https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:36 schreef Tourniquet het volgende:
Voor degenen die het interessant vinden, lange termijn analyse van de mogelijke BTC-prijs:
http://blackminer.com/longterm-technical-analysis-bitcoin-price/
Oja, dat was hem. Ik was hem vergetenquote:
Toch zijn we erdoorheen geweest, de walvissen beginnen te verliezenquote:
Volgende topic pasquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:59 schreef edraket31 het volgende:
Mag de topic titel gewijzigd worden naar: "tijd voor bezinning" ?
Die walvissen hebben allang gewonnen joh. Als ze zelfs doorgewinterde altcoinhandelaren als Rois gek kunnen krijgen....quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toch zijn we erdoorheen geweest, de walvissen beginnen te verliezen
Ik ben nog niet gekquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die walvissen hebben allang gewonnen joh. Als ze zelfs doorgewinterde altcoinhandelaren als Rois gek kunnen krijgen....
Ik las het net. Goede reden om nog even XC vast te houden, zou zomaar weer richting 25/30 kunnen gaan straksquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:13 schreef edraket31 het volgende:
Reden voor de stijging:
@Dobromyr: #XC developer confirms xnodes decentralized wallet is coming today https://t.co/wDzONxU57D
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:13 schreef Joosie200 het volgende:
Ik heb 0,3 BTC verlies net geaccepteerd. Tijd om naar de volgende coin te gaan
Zal best, ik tel mijn zegeningen/knopen van de afgelopen dagenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weer iemand die veel hoger eruit had gekund.
Wat is de reden om nu te verkopen dan?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:17 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zal best, ik tel mijn zegeningen/knopen van de afgelopen dagen
Est. Total BTC 0.36157417quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:03 schreef avw1982 het volgende:
Est. Total BTC 0.28034153
Stond ooit op 0,55
Ik win het van jullie allemaal. Est. Total BTC 2,4 was ooit 8,7.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:21 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Est. Total BTC 0.36157417
Just sit and wait
WTF. Gewoon even in één keer 681 BTC gekocht. Sick.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:22 schreef Tourniquet het volgende:
Wall op $600 in 1 keer opgevroren.![]()
[ afbeelding ]
Zie ik dat goed? 700btc?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:22 schreef Tourniquet het volgende:
Wall op $600 in 1 keer opgevroten.![]()
[ afbeelding ]
Au.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:23 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Ik win het van jullie allemaal. Est. Total BTC 2,4 was ooit 8,7.
Dat is meer dan XC is gedaaldquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:23 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Ik win het van jullie allemaal. Est. Total BTC 2,4 was ooit 8,7.
Was er klaar mee zelf, maar zo te zien te vroeg op de verkoop knop geramd. Had mijn sell van vannacht nog laten staan.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:19 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Wat is de reden om nu te verkopen dan?
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:27 schreef brombeer_ het volgende:
Daarom doet het mij soms ook best wel pijn als ik sommigen zie huilen over 0,1 btc verlies.
0,1 BTC is 25% van mijn BTC-vermogenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:27 schreef brombeer_ het volgende:
Daarom doet het mij soms ook best wel pijn als ik sommigen zie huilen over 0,1 btc verlies.
bijna 1 BTC verloren op de totaal (virtuele) 2.44 die het 2 nachten geleden was.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:27 schreef brombeer_ het volgende:
Ja dan wel natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:28 schreef roislecxe het volgende:
[..]
bijna 1 BTC verloren op de totaal (virtuele) 2.44 die het 2 nachten geleden was.
Mag ik dan wel klagen
Laat ze dat ook even doen met die walls op 245 en 250... al zullen die waarschijnlijk gewoon verdwijnen als de walvissen verder omhoog willenquote:
Als een spike mijn sell haalt en ik lager kan inkopen zou ik het zo doenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Laat ze dat ook even doen met die walls op 245 en 250... al zullen die waarschijnlijk gewoon verdwijnen als de walvissen verder omhoog willen.
Ik overweeg om zo gewoon te verkopen anders. Dan zit mijn verlies nog onder de 10%quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als een spike mijn sell haalt en ik lager kan inkopen zou ik het zo doen
Voor mij moet ie eerst de 24750 halen, of op z'n minst hoog genoeg om netto break even te spelen. Weet alleen niet hoe hoog dat isquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik overweeg om zo gewoon te verkopen anders. Dan zit mijn verlies nog onder de 10%.
Vanaf 252 heb ik een kleine winst. Daar staat mijn sell nu dus ookquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor mij moet ie eerst de 24750 halen, of op z'n minst hoog genoeg om netto break even te spelen. Weet alleen niet hoe hoog dat is
Technische wedrun met DRKquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:51 schreef apacalipto het volgende:
is die xc gewoon de nieuwe xlb/pump en dump coin?
mmmm ga me eens even inlezen, maar denk toch dat dark zich al beter in de kijker heeft gespeeld en xc snel zal afworden gedaan als een kopie dan.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:00 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Technische wedrun met DRK
Zij hebben juist een aankondiging gedaan dat ze iets gaan testen dat bij DRK niet functioneerd.
Veel daytrader zijn juist vanochtend in DRK gestapt vanwege gerucht dat DRK op bitfinex zou komen.
Dit gerucht is nog niet bevestigd en er komen tweets dat eea wellicht gebaseerd is op een printscreen van een Photoshop. Dus daytraders weer terug naar XC.
Daling in XC was door een hoop roddels vanuit het DRK kamp, plus wat whales die deze situatie namen om een een flinke shake out te houden.
De leegloop van XC en stijging van DRK komt door een loze belofte van de DRK dev. Nog een mislukking of hardfork kan de kritische klapper van DRK zijn.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:04 schreef apacalipto het volgende:
[..]
mmmm ga me eens even inlezen, maar denk toch dat dark zich al beter in de kijker heeft gespeeld en xc snel zal afworden gedaan als een kopie dan.
Lijkt me verstandig dat je je eerst even gaat inlezen, jaquote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:04 schreef apacalipto het volgende:
[..]
mmmm ga me eens even inlezen, maar denk toch dat dark zich al beter in de kijker heeft gespeeld en xc snel zal afworden gedaan als een kopie dan.
Grafiek lijkt wel op die van gisteren. Als dat zich herhaalt, schiet hij zo nog een keer flink omhoog.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij steeg zo hard, zelfs DRK kan dat niet zonder correctie
Dat doe je op 16-17. Niet midden in een pumpquote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:13 schreef apacalipto het volgende:
ben ingestapt op 205 maar hij blijft nog maar dalen
Waar was jij ook alweer ingestapt?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat doe je op 16-17. Niet midden in een pump
Was waarschijnlijk geeneens een Photoshop, maar gewoon de HTML-bron aangepast.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:00 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Veel daytrader zijn juist vanochtend in DRK gestapt vanwege gerucht dat DRK op bitfinex zou komen.
Dit gerucht is nog niet bevestigd en er komen tweets dat eea wellicht gebaseerd is op een printscreen van een Photoshop. Dus daytraders weer terug naar XC.
Ik sta weer netto in het groenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet er eerst even een sellwall van in totaal 23 BTC worden opgegeten...
Ik zal hem eens laten zien hoe sterk het Nattekatsyndroom isquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:10 schreef DaMart het volgende:
Iemand probeert weer hard om de koers onder de 25 te houden...
Het moest ergens vandaan komen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:18 schreef DaMart het volgende:
DRK gaat trouwens ook weer hard naar beneden.
Ik houd me aan mijn voornemen om vooral even andere dingen te doen vandaag. Ben nu even bezig wat filmpjes van vakantiequote:
Ik ook, maar bitcoinwisdom en fok horen bij mijn standaard uitrusting van vandaagquote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik houd me aan mijn voornemen om vooral even andere dingen te doen vandaag. Ben nu even bezig wat filmpjes van vakantie.
Ja. Zet er zo nog wel eentje van 81BTCquote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:14 schreef avw1982 het volgende:
Was dat jouw order op 200 van 19 BTC die binnen paar seconden weg was
Dank voor de tip. Heb er net 50 kunnen kopenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:26 schreef edraket31 het volgende:
Iemand die nog knaken heeft op bittrex moet NU mastiffcoin kopen!
Heel de dag al hot op Twitter, komt straks een belangrijke announcement
Het geeft vaak nieuwe coins een kans, die dan nog goedkoop zijn en die later wel eens op Mintpal (vaak eerst op Poloniex) komen. Ik probeer nu zelf via Bittrex wat coins met een hoog volume te kopen, in de hoop dat ze nog eens op Mintpal komen en de prijs flink stijgtquote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:34 schreef roislecxe het volgende:
Heeft Bittrex vaker interessante coins of is het de moeite niet om er een account aan te maken?
Kijk eens aan, toch een heel punt hoger dan mijn belachelijke sell.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:35 schreef Nattekat het volgende:
Mijn vertrouwen in XC is weg, ben nu bereid om mijn verlies te nemen.
Ook een slimme tactiek!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het geeft vaak nieuwe coins een kans, die dan nog goedkoop zijn en die later wel eens op Mintpal (vaak eerst op Poloniex) komen. Ik probeer nu zelf via Bittrex wat coins met een hoog volume te kopen, in de hoop dat ze nog eens op Mintpal komen en de prijs flink stijgt.
Ben bereid verlies te nemen, heb het nog niet gedaan.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:36 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Kijk eens aan, toch een heel punt hoger dan mijn belachelijke sell.
Ohquote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben bereid verlies te nemen, heb het nog niet gedaan.
Bullshitquote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:35 schreef Nattekat het volgende:
Mijn vertrouwen in XC is weg, ben nu bereid om mijn verlies te nemen.
wat deze man zegt!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:42 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Bullshit
Vertrouwen in de koers misschien weg, maar als je eens wat zou inlezen in het verhaal achter XC, zou je juist nu wél vertrouwen hebben.
Coin en verhaal erachter, helemaal topquote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:42 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Bullshit
Vertrouwen in de koers misschien weg, maar als je eens wat zou inlezen in het verhaal achter XC, zou je juist nu wél vertrouwen hebben.
Die gaat naar de maan vandaag? Ik zit er ook al een aantal dagen inquote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:51 schreef edraket31 het volgende:
Zoooo, mooi op tijd ingestapt voor het flutterfeestje van vanavond
Het is voor mij vooral een nieuwe tactiek. Of hij me ook wat oplevert, zal de toekomst uitwijzenquote:
Dat denk ik niet, daarvoor zakt ie altijd te snel terug na een paar dagen stijging.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die gaat naar de maan vandaag? Ik zit er ook al een aantal dagen in.
Als hij ergens tussen de 500 en 600 uitkomt, dan vind ik het prima. Kan ik met winst uitstappenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:53 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, daarvoor zakt ie altijd te snel terug na een paar dagen stijging.
Ik ga voor +50%
Ook flutters gekocht gister op 391quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als hij ergens tussen de 500 en 600 uitkomt, dan vind ik het prima. Kan ik met winst uitstappen.
I have a Dreamquote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:57 schreef Tourniquet het volgende:
Gave site, dat tradingview.com![]()
Even een voorspelling gemaakt:
[ afbeelding ]
Ja, ik ben de XLB golf aan het besurfenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
I have a DreamEn XLB is weer terug naar 4 t.o.v. 1.7 vanochtend
je ging toch je verlies nemen op xcquote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:08 schreef Nattekat het volgende:
Jullie maken mij enkel depri daarmee
Kan niks.
Zelf dan ga ik geen Roisje doen...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:14 schreef apacalipto het volgende:
[..]
je ging toch je verlies nemen op xcalle hoop was toch verloren.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:15 schreef Joosie200 het volgende:
Just wanted to provide an update... there maybe several "test" release's today.. the first one coming with in the hour.
Rond 19:00 uur vandaag dus maar even de koers in de gaten houden!
Ban.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:33 schreef peterselieplukkker het volgende:
Waarom stijgt bitcoin nog toch, zou dat door de acceptatie van dat ene Amerikaanse bedrijf komen?
Heb net paar dagen geleden alle bitcoin verkocht :-(
Het heeft al 2 keer de 30 aangetikt vanmorgen toen ik wakker werd had ik weer 30% winstquote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:40 schreef roislecxe het volgende:
Mast gekocht op 24... geen idee of dat goed is
We zien wel. Zal wel hard gaan kelderen zoals elke coin die ik koop
Het nieuws rond Bitcoin is al een tijdje wat positiever aan het worden, denk dat dat grote bedrijf inderdaad de druppel was voor een flinke uptrend.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:33 schreef peterselieplukkker het volgende:
Waarom stijgt bitcoin nog toch, zou dat door de acceptatie van dat ene Amerikaanse bedrijf komen?
Heb net paar dagen geleden alle bitcoin verkocht :-(
Paallifterquote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:42 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Het nieuws rond Bitcoin is al een tijdje wat positiever aan het worden, denk dat dat grote bedrijf inderdaad de druppel was voor een flinke uptrend.
BOST gaat niet echt lekker hequote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:41 schreef Sands het volgende:
[..]
Het heeft al 2 keer de 30 aangetikt vanmorgen toen ik wakker werd had ik weer 30% winst
Ik hoop op een stijging eigenlijk... had gisteren op 300 moeten uitstappen, dan had ik nu 50% winst gehad... zit nu met een waarde die 50% lager is dan mijn aankoopquote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:46 schreef Sands het volgende:
[..]
Daar ben ik ook al uit. Ik blijf niet in een neerstortende raket zitten.
Ik had ook op een mooi percentage uit kunnen stappen maar helaas...hier een toepasselijk plaatjequote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hoop op een stijging eigenlijk... had gisteren op 300 moeten uitstappen, dan had ik nu 50% winst gehad... zit nu met een waarde die 50% lager is dan mijn aankoop.
Plaatje gaat ook voor mij opquote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:59 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik had ook op een mooi percentage uit kunnen stappen maar helaas...hier een toepasselijk plaatje[ afbeelding ]
Ik overwoog te verkopen en toen kwamen er wat andere dingen tussen, waarna de koers gezakt was en ik dacht dat hij wel weer zou stijgen... wat nog steeds kan natuurlijkquote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:59 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik had ook op een mooi percentage uit kunnen stappen maar helaas...hier een toepasselijk plaatje[ afbeelding ]
Dat kan altijd nog, het kan ook nog verder zakken.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik overwoog te verkopen en toen kwamen er wat andere dingen tussen, waarna de koers gezakt was en ik dacht dat hij wel weer zou stijgen... wat nog steeds kan natuurlijk.
Hebben we het over dezelfde coin?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:12 schreef Joosie200 het volgende:
Een wall is opgetrokken bij 230.. er op en erover heen zou ik zeggen!
11 BTC mini whale meneer die zijn wall naar beneden heeft geplaatst...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:33 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga maar gewoon een sellorder zetten bij die Mastcoin. Net stond ie hoog, kom ik online zakt ie in (duh).
Dankjequote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ook buiten de randstad wonen normale mensen
Ik ookquote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog even naar de 234 en ik ben heel blij met XC.
Moet jij eens opletten.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:09 schreef apacalipto het volgende:
denk niet dat hij komende uur door de 23 heen breekt met sellwal van 20 btc
Whoop whoop!quote:Re: [ANN][XC][OFFICIAL] >> Mandatory Wallet Update - The first POS ANON
Today at 06:15:10 PM
I can confirm it is working as well.. Received coins from atcsecure and sent coins to actsecure through the mixer and the transfer's were instant
Hij zoekt de grenslijn weer op, de knal omhoog komt wel weerquote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:16 schreef Joosie200 het volgende:
Ik heb mij vandaag weten te herpakken, XC heeft zich vandaag weten te herpakken. Nu ziet de depth chart eruit alsof XC een gletsjer is die voor een enorme wal staat welke schreeuwt: thou shall not pass. Dat zullen we nog wel zien. Vind het wel mooi om te zien hoe ie nu al ruim een paar uur stabiel opbouwt en nu blijft hangen bij 225.
Bronquote:Re: [ANN][XC][OFFICIAL] >> Mandatory Wallet Update - The first POS ANON
Today at 06:15:10 PM
I can confirm it is working as well.. Received coins from atcsecure and sent coins to actsecure through the mixer and the transfer's were instant
Er zijn wel meer van die muren geweest die ineens werden weggehaald. Het is maar net wanneer de walvissen weer willen cashen, dan is die muur zo weg hoor.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:09 schreef apacalipto het volgende:
denk niet dat hij komende uur door de 23 heen breekt met sellwal van 20 btc
ja maar weghalen is wat anders dan er doorheen eten. dat laatste zie ik niet gebeuren, dat eerste kan altijd natuurlijkquote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er zijn wel meer van die muren geweest die ineens werden weggehaald. Het is maar net wanneer de walvissen weer willen cashen, dan is die muur zo weg hoor.
Dacht Rois ookquote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:26 schreef avw1982 het volgende:
Zo zet voor vannacht geen order. Laat me morgen verrassen. ;-)
Komt nog wel mien jongquote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:33 schreef apacalipto het volgende:
de wall op 230 is bijna helemaal weggehaald maar hij gaat er nog nie door
Heb gewoond in Zuid-West Drenthe, woon nu in Overijssel. Maar al die jaren Drenthe heeft toch invloedquote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:35 schreef apacalipto het volgende:
[..]
Mien jong?waar kom jij vandaan dan
?
haha mien jong zeggen we hier in twente ook wel hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Heb gewoond in Zuid-West Drenthe, woon nu in Overijssel. Maar al die jaren Drenthe heeft toch invloed
ligt eraan hoelang je er in wil blijven denk ikquote:
Ik wacht wel op de correctie. Ik vind XC zo moeilijk in te schattenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:40 schreef apacalipto het volgende:
[..]
ligt eraan hoelang je er in wil blijven denk ikhij zal nog wel lager komen dan dit. Maar als er geen raar nieuws komt stijgt hij ook nog wel goed door denk ik komende tijd
Ze houden de prijs laag zodat de zwakke handjes nu hun XC verkopen. Walvissen kopen die XC op en straks laten ze muren los en verkopen ze de nu voor 24 gekochte XC voor 30quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:43 schreef Joosie200 het volgende:
Snappen ze dan niet als ze nu niet sellen maar pas op 300 dat je meer dikke winst hebt?
Omhoog? Op Bittrex nog wat gezakt namelijk.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:45 schreef Sands het volgende:
[..]
BOST is trouwens een trap aan het maken.
Nee de trap gaat alleen maar omlaag, gaat zo in een uur of 2 naar de 5000, dan zie je maar hoe snel zoiets kan veranderenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omhoog? Op Bittrex nog wat gezakt namelijk.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:58 schreef Joosie200 het volgende:
En toen lag het stil.. kom op walvissen, in beweging jullie!
quote:Coin selection for tonight: 0:SUN; 1:SPA; 2:TAK; 3:MRS; 4:EMC2; 5:KDC; 6:PLC; 7:UTC; 8:SUN; 9:SPA; A:TAK; B:MRS; C:EMC2; D:KDC; E:PLC; F:UTC;
Ik was het helemaal vergetenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:17 schreef DaMart het volgende:
De mogelijke coins voor de pump op Mintpal straks:
[..]
Ach, zolang ik XC en FLT niet kwijt kan, heb ik toch niks om mee te doen met een pumpquote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was het helemaal vergeten
Geen scripttestje, komt volgende keer wel.
Ik heb m'n cold-storage nogquote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, zolang ik XC en FLT niet kwijt kan, heb ik toch niks om mee te doen met een pump.
Dit is de IRC trouwens: https://kiwiirc.com/clien(...)+6697/#mintpal_burst
Ik heb ook nog wel wat in de wallet op mijn PC staan, maar dat ga ik hier niet voor inzettenquote:
Van 20 naar 55, laat hem lekker. Pas boven de 100 wordt het spannend.quote:
Waarom.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van 20 naar 55, laat hem lekker. Pas boven de 100 wordt het spannend.
ja 175 % maar met welk volume als je beetje bitcoins insteekt krijg je die van je levensdagen er niet meer uitquote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:40 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Waarom.
Iedereen moeilijk doen om 5% winst te halen in die whalecoin, terwijl stiekem het afgeschreven XLB een 175+%je doet. Wel ironisch.
Vind het volume veel hoger dan ik had gedacht. 360btc. En als ik zo kijk barst het van de orders van 1btc of meer.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:42 schreef apacalipto het volgende:
[..]
ja 175 % maar met welk volume als je beetje bitcoins insteekt krijg je die van je levensdagen er niet meer uit
Volume was vanochtend nog slechts 90. XLB doet het bijzonder goed voor een dooie coinquote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Vind het volume veel hoger dan ik had gedacht. 360btc. En als ik zo kijk barst het van de orders van 1btc of meer.
Het is net XCquote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:11 schreef Nattekat het volgende:
Elke keer als het gezellig begint te worden hier, sterft het af
Sommige mensen moeten soms dingen uitvoerenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:11 schreef Nattekat het volgende:
Elke keer als het gezellig begint te worden hier, sterft het af
Om 10 uur op vrijdagavond? FOK!Moderatorkunde misschienquote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:13 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten soms dingen uitvoeren
Jup, was aan het leren, daarvoor koken/eten.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Om 10 uur op vrijdagavond? FOK!Moderatorkunde misschien
Of die asociale week vakantie begint nu al op me in te werken
Zo lijkt het inderdaad welquote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:21 schreef Nattekat het volgende:
Ligt het aan mij of heeft bitcoinwisdom een update gehad met een nieuw font?
Ja, ligt aan jouquote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:21 schreef Nattekat het volgende:
Ligt het aan mij of heeft bitcoinwisdom een update gehad met een nieuw font?
Mja, afgaand op de driedagengrafiek, gaan we nu weer rustig voortkabbelend naar beneden en gaan we morgen pas weer omhoog...quote:
Ik ook niet, maar schijnbaar is het verbannen ofzoquote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat het daar ook op stond.
Mijn 3dagengrafiek is nogal.... leegquote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, afgaand op de driedagengrafiek, gaan we nu weer rustig voortkabbelend naar beneden en gaan we morgen pas weer omhoog...
En geen terugvalquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:05 schreef DaMart het volgende:
O, dit is toch wel een aardig geslaagde pump... 120% en duurt langer dan 2 seconden.
Nattekatbot, gegarandeerd verlies lijdenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:29 schreef apacalipto het volgende:
mmm kunnen jullie nog goede trading bots aanbevelen behalve die van haas online ?
Das toch geen goeie reclame...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nattekatbot, gegarandeerd verlies lijden
Hij zoekt een tradingbot, ik geef hem er één. En dat is precies wat hij doetquote:
Wel eerlijk iigquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij zoekt een tradingbot, ik geef hem er één. En dat is precies wat hij doet
Ja.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:09 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ] Aantal posts per dag voor gebruiker "Nattekat" van 12-05-2014 t/m 30-05-2014
datum / aantal posts
12-05-2014 116
13-05-2014 052
14-05-2014 081
15-05-2014 121
16-05-2014 071
17-05-2014 030
18-05-2014 075
19-05-2014 127
20-05-2014 045
21-05-2014 152
22-05-2014 126
23-05-2014 196
24-05-2014 203
25-05-2014 219
26-05-2014 182
27-05-2014 226
28-05-2014 226
29-05-2014 118
30-05-2014 133
totaal 2499
Heb ik een probleem?
http://www.thuisserver.ne(...)orum=115&tab=tab_bbcquote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja.
Linkje naar hoe ik dat kan zien? Of kun je dat met mijn naam ook doen?
Daarom kan ik jouw stats niet zien. Vroeger kon dat welquote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:12 schreef roislecxe het volgende:
Je bent momenteel niet ingelogd, je kunt hierdoor geen persoonlijke statistieken bekijken. Je kunt een account aanvragen door monitor een DM (geen PM) met de volgende tekst te sturen: <fokstats activatie> (incl. < en >). Je kijgt na het sturen van de DM binnen 10 min. een wachtwoord toegestuurd. Indien je geen wachtwoord hebt ontvangen stuur een DM naar bondage om het probleem te onderzoeken.
Misschien maar beter ook. Wil ik dat eigenlijk wel wetenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarom kan ik jouw stats niet zien. Vroeger kon dat wel
Nu wil ik het wetenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Misschien maar beter ook. Wil ik dat eigenlijk wel weten![]()
Max kan het wel zien denk, maar die is er bijna niet meerquote:
Aardig gelijk op wel.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:19 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ] Top 500 subforum Cryptocurrencies van 12-05-2014 t/m 29-05-2014
nr / aantal posts / gebruiker
01 1936 roislecxe
02 1717 Nattekat
[ afbeelding ] Top 500 subforum Cryptocurrencies van 24-05-2014 t/m 31-05-2014
nr / aantal posts / gebruiker
01 1065 Nattekat
02 0946 roislecxe
Eindelijk.
Afgelopen week? Maand? Jaar?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:21 schreef roislecxe het volgende:
Ik kan niet raden wie de nummer 3 isen hoeveel het scheelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |