Laten we het er op houden dat jij niet snapt wat wel redelijk is en wat niet.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou, laten we het erop houden dat wij er anders over denken
Deze boomerang kwam wat harder terug schreef ik, raakte dus ook een wat breder gebied, schoot misschien wel de gooier voorbij.
Omdat dit een van de weinige reacties is die aankomt.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom is het te verwachten? Waar baseer je dat op?
Bij wie precies?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Omdat dit een van de weinige reacties is die aankomt.
Ok leuk, maar ik zie nog steeds niet in waarom je dat kan verwachten. Je zou zoiets kunnen denken:quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Omdat dit een van de weinige reacties is die aankomt.
Ik denk dus dat het daar niet om gaat.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat jij niet snapt wat wel redelijk is en wat niet.
Ja, maar ik ben er van overtuigd dat iedereen dat al jaren doorhadquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ok leuk, maar ik zie nog steeds niet in waarom je dat kan verwachten. Je zou zoiets kunnen denken:
1. SA is een debiel land.
2. Je kan daarom verwachten dat SA debiele doet.
Kern van het probleem is en blijft dat SA debiel is.
Weird.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:26 schreef bamibij het volgende:
En ik vind beiden in dit geval even stompzinnig, laat dat duidelijk zijn.
Nou dat valt mee, aangezien de Marrije's van dit topic de schuld bij Wilders leggen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:25 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben er van overtuigd dat iedereen dat al jaren doorhadDaarom is de actie van Wilders ook totaal onlogisch.
Niet debieler dan Wilders.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:24 schreef TC03 het volgende:
Troll. SA is natuurlijk 1000x debieler dan Wilders. Mensen worden daar opgehangen als ze al met hun ogen knipperen.quote:
Ik geef aan de lopende band zeer sterke argumenten.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent sowieso niet van de argumenten.
Even vertalen;quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ok leuk, maar ik zie nog steeds niet in waarom je dat kan verwachten. Je zou zoiets kunnen denken:
1. SA is een debiel land.
2. Je kan daarom verwachten dat SA debiel doet.
Neuh, ik denk dat iedereen wel begrijpt dat Wilders en tegenstanders dit allemaal gebruiken om weer even in de spotlights te komen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:29 schreef bedachtzaam het volgende:
Niemand die het vreemd vind dat dit ineens zo vlak voor de verkiezingen opspeelt?
Maar goed, we kunnen ons afvragen wat de GBL hier dan mee wilde bereiken. De GBL kennende zal het maar om 1 ding gaan, en dat is aandacht voor de GBL zelf, zodat hij zijn toch toch al niet lullige ego nog verder op kan blazen en en nog zieliger kan doen bij zijn al even trieste achterban..quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nou dat valt mee, aangezien de Marrije's van dit topic de schuld bij Wilders leggen.
Neuh, dan heb jij een probleem want die pitbull bijt jou. Maar die pitbull bijt jou en niet vervolgens iedereen die in je straatje woont.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:29 schreef Deetch het volgende:
[..]
Even vertalen;
1 Slecht opgevoede pitbulls zijn gevaarlijke honden
2 Je kan daarom verwachten dat een pitbull debiel gaat doen
En als je dan bewust een pitbull gaat sarren is het probleem de pitbull?
Maar mensen zijn geen dieren, die vergelijking gaat niet op. Van mensen mag je verwachten dat ze nadenken en hun instinct kunnen bedwingen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:29 schreef Deetch het volgende:
[..]
Even vertalen;
1 Slecht opgevoede pitbulls zijn gevaarlijke honden
2 Je kan daarom verwachten dat een pitbull debiel gaat doen
En als je dan bewust een pitbull gaat sarren is het probleem de pitbull?
Daarmee bedoel je dus wilders.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Maar mensen zijn geen dieren, die vergelijking gaat niet op. Van mensen mag je verwachten dat ze nadenken en hun instinct kunnen bedwingen.
quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
SA is natuurlijk 1000x debieler dan Wilders. Mensen worden daar opgehangen als ze al met hun ogen knipperen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |