quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben morgen vrij en heb de hele dag alleen, dus de kans is aanwezig ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
quote:
Die intro is geweldigquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb gisteren even gespeeld als warrior, maar ik ga denk ik opnieuw beginnen als jood![]()
![]()
Buttersquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die intro is geweldig
Ik ben een mage en als side kick heb ik meestal Butters
Butters is handig omdat hij kan healenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Butters![]()
SPECIALTIES
———–
Born Victim: Enemies are twice as likely to attack Butters during combat.
Mede sad nerd aan het worden?quote:
Mijn pc is niet sterk genoeg voor de nieuwe wolfensteinquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:55 schreef Q. het volgende:
Stick of truth.Moet hem ook weer eens doorspelen. Net klaar met Wolfenstein: The New Order, ook erg tof.
Ik ben bij level 12, begin net aan de ruimtemissie. Tot nu toe erg tof. Alleen de controls hadden ze wat anders moeten doen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:55 schreef Q. het volgende:
Stick of truth.Moet hem ook weer eens doorspelen. Net klaar met Wolfenstein: The New Order, ook erg tof.
Nee hoor, hele toffe game. Sterker nog: er zit een stukje in waarin je de oude Wolfsenstein kan spelen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:09 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben bang dat de nieuwe Wolfenstein mijn jeugdsentiment kapot gaat maken
Was ik ook bang voor, heb Return to Castle Wolfenstein erg veel gespeeld, maar het is me nog geen seconde tegengevallen.Zie het eerder als een goed vervolg.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:09 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben bang dat de nieuwe Wolfenstein mijn jeugdsentiment kapot gaat maken
Controls zijn prima, op de pc tenminste. Kan ze remappen. Standaard controls waren idd wel wat matig.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben bij level 12, begin net aan de ruimtemissie. Tot nu toe erg tof. Alleen de controls hadden ze wat anders moeten doen.
Zo zwaar is ie toch niet? Min of meer zelfde als RAGE. Die ik ook ooit nog uit moet spelen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mijn pc is niet sterk genoeg voor de nieuwe wolfenstein
Op de PS3 zijn ze kut. Richten en schieten met L2 en R2 terwijl dat bij alle andere FPS spellen L1 en R1 is. En wapens selecteren is irritant.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Controls zijn prima, op de pc tenminste. Kan ze remappen. Standaard controls waren idd wel wat matig.
Blij dat ik hem op de pc heb gespeeld dus. Nog afgezien van de betere graphics. Daar werkt ie prima.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Op de PS3 zijn ze kut. Richten en schieten met L2 en R2 terwijl dat bij alle andere FPS spellen L1 en R1 is. En wapens selecteren is irritant.
Mijn video kaart is niet goed genoeg, iets met shader versie en vectors geloof ikquote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo zwaar is ie toch niet? Min of meer zelfde als RAGE. Die ik ook ooit nog uit moet spelen.
Ik vrees dat mijn sociale leven weer wat meer in gaat kakken dusquote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee hoor, hele toffe game. Sterker nog: er zit een stukje in waarin je de oude Wolfsenstein kan spelen.
Hmm....misschien ook toch niet....quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Op de PS3 zijn ze kut. Richten en schieten met L2 en R2 terwijl dat bij alle andere FPS spellen L1 en R1 is. En wapens selecteren is irritant.
Laten bezorgen. En had jij niet één of andere poetsgigolo?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:19 schreef Cue_ het volgende:
Nog steeds niet gestofzuigd
en moet ook nog boodschappen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |