijn bruiloft
De plas? IJsselmeer?quote:
O diiiiiieeequote:
Ik vergis me, 3x (Nevada/Arizona/New Mexico, Cuba, Puerto Rico)quote:Op maandag 2 juni 2014 12:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O diiiiiieee
Ja die ben ik ook 2x overgeweest.
Ja die laatste liggen daar ook ergens ja. Of zo. Ginds onder daarzo.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vergis me, 3x (Nevada/Arizona/New Mexico, Cuba, Puerto Rico)
Juh, en voor Puerto Rico moest ik zelfs via Phili.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die laatste liggen daar ook ergens ja. Of zo. Ginds onder daarzo.
Ik ga ook mijn comfortzone uit deze maand, dus jij ook!!!quote:Op maandag 2 juni 2014 13:04 schreef HeatWave het volgende:
Ik moet wel veel uit mijn comfortzone hoor, Landgraaf, Werchter.... eng!
Wij zijn zo'n enorm goed koppelquote:Op maandag 2 juni 2014 13:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga ook mijn comfortzone uit deze maand, dus jij ook!!!
We doen alles samen
Dat is zo mooi aan westerlingen he, zodra het buiten de ring is, is het vreemd en engquote:Op maandag 2 juni 2014 13:04 schreef HeatWave het volgende:
Ik moet wel veel uit mijn comfortzone hoor, Landgraaf, Werchter.... eng!
Hoho, alleen in Nederland en Belgie dan he?quote:Op maandag 2 juni 2014 13:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is zo mooi aan westerlingen he, zodra het buiten de ring is, is het vreemd en eng
He hequote:Op maandag 2 juni 2014 13:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoho, alleen in Nederland en Belgie dan he?.
Power couple, dat zijn we. Power couple.quote:
Nee, niet echt op het moment, zag je oproep op FB alquote:Op maandag 2 juni 2014 13:11 schreef Cue_ het volgende:
He HW weet je nog ergens woning/kamer/etc in Adam die vrij is/komt?
Ik ga het niet googlenquote:Op maandag 2 juni 2014 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Power couple, dat zijn we. Power couple.
Hahaha, nee nee, staat los van Power top of power bottom hoorquote:
alleen al in mijn jurk gaat waarschijnlijk meer tijd zittenquote:Op maandag 2 juni 2014 12:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je gaat pas volgend jaar, je hebt nog zat tijd, kan makkelijk in 3 maand
Nou ok, voor deze ene keer neem ik het van je aanquote:Op maandag 2 juni 2014 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hahaha, nee nee, staat los van Power top of power bottom hoor
Jammerquote:Op maandag 2 juni 2014 13:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, niet echt op het moment, zag je oproep op FB al.
Doesn't matter, had snu snu.quote:
Iets van futurama geloof ik.quote:
Mijn werkfoon heeft 250 Meg databundel. Het is dan ook nog een iPhone 4. Gelukkig is ie sinds 7.1 weer bruikbaar. Bij 7.0 was het een mooie baksteen.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:35 schreef HeatWave het volgende:
Hehe, eindelijk ook 4g en 1GB databundel op de werkphone, het is 2014 hoor.
Het was hiervoor een whopping 500mb, toestel is dan wel een iPhone 5 (non-s).quote:Op maandag 2 juni 2014 15:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn werkfoon heeft 250 Meg databundel. Het is dan ook nog een iPhone 4. Gelukkig is ie sinds 7.1 weer bruikbaar. Bij 7.0 was het een mooie baksteen.
Snu Snu komt uit Seizoen 3, Episode 33: http://futurama.wikia.com/wiki/Amazon_Women_in_the_Mood en is een referentie naar seksquote:
quote:The male characters discover the last men died out on Amazonia shortly after the Femputer appeared, and that invasive males were killed by "snu-snu", which is Amazonian for sex. Fry, Zapp, Kif, and Bender are then sentenced to death by snu-snu. When they are told they died of crushed pelvises, this results in mixed feelings of horror and delight from Fry and Zapp
Oh ja, prive heb ik al tijden 4G en 5GB datalimietquote:Op maandag 2 juni 2014 15:45 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb geen idee wat m'n werk heeft. Simkaart zit in een telefoon die het niet doet![]()
Prive mooi 2gig
Ik zag laatst dat er ook al iets van 6gig is bij Vodafone. Al haal ik de 2gig enkel wanneer ik ook echt ga downloaden voor spotifyquote:Op maandag 2 juni 2014 16:11 schreef HeatWave het volgende:
Oh ja, prive heb ik al tijden 4G en 5GB datalimiet.
Ik mocht verlengen en heb gewoon mijn vorige maandbedrag anders ingedeeld, maar 90 belminuten en de rest dataquote:Op maandag 2 juni 2014 16:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zag laatst dat er ook al iets van 6gig is bij Vodafone. Al haal ik de 2gig enkel wanneer ik ook echt ga downloaden voor spotify
Ik kwam er laatst achter dat ik onbeperkt bellen/smsen hebquote:Op maandag 2 juni 2014 16:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik mocht verlengen en heb gewoon mijn vorige maandbedrag anders ingedeeld, maar 90 belminuten en de rest data.
Bellen is voor vrouwen.
Afgelopen donderdag belde ineens een 'date' van me. Schrok me dood. Was te brak om op te nemenquote:Op maandag 2 juni 2014 16:24 schreef HeatWave het volgende:
Ik bel echt nooit iemand behalve bij spoed. Ik vind het gewoon irritant.
Ik doe vrijwel alles via whatsapp eigenlijk. Bellen doe ik wel op mijn werk, maar ook alleen als het niet anders kanquote:Op maandag 2 juni 2014 16:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Afgelopen donderdag belde ineens een 'date' van me. Schrok me dood. Was te brak om op te nemen
Eig bel ik alleen met m'n vader. Denk maandelijks ofzo eens met een vriend van me. En 1x in de zoveel maanden met een andere vriend om weer eens wat af te spreken.
Thats all
Niet iedereen doet daaran bij mij. Of genoeg om resultaat te krijgen.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:26 schreef HeatWave het volgende:
Ik doe vrijwel alles via whatsapp eigenlijk. Bellen doe ik wel op mijn werk, maar ook alleen als het niet anders kan.
Ik ken niemand die geen whatsapp heeft, tenminste niemand waar ik dan ook contact mee hebquote:Op maandag 2 juni 2014 16:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet iedereen doet daaran bij mij. Of genoeg om resultaat te krijgen.
1tje heeft nog een oudewets mobieltje, dus dat is SMSof bellen
En idd verder is bellen kut![]()
![]()
Balen dat het op het werk wel veel wordt gedaan. Buitenlanders zijn niet te verstaan
Stoere pa! Maar de mijne heeft het ook wel.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:29 schreef HeatWave het volgende:
Ik ken niemand die geen whatsapp heeft, tenminste niemand waar ik dan ook contact mee heb.
Zelfs mijn vader heeft het en doet aan emoticons.
Alleen als je de andere kant opties wil geven, zeker bij vrouwen heb ik dat afgeleerd, gewoon een tijdstip en plek doorgeven, niets optie, dan ben je nog weken aan het steggelenquote:Op maandag 2 juni 2014 16:30 schreef KomtTijd... het volgende:
Bellen is vaak wel makkelijker om afspraken te maken enzo.
idd, net als "wat zullen we eten?" daar geef ik ook gewoon 1 optie als antwoord op en zeker niet " nou, maakt mij niet uit, bepaal jij maar" want dan verhonger jequote:
Ik ben te uhm.. weet de term niet even. Vind de wens van de ander belangrijker op zo'n moment.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:38 schreef HeatWave het volgende:
idd, net als "wat zullen we eten?" daar geef ik ook gewoon 1 optie als antwoord op en zeker niet " nou, maakt mij niet uit, bepaal jij maar" want dan verhonger je.
Ja, jij bent ook een vrouwquote:Op maandag 2 juni 2014 16:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben te uhm.. weet de term niet even. Vind de wens van de ander belangrijker op zo'n moment.
Op af en toe een moment na, dan is mijn mening wet
Moet je ook lekker blijven doen. Zorgt ervoor dat men doet wat jij wil en ze zijn het er nog mee eens ook. Hoe heerlijk. Willen ze het niet, dan hoor je het wel. Zo niet, nog niet jouw probleemquote:Op maandag 2 juni 2014 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, jij bent ook een vrouw.
Natuurlijk is het geen 100% iets, soms vraag ik natuurlijk best om een mening, maat heel vaak neem ik gewoon de beslissing en is het allemaal prima.
Nou ja, het scheelt gewoon een heleboel gesteggelquote:Op maandag 2 juni 2014 16:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet je ook lekker blijven doen. Zorgt ervoor dat men doet wat jij wil en ze zijn het er nog mee eens ook. Hoe heerlijk. Willen ze het niet, dan hoor je het wel. Zo niet, nog niet jouw probleem
Absoluutquote:Op maandag 2 juni 2014 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, het scheelt gewoon een heleboel gesteggel.
ja, met the guys is het ook nooit een probleem, iemand roept een kroeg/restaurant en de rest hobbelt gewoon meequote:Op maandag 2 juni 2014 16:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Absoluut
En anders gewoon met mannen omgaan
Zijn net zulke makke schaapjesquote:Op maandag 2 juni 2014 16:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, met the guys is het ook nooit een probleem, iemand roept een kroeg/restaurant en de rest hobbelt gewoon mee.
Das een negatieve draai die jij eraan geeft, ik noem het, lekker makkelijk geen gezeikquote:
Ik doe toch "quote:Op maandag 2 juni 2014 16:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das een negatieve draai die jij eraan geeft, ik noem het, lekker makkelijk geen gezeik.
Mannen hebben al snel "Ach, als we er met z'n allen zijn is t al lang gezellig". Ipv "Ja, maar daar zijn de wc's vies. En daar heb je die stomme ober die me laatst gedumpt heeft. En bij die ene, nee die kreeg een slechte recensie in de Libelle!"quote:Op maandag 2 juni 2014 16:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das een negatieve draai die jij eraan geeft, ik noem het, lekker makkelijk geen gezeik.
Ja, dat bedoel ik dus. Als er bier is is het vaak al primaquote:Op maandag 2 juni 2014 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mannen hebben al snel "Ach, als we er met z'n allen zijn is t al lang gezellig". Ipv "Ja, maar daar zijn de wc's vies. En daar heb je die stomme ober die me laatst gedumpt heeft. En bij die ene, nee die kreeg een slechte recensie in de Libelle!"
Pubquiz. Klaar.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:55 schreef Cue_ het volgende:
Morgen of naar een divisiemeeting of naar de pubquiz.. lastig lastig
Vond het wel bij het onderwerp passenquote:Op maandag 2 juni 2014 16:56 schreef Ang3l het volgende:
Pubquiz. Klaar.
VrouwenZoooo besluiteloos weer.
Bier?quote:Op maandag 2 juni 2014 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dus. Als er bier is is het vaak al prima.
Hier, immer ende altijd bier in de afdelingskoelkastquote:
Hier. Op mijn schoot. Pak maar.quote:
Uitstekende bedrijfsvoering!quote:Op maandag 2 juni 2014 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hier, immer ende altijd bier in de afdelingskoelkast.
Nee nee, jij bent sinds vandaag een power couple met HW. Behave.quote:
Mwah, das gewoon eigen initiatief hoor, koelkast is 2dehands gekocht door onszelfquote:
Dan nog, veel bedrijven staan het niet meer toe. Omdat ze geen verantwoordelijkheid willen mocht er na een vrijdagmiddag bedrijfsbiertje iemand zijn auto in de prak rijden.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, das gewoon eigen initiatief hoor, koelkast is 2dehands gekocht door onszelf.
Oh ja zo, nee dat is hier ook niet zo gelukkigquote:Op maandag 2 juni 2014 17:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan nog, veel bedrijven staan het niet meer toe. Omdat ze geen verantwoordelijkheid willen mocht er na een vrijdagmiddag bedrijfsbiertje iemand zijn auto in de prak rijden.
Waar ik nu werk heb ik geen kantoor ofzo, dus we spreken op vrijdag meestal af in een vaste kroegquote:Op maandag 2 juni 2014 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja zo, nee dat is hier ook niet zo gelukkig.
Maar we hebben een open relatie!quote:Op maandag 2 juni 2014 17:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee nee, jij bent sinds vandaag een power couple met HW. Behave.
quote:Op maandag 2 juni 2014 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar we hebben een open relatie!
Net als mijn buurvrouw en ikAfgelopen zaterdag super vet underground hip leuk geil spannend duister techno jaren 90 feestje en toen kwam er een vent op ons af:
"Sow!!! Is dat je vriendin?"
Ik denk ik zeg maar ja, want dan is zij e rook vanaf (ze heeft al 10jr een vent).
"Wow! Mooie meid man! Jullie zijn echt een leuk stel. Shit... zij is echt wel mooi"/.
Ja dank je wel. Weet ik
En later die avond nog een keer:
"Nee maar echt, wow... jullie zijn echt een mooi stel samen!"
Haha, ja dank je wel dan maar he
"Echt mooi. ja ik heb zelf ook een vriendin hoor..." *pakt foto* "Kijk!"
Ja... mooi stel, eensgelijks dus!
Alleen aan het eind van de avond stond ik te zoenen met een jongen en mijn buurvrouw stond er naast. Komt die gast weer aanlopen: "Mooi stel.. uuuuh... wait a minute.... Ach jaaa, whatever works zullen we maar zeggen!"
quote:Op maandag 2 juni 2014 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar we hebben een open relatie!
Net als mijn buurvrouw en ikAfgelopen zaterdag super vet underground hip leuk geil spannend duister techno jaren 90 feestje en toen kwam er een vent op ons af:
"Sow!!! Is dat je vriendin?"
Ik denk ik zeg maar ja, want dan is zij e rook vanaf (ze heeft al 10jr een vent).
"Wow! Mooie meid man! Jullie zijn echt een leuk stel. Shit... zij is echt wel mooi"/.
Ja dank je wel. Weet ik
En later die avond nog een keer:
"Nee maar echt, wow... jullie zijn echt een mooi stel samen!"
Haha, ja dank je wel dan maar he
"Echt mooi. ja ik heb zelf ook een vriendin hoor..." *pakt foto* "Kijk!"
Ja... mooi stel, eensgelijks dus!
Alleen aan het eind van de avond stond ik te zoenen met een jongen en mijn buurvrouw stond er naast. Komt die gast weer aanlopen: "Mooi stel.. uuuuh... wait a minute.... Ach jaaa, whatever works zullen we maar zeggen!"
Dat komt omdat het stormde gisteren.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:16 schreef stbabylon het volgende:
Top 'o the morning to you all.
Waarom is het pas dinsdag? Dinsdag sucks grote tijd.
Hier ook. Zomerse stormquote:
Zo'n powerpoint-achtige cursus, waarvan ze verwachten dat je de volgende dag nog elke afkorting van weet. Ik maak er een sport van om direct door te klikken naar de test op het eind en die te doen op gezond verstandquote:
Nou dat precies.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:05 schreef HeatWave het volgende:
Wederom een manager-stokpaardje.
God wat zou de wereld mooi zijn zonder die gluiperige tussenlaag in bedrijven.
Stbabs geen kutcursusjes, Q die een fatsoenlijke werkplek heeftquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:05 schreef HeatWave het volgende:
Wederom een manager-stokpaardje.
God wat zou de wereld mooi zijn zonder die gluiperige tussenlaag in bedrijven.
Gewoon nergens die typische manager-bullshit, veranderen om het veranderen, vergaderen om het vergaderen, het lullen in clichees, het wollige of neppe taalgebruik om mensen zogenaamd te motiveren etc etc.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Stbabs geen kutcursusjes, Q die een fatsoenlijke werkplek heeft
Sowieso die laag eruit halen die bestaat om elkaar bezig te houden.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon nergens die typische manager-bullshit, veranderen om het veranderen, vergaderen om het vergaderen, het lullen in clichees, het wollige of neppe taalgebruik om mensen zogenaamd te motiveren etc etc.
Ik denk oprecht dat een bedrijf een stuk beter af is met een hele kleine groep managers...
Dat zou hier zo'n 20% aan personeel kostenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sowieso die laag eruit halen die bestaat om elkaar bezig te houden.
1 laag om het bedrijfsproces te regelen
1 laag om de mensen aan te sturen, klaar.
Ja idd, er zijn echt wel leidinggevenden nodig, maar elk bedrijf lijkt echt te verstikken in de hoeveelheid managers die alleen maar bezig zijn met niet nutteloos worden.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sowieso die laag eruit halen die bestaat om elkaar bezig te houden.
1 laag om het bedrijfsproces te regelen
1 laag om de mensen aan te sturen, klaar.
En het versturen van die fucking motivatie emails "you all did an exceptional job, keep it up!".....quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja idd, er zijn echt wel leidinggevenden nodig, maar elk bedrijf lijkt echt te verstikken in de hoeveelheid managers die alleen maar bezig zijn met niet nutteloos worden.
Maar als je het allemaal deed was het toch niet exceptionalquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En het versturen van die fucking motivatie emails "you all did an exceptional job, keep it up!".....
Nou ja, dat is opzich nog niet het erge, maar ze verzinnen ook altijd van die lame-ass teambuilding dingen waar ze dan maanden op voortborduren en als puntje bij paaltje komt doen ze zelf precies het tegenovergesteldequote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En het versturen van die fucking motivatie emails "you all did an exceptional job, keep it up!".....
Na de eerste keer even alle antwoorden bekeken en toen nog een keer gedaan?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:43 schreef stbabylon het volgende:
Zo, de laatste ben ik direct naar de quiz gesprongen
Alle vier de keren moest ik de quiz 1x overdoen voor ik hem haalde. Puur op gezond verstand. Nou nou, poeh poeh.
Dat was dus wel lullig, de goede antwoorden werden niet gegeven, maar de 2de keer stonden de vragen/antwoorden wel in dezelfde volgorde, dus even bijhouden wat ik de eerste keer had geantwoordquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Na de eerste keer even alle antwoorden bekeken en toen nog een keer gedaan?
Ja, preciesquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar als je het allemaal deed was het toch niet exceptional
Dan was het precies wat iedereen deed
En dan maar gokken wat je verkeerd hebt gedaan?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat was dus wel lullig, de goede antwoorden werden niet gegeven, maar de 2de keer stonden de vragen/antwoorden wel in dezelfde volgorde, dus even bijhouden wat ik de eerste keer had geantwoord
Meeste zat ik al te twijfelen tussen 2quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dan maar gokken wat je verkeerd hebt gedaan?
Dat vind ik nog niet eens zo heel erg, beetje investeren in je eigen tijd kan geen kwaad, maar het moet wel nuttig zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:58 schreef Q. het volgende:
Oh ja, ik moet voor 1 juni ook nog 2 e-learnings doen van 2 uur elk. Ze verwachten vast dat ik dat in mn eigen tijd ga doen.
U heeft nog min 2 dagen..quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:58 schreef Q. het volgende:
Oh ja, ik moet voor 1 juni ook nog 2 e-learnings doen van 2 uur elk. Ze verwachten vast dat ik dat in mn eigen tijd ga doen.
Nee, zondag.quote:
Dit zijn dingen als security-awareness. "U laat een ongecodeerde USB-stick met klantgegevens in de trein liggen, mag dat?"quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat vind ik nog niet eens zo heel erg, beetje investeren in je eigen tijd kan geen kwaad, maar het moet wel nuttig zijn.
Ah, de "elke idioot zou dit moeten weten, maar er werken nou eenmaal overal debielen" testsquote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Dit zijn dingen als security-awareness. "U laat een ongecodeerde USB-stick met klantgegevens in de trein liggen, mag dat?"
Holy guacamolequote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Dit zijn dingen als security-awareness. "U laat een ongecodeerde USB-stick met klantgegevens in de trein liggen, mag dat?"
Is zowat het eerste wat je leert tijdens de introductiedagen en je weet toch wel wat je zelf voor rol hebt binnen een organisatiequote:n.a.v. onderstaand verzoek is er een vraag binnen gekomen, waar mogelijk meerdere van jullie tegen aanlopen.
Voor welke grade staan die letters A t/m E??
A = Assistant / YP
B = Consultant
C = Senior Consultant
D = Managing Consultant
E = Principal Consultant
Ja, die waarvan ze verwachten dat je eerst 6 powerpoints cursusmateriaal gaat lezen voor het maken van de test, maar die je als een beetje normaal redenerend persoon ook met 2 vingers in de neus zonder dat kan maken.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, de "elke idioot zou dit moeten weten, maar er werken nou eenmaal overal debielen" tests.
beetje als bij het voetbal, dan moet een international met 70 wedstrijden ervaring invallen, komt er zo'n keeperstrainer (lees :manager) die hem wel even met 6 a4tjes komt uitleggen hoe voetbal werktquote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, die waarvan ze verwachten dat je eerst 6 powerpoints cursusmateriaal gaat lezen voor het maken van de test, maar die je als een beetje normaal redenerend persoon ook met 2 vingers in de neus zonder dat kan maken.
Ik vind het al heel knap dat je dat over 6 a4tjes kunt uitsmeren. 1 kantje is voldoende (daarom ben ik ook zo verbaasd dat er zoveel discussieprogramma's, bladen en sites over bestaan...)quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
beetje als bij het voetbal, dan moet een international met 70 wedstrijden ervaring invallen, komt er zo'n keeperstrainer (lees :manager) die hem wel even met 6 a4tjes komt uitleggen hoe voetbal werkt.
En voor het maken van die "tests" en "cursussen" is een complete afdeling opgezet. Allemaal blije mutsjes die "iets met communicatie" hebben gestudeerdquote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, die waarvan ze verwachten dat je eerst 6 powerpoints cursusmateriaal gaat lezen voor het maken van de test, maar die je als een beetje normaal redenerend persoon ook met 2 vingers in de neus zonder dat kan maken.
Het slaat ook echt helemaal nergens over. Zonder jouw sneer is het idd niet zo'n ingewikkeld spelletje en zeker niet voor iemand die het al 10 jaar doet op het hoogste niveau. Maar nee, er moet iemand belangrijk gemaakt worden, dus die mag even een zegje doenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het al heel knap dat je dat over 6 a4tjes kunt uitsmeren. 1 kantje is voldoende (daarom ben ik ook zo verbaasd dat er zoveel discussieprogramma's, bladen en sites over bestaan...)
Ongesteld?quote:
O ruk. Ik moet de poule nog invullenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:31 schreef stbabylon het volgende:
Voetbal is letterlijk de meest simpele sport ooit.
Ik kan de helft van mijn collega's niet meer zien vanwege alle vlaggen die zijn opgehangen.quote:
Denk dat men pas enthousiast wordt als ze de poolronde door zijnquote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:49 schreef HeatWave het volgende:
Komt wel, volgende week denk ik dat het meer en meer begint te komen. Alleen het geloof is er vrijwel niet bij mensen, dus het zal niet zo heel erg worden denk ik.
Ik hoop het. Geen zin in al te veel geouwehoer erover bij het koffieautomaat. Aangezien wij praktisch naast het automaat zittenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:49 schreef HeatWave het volgende:
Komt wel, volgende week denk ik dat het meer en meer begint te komen. Alleen het geloof is er vrijwel niet bij mensen, dus het zal niet zo heel erg worden denk ik.
Een beetje FOK!ker bevaart ook de online-rodezeequote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een beetje FOK!ker bevaart ook de online-rodezee.
Spiraaltjequote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sowieso vrouwen die de pil niet doorslikken
Hij begint te roesten?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Spiraaltje
Al moet ik hem dit jaar wel gaan vervangen
Nee nee, die rode meuk is geen roest, ontwetendequote:
Niet?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee nee, die rode meuk is geen roest, ontwetende.
Huuuuh lijkt me niks zo'n dingquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Spiraaltje
Al moet ik hem dit jaar wel gaan vervangen
Je weet het niet, je weet het niet....quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee nee, die rode meuk is geen roest, ontwetende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |